Su ıslak toprak kokusunu burnuna çekerek resim cizmeye başladı. Yağmur yağmıştı o öğlen. Ve bağce ıslaktı. İlk bahara girdiklerinden havalar ısınmaya başlamıştı. Bunu fırsat bilen su resmini bağcede çizmek istemişti. Denizle tanıştıhından beri ıslak toprak kokusu en sevdiği şeydi. Çünkü deniz gibi kokuyodu toprak. Saatlerce resmiyle uğraştı su. taki omzuna dokunan bir elle yerinde sıçrayana kadar. Arkasına döndüğünde denizle göz göze geldiler. Yine orman gözlerde kayboluyodu sanki su. Denizi çok özlemişti. Uzun bir süredir onu gördüğü gün sayısı bir elin parmağını geçmemişti. Diğerleriyle ortak buluştuklarında çoğunlukla ikisinden biri bahane uydurarak gitmiyodu. Yani deniz varsa su, su varsa deniz olmuyodu ortamda. Arkadaşlarıda sıkılmıştı bu durumdan. O yüzden bir gün önce erkek erkeğe çıktıkları yemekte denizi gaza getirmeye çalışmıştı can ve mert. İşe yaramamış gibi görünüyodu çabaları. Ama işte denizin içinde bir yere dokunmayı başarmışlardı. O yüzden cesaretini toplamış gelmişti suyun yanına. Denizde özlemişti suyu. Kokusunu, gökyüzü gözlerini, herşeyini özlemişti. Ama işte aylar öncesindeki aptal gururu yüzünden kaybetmişti kızı. Yada kaybettiğini sanıyodu. Çünkü su hiç bir zaman gitmemişti denizden. Derin bir nefes aldı deniz. Hala emin değildi. Ama elindeki son fırsatı kaçırmak istemiyodu.
- biraz konuşabilirmiyiz? Dedi.
-tabi. Diyerek havuzun kenarındaki koltuklara ilerlediler. Yanyana oturduklarında,
-ne söyliycektin? diye sordu su.
-su ben özür dilerim.
-ne?
-seni yarı yolda bıraktım.
-hayır bırakmadın.
-benden soğumana neden oldum. Haklısın biri banada sana davrandığım gibi davransaydı bende soğurdum.
-hayır soğumadım.
-ama ben seni seviyorum. Ve sensiz yaşayabileceğimi düşünmiyorum. Ben iki yabancı olmak istemiyorum.
-bende.
-ve biliyorum beni asla affetmiyceksin ama su ben seni seviyorum.
-bende.
- lütfen redetmeden önce düşün. Ha ne? Bir anda jetonu düşen deniz şaşkınca kıza baktı.
-bende dedim. Dedi su.
-bende?
-bende seviyorum seni. Ya deniz aptalmısın sana nasıl kızarım. Senden nasıl soğurum.
-ama sen uzaklaştın.
-evet. Sadece sana düşünmen için zaman vermek istedim. Senden vazgeçmedim. Vazgeçmemde!
Yüzüne yayılan sırıtışla,
- yani şimdi biz... dedi deniz.
-yarım kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Dedi su ve sımsıkı sarıldı iki sevgili.
Kafasını sevdiğinin göğsünden çekerek denizin yününe baktı su.
-seni seviyorum orman yeşili. Dedi.
Denizde kafasını eğerek hayran olduğu gökyüzü mavilerine baktı.
- seni seviyorum su perisi. Dedi._____________
Bu arada bir tarfta da can vardı. Bir haftadır, aklı çok dalgındı. Ne zaman böyle şeyler hissetmeye başlamıştı. Neydi bu hislerinin adı.
Tabi bide melek vardı. Farketmişti candaki tuhaflığın farkındaydı. Ve içten içe bu dalgınlığın serhatın dediği gibi kendisiyle ilgili olmasını istiyodu.
Serhat gelecek olursak meleğin sayesinde ekibin içine girmişti neredeyse. Bu sayede ayline daha yakın oluyodu. Ama işte can serhatın melekle yakın olduğunu sandığından kıskanıyordu. Bunu kendine daha yeni itraf etmişti zaten. Ayline gelince o da serhata karşı bişeyler hissetmeye başlamıştı çoktan. Ama adını koyamamıştı. Anlıyaçağınız bir mert kalmıştı sap. Oda bunun farkındaydı ve sürekli dile getiriyodu bunu. Bundan sıkılan su bir ara,
- çok istiyosan sanada sevgili bulalım mertcim. demişti de yine kavga etmişti ikisi. Tabi onların kavgaları bile bir başkaydıya.Haftalar geçmişti bu şekilde. Sonunda duygularını farkeden can cesaretini toplamış ve meleğe açılmıştı. Kalbi deli gibi atan melek kabul etmişti hemen. Sonra cana onu uzun zamandır sevdiğini anlatmıştı. Tabi can kendine küfretmişti. Meleği üzdüğü onu bu kadar geç farkettiği için. Ama bu meleğin umrunda değildi. Artık sevdiğiyle birlikteydi çünkü. Bu arada serhatta ayline açılmıştı. Aylin bir süre serhatı peşinden koştursada sonunda oda kabul etmişti. Naz yapıyodu aklınca. Bide su ve meleğe kızmıştı. Neymiş "kız evi naz eviymiş. " ama meleğinde suyunda umrunda değildi bu. Anlıyacağınız çitti citti sap kalmıştı mert. Hadi bundan sonrası en hayırlısı diğelim öyle değilmi.
____________
Merhaba bu bölüm biraz fazla aşk dolu oldu evet ama konuyu ilerletebilmem için bu gerekliydi. Umarım şu ana kadar okuduğunuz bölümleri beyenmişsinizdir. Yorum yapmayı unutmayın.Peki fovori ciftiniz kim?
Su ve deniz 💕🥰
Aylin ve serhat 🤸🧚🏼♀️
Melek ve can 🙈🙊
Mert ve ? 👻💘
Yoksa,
Gelecek bölümlerde (ki biraz spoiler olucak),
Eylül ve cenk 'mi 👸🏻🤴🏼Hadi secin ve yorumlara yazın... ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk
ChickLitHer gidiş bir kaybediş değildir. Ve bazen kazanmak için, Önce kaybetmek gerekir... Hatırladığımızı sandıklarımız unuttuklarımızın küçük bir parçasıymış sadece. Boşa geçen iki yılı bizimle yeniden yazmaya varmısınız?... İyi geceler canım derdin...