Here we are.
Książka oficjalnie zakończona, dziwne uczucie na dnie serca obecne.
Pomysł na książkę narodził się w środku lipca 2021 roku, kiedy byłam uwięziona w zupełnie obcym dla mnie miejscu z bardzo toksycznymi osobami, które są moimi bliskimi i które niestety dalej kocham.
Stąd te toksyczne zachowania i relacje między Dream'em i George'm, stąd wątek cierpienia przez miłość i uzależnienia od drugiej osoby. Relacja Karl'a i Sapnap'a miała być ich przeciwieństwem, miała być zdrową, czystą, magiczną i prawdziwą romantyczną miłością, ale też nie do końca idealną i stworzoną przez teoretycznie "zepsute" osoby.
Praktycznie cała książka została napisana w te wakacje, które niestety okazały się nie być dla mnie czasem odpoczynku. W czasie publikowania rozdziałów również darzyło się wiele rzeczy, książka i edytowanie rozdziałów pomagały mi zapomnieć o tym wszystkim. 15 sierpnia zmarła dla mnie ważna i kochana osoba przez raka, a niedługo potem dowiedziałam się o Techno i cieszę się, że mogłam przelać nerwy na edytowanie i korekty fabuły. Rak jest dla mnie cholernie ciężkim tematem bo jestem praktycznie pewna, że również przyjdzie mi na niego chorować.
Wada serca Nick'a jest inspirowana moimi problemami zdrowotnymi, które również niestety przysparzały mi nerwów przez okres lipca. Problemy Nick'a są o wiele poważniejsze od moich, także nie musicie się martwić.
Chciałabym bardzo podziękować każdemu, kto przeczytał te moje wypociny, gwiazdkował i udzielał się w komentarzach, kocham was wszystkich i to wy sprawialiście, że chciało mi się w ogóle oddychać. Nie wymienię tutaj każdego, ale ta wiadomość tyczy się każdego kto przeczytał tą książkę ღ
Ogólnie jeśli czytacie na ciemnym tle to chyba nie będą się pokazywać oznaczenia, także polecam na chwilkę zmienić na białe, głupi wattpad.
Wh0_nothing
sapinapizjadlryz
_pora_umierac_
_tekko_
JakisDebilZryty
michaelsnightmare
chlorek_hp
blavkroxe
TwojOlejKujawski
Melanxie_
Noele_333
jacobsmybeloved
klejtogej
urljulian
izaaaa113
_vinsi_
Zelllka
_grzyb_ek_
Wilczek_Alcia
nistka
xvxRauraxvx
zjeb_genetyczny
Halis404
natkaaaaaaaaaaaaaaa
Grzyb_Pospolity
mitorisa
simp_kubka
pieczanosekGiga jesteście! ღ
Ogólnie będą jeszcze bonusy, także polecam nie wyrzucać książki z biblioteki! Pierwszy będzie o tym, jak po tym wszystkim radzą sobie Clay i George, jeśli kogokolwiek to w ogóle interesuje.
CZYTASZ
stomatch meet butterflies | Karlnap
FanfictionFloryda miała to do siebie, że życie na niej było można porównać do toksycznego związku. Wchłonie cię i wypluje kilka razy, powolnie przyzwyczajając cię do tego dennego i uzależniającego uczucia. Jeden z jej mieszkańców, Karl Jacobs dostaje propozy...