Bölüm 21

19.6K 678 1.6K
                                    

Not :Lütfen bölüm sonu sorularını muhakkak cevaplayın ve satır aralarında duşüncelerinizi yazın ...İyi okumalar 🕊💙

#Sınır:150 vote 1000 yorum

Medyada: ROZELİN KARADAĞLI

Duyduklarım kulağımda çınlarken Serhad boriton bir sesle odaya gidip eşyalarımı toplamamı emretti.Beni asla bırakmayacağını söyleyen adam şimdi Dicle için beni mi gönderecekti konaktan ?sorunun cevabından korkuyordum.Kadınlık hislerimle yanlış anladığımı umut etmek istercesine yeşil harelere  baktığımda öfkeyle "Hadi "diye bağırdı.Hayal kırıklığıyla gözlerine baktım,daha fazla gurursuz gibi bu ortamda kalmamak adına elimdeki ekmek sepetini sofraya bırakıp salondan çıktım.Kader mi şansızlık mı bilmiyordum ama gerçekten yirmi dört saat mutlu kalabilmem imkansızdı.Daha bu sabah onun kollarında kendimi güvende ve mutlu hissederken şimdi Dicle uğruna vazgeçilmiştim.

Sevgim gururumdan her zaman büyüktü,bu yüzden kırgın olsam bile hep adım atan taraf ben oldum ama bu seferki olay bambaşkaydı.Beni Dicleye tercih etti,tıpkı babam gibi benden vazgeçti !Ağlayıp sızlayarak kara bahtımdan dem vurmuyacaktım.Odaya hızlı adımlarla geçip bir hışımla dolaptan valizimi çıkartıp eşyalarımı rastgele koymaya başladım.Göz yaşlarım yağmur misali  akarken içimdeki kız çocuğu büyük bir yenilgiyle kaybettiğini anladı.Yüreğimi kanatan şey kaybetmekten ziyade benden vazgeçmesiydi.Ben galiba o kadar çok inanmışım ki Serhatın beni ucunda ölüm dahi olsa bırakmayacağını bu yüzden de Heja hanımın sözlerine karşılık onun eşyalarımı toplamamı emretmesi bana ağır darbe oldu.

Oysa dün gece yaşadıklarımız çok özel hissetirmişti,şimdi tenine başka birinin karışacak olması düşüncesi beni delirtmeye yetiyordu.Dolaptan son kalan elbisemi öfkeyle valize doğru fırlattığımda odanın kapısı açıldı.Kapı çalmadan içeriye girebilecek tek kişinin o olduğunu bildiğimden umursamadan valizin içine rasgale fırlattığım eşyalarımı bastırıp kapatmaya çalıştım.Bir kaç adımda yanıma yaklaşıp duygusuzca konuştuğunda ise öfkeyle ona baktım

-Bitti mi ?

-Evet bitti !

-Hadi çıkalım

-Sen götürmekle zahmet etme ,otur yeni karınla  çocuk hayalleri kur

-Ne karısı lan

-Boşandıktan sonra alacağın karın !

-Nah boşarım seni

-Halla halla kuma hayatını yaşıyacağımı mı sandın? O zaman hayallerine veda et çünkü seni boşuyacam !

Birden kolumu sertçe tutup beni kendine doğru çekti.Yeşil hareleri son dediklerimle adeta alev alev yanıyordu ama benim öfkem onun ateşini harlardı.Kolumu çekmeye çalışıp göğsünden itmeye çalıştım ama milim kıpırdamıyordu.En son o kadar çirkefleştim ki kolumu tutan elini ısırdım.Kanın tadını dudaklarımda hissettiğim an kendimi geri çektim ama o gözlerime umursamaz bir şekilde bakıyordu.

-Bırak beni !

-Bırakmayacağımı biliyorsun

-Neden ?kumamla mutluluğunuza ortak olmamı mi istiyorsun !

-Kumaya bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum

-Bilmen gereken tek şey senden boşanacağım !

-Boşanmayı unut sen

-Kuma aldıktan sonra senin yanında bir dakika dahi durmam ,ucunda ölüm bile olsa !

(Kolumu kopartacak gibi sıkarak beni dev cüssesine bastırıp tıslayarak konuştu )

EMANET (Final Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin