Evveet geldik işlerin başlama yerine. Artık full heyecanlı bölümler gelicek. En azından öncekilere nazaran daha hızlı.Bu bölüm kaosun başladığı bölümdür arkadaşlar. Bu bölümden sonra hazırlıklı olun olaylar olaylar yani. Kan gövdeyi götürecek. Neyse ben yazmaya devam edersem kendi kitabıma Spoiler vereceğim size iyi seyirler efenim. Ayrıca müziği dinleyerek okuyun kesinlikle.
"Tamam Shira ağlama artık." Ağlamaktan helak oldum. "Yapabilirdim Midoriya. Biraz kendimi zorlasam biraz güçlü olsam şu an Bakugo burda olurdu. O adamı tutmaya devam etsem böyle olmazdı."
İçeri diğerleri girdi. Herkes uzun uzun konuştu. (Buraları biliyorsunuz zaten.) "Eee ne diyorsun." Herşey mantıklıydı ama bu durum bize düşmez ki.
"Peki ya diğerleri bu durumu öğrendiğinde ne olacak." "Bize kızarlar ancak yapacak birşey yok."
"Bakın bizdeki bilginin aynısı kahramanlarda da var. Hepside bizden güçlüler eğer onlara karşı gelirsek yaptıkları planı tehlikeye sokarız."
Kirishima sinirlendi. "Geliyor musun gelmiyor musun." Yüzümü eğdim. "Kusura bakma ancak gelmiyorum."
Bir Süre Sonra Todorokiden
Hepimiz bir AVM'nin önünde durduk. Ben, Momo, Kirishima, Midoriya ve Lida kılık değiştireceğiz. Momo hepimizi tek tek giydirdi.
"Hadi biraz ilerde GPS deki yer." Bakugonun tutulduğu yer burası. Biz duvarın arkasından bir an beklerken içeri bir sürü kahraman ve All Might girdi.
15 Dakika Kadar Sonra All Might bir yere uçarak gitti. Bizde peşinden. Ordada Beast Jeanist, Mr Lady gibi kişilerin yere serildiğini gördüğümde beni bile korku sardı.
All Might deliler gibi savaşıyordu. "All Might tüm gücü ile vuramıyor çünkü Kacchan orda." Midoriya harika bir plan kurdu. Bende kaydırak gibi bir buz stünu oluşturdum.
Hızla Bakugoyu alıp uçmaya devam ettiler. Birisi onları yakalamayı denese bile Mr Lady büyüme özelliğini kullanarak onları engelledi. Yani kendini duvar olarak kullandı.
"Hadi çabuk gitmeliyiz. Burası kızışacak." 5 Dakika kadar koştuktan sonra dev ekranların olduğu yere gittik. All Might bitkin durumdaydı. Hatta kaybediyordu.
Herkes çığlıklar atıyordu All Might için. Çocuklar bile ağlıyordu. Ki ağlayanların içinde bizde variz. All Might tam düştüğünde birisi o adama saldırdı. Bir dakika SHİRA?!!!!!
"Shiranın Ağzından"
"BANA BAK LAN KÖTÜ ADAM BOZUNTUSU. ELLERİNİ ALL MIGHTAN ÇEK ULAN." Evet bende geldim. Hemde Ruhani Vuruşumu bu adamın suratına yapıştırarak.
"Gel bakalım küçük kız." Ellerini kaldırdı. Beast Jeaniste yaptığı hareketi yapacaktı. Bende kendi gücümle ona karşılık verdim. Ancak bu durum bana çok zarar veriyordu.
"RUHANİ VURUŞ EVREN RUHLARIIIII." Sağ kolumun bütün gücünü kullanarak Adama sertçe geçirdim. Oysa bir çizik bile almadı.
All Might toplanabilsin diye kendimi ortaya attıysam işe yaramam gerek. Bu sefer saldırı sırası ona geçti. Ancak ben o saldırmasın diye ufak yumruklar ile onu durduruyordum.
"Yeter çekil önümden!" Beni tuttuğu gibi kenara attı. All Mighta çok sert bir yumruk geçirecekken kendimi araya attım.
Önce kaburgalarımın patladığını hissettim. Sonra bütün vücudumun sızladığını hissettim. Sonra bir binayı delip geçtim.
Bütün parçalar sırtıma saplandı. Birkaç binaya çarptıktan sonra durdum. Vücudumun acısından ağlamaya başladım.
Yanıma birkaç kişi geldi. "Yardım geliyor Shira dayan." Bunlar bizimkilerin sesiydi. Momo direkt yanıma çöktü. "Lütfen lütfen gitme."
Midoriya ağlıyordu. " Sen bir kahramansın ölemezsin." Todoroki sinirle konuştu. "Çekilin ve yaralarına bunu basın. Lütfen konuş bizimle Shira. " onunda gözleri dolmuştu.
Yarama birşey bastıklarında çığlık attım. "Dayan lütfen dayan Shira." "C-canım çok acıyor Todoroki." Göz yaşları üstümü ıslatıyordu.
"B-ben ölüceğim öyle değil mi." "Hayır sen ölmeyeceksin." Todoroki bana sarılmaya başladı. "B-babam. Ona üzgün olduğumu söyleyin." "Hayır babanın yanına kendin gideceksin"
"Todo-Todoroki siz ilerde harika kahramanlar olacaksınız. Ben hep sizi özleyeceğim. Ama ke-ıhhhh keşke böyle olmasaydı." "Sen kurtulacaksın. Yaşamayı hakkediyorsun."
"Ba-babamı unutmayın tamam mı. O güçlü gözü-Hgggh sede çok pamuk kalpli birisidir. Ç-çok üzülür." Todoroki daha çok beni sıkıyordu.
"K-keşke seninle sadece bir gün daha geçirebilseydik. K-keşke söyleyebilseydim." "Neyi." "Seni sevdiğimi." Onun yakasından tutup yanağından hızlıca öptüm iki kere. Yavaşça sesler azaldı.
'Gel artık Shira. ' Geliyorum Anne...
Yazarın Anlatımıyla
Todoroki çığlıklar atıyordu. Momo bayılmıştı. Kirishima, Lida ve ekipler ancak gelebilmişti ancak Shira çoktan ölmüştü bile.
Aizawa kızının oraya gitmesi ile kendini kaybetti. Normalde gözlerini zar zor açan Aizawa hüngür hüngür ağlıyordu. Present Mic kimsenin görmemesi için kenarda ağlıyordu. Midnight ise olayı duyar duymaz yola çıkmıştı.
Urarakayı herkes zor zaptediyordu. Denki ise yaşadığı kriz yüzünden hastanelik olmuştu. Tokoyaminin ağzını bıçak açmıyordu.
Recovery Girl ise Monoma tarafından baygın bulundu. Bütün herkes kan ağlıyordu. Bakugo ise şok olmuştu. Arkadaşı resmen onun yüzünden ölmüştü.
Belkide o yakalanmasa ölmeyecekti Shira. Belkide sonu gelmeyecekti...
AHĞHAHĞ. SHİRA ÖLDÜ. Allah Rahmet Eylesin yavruma. Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?
Salak bilirdik
O nasıl cevap ya.
All For One'nin önüne mı atlanır gerizekalı.
Haklısınız cemaat. Ben bu gerizekalıyı gömmeyi reddediyorum. Ayrıca birşey itiraf ediyorum. Ben All For Oneden korkuyorum. Cidden gerçek hayatta fotoğrafını görsem bir ürperti geliyor. Buna bie hastalık bulabilecek doktor var mıdır acaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aizawanın Kızı
FanficYani bence başlık herşeyi açıklıyor. Kalan bilgileride hikayeyi okuyup öğrenin canım yani çokta zor değil