Bölüm 34

13K 572 443
                                    

Not:Sizin istekle beklediğiniz hikayeyi yazarken bende durumlar karışık.Ama en azından Rozelinin sarılabileceği bir Serhatı,yanına koşacağı bir Ezra 'sı ve en güzeli de hayata tutunabileceği bir bebeği var.Onun hayatındaki hiç kimse gerçeğine yapılanı yapmayacaktır.Bu yüzden hikayenin tek masalsı yanı benim nazarımda inandığı insanların Rozun canını acıtıp onu her şeye küstürüp arkasını döndüğü gerçeğinin asla hikayede olmayacağıdır.Bu notu okuma zahmetine girerseniz altta yatan tek bir mesaj vardır "Yazarın gerçek Rozu yazmak yerine inandığı insanı severek bağ kurup hayatında yer verdiği insanların yara olmadığını görmek istemesindendir"....İyi okumalar.

Sınır :250 vote 500 yorum

Serhatın dokunuşları kafamı karıştırsada ondan uzaklaşmak istiyordum.Boynumu öpeceği sırada omzuna dokunup durdurdum.Yeşil hareleri kahveliklerimle baktığında mızmız bir kız çocuğu gibi konuştum

-Yaa Serhad kalk üstümden daha çikolatamı yemedim.

-Ben de istiyorum güzelim

Bana güzelim mi dedi o ?ilk kez duygusuz söylemedi.Gözlerinin yeşili koyu rengini alıp dudaklarıma uzandığında karşılık verdim.Çok güzel öpüyordu,ruhumdaki tüm yaralar onun dokunuşuyla iyileşiyordu.Elini geceliğimin altına koyup bacaklarımı okşadığında öpüşü daha da sertleşti.Ona itiraz etmemi istemiyordu ve beni etkisi altına almaya çalışıyordu.Geceliğimi belime kadar çekip üstüme çıktığında ona daha çok sokulup kışkırttım.

Kadınlığımda baskısını hissettiğimde burnumu boynuna sürtüp kendimi ona sürttüm.Etkilenmiş olacak ki beni kendine bastırıp geceliğimin askılıgını indirdi.Gerdanımı öpüp aşşağıya doğru indiğinde cilveli bir sesle konuşup bacağımı ona ona doladım

-Serhad

-söyle güzelim

-Canım istiyor

Başını göğsümden kaldırıp yüzüme serseri bir gülüşle baktığında saçlarını okşadım.Geceliğimin belime kadar gelmiş olmasını umursamadan kendimi ona daha çok bastırıp yeşil harelerine tutkuyla bakarak alt dudağımı ısırdım ve arzulu bir sesle konuştum.

-Canım çok istiyor Serhad.

-Utanmadan ne istediğini söyle kocana

-İstediğimi verecek misin ?

-Zevkle

(Dedi ve kadınlığıma dokunacağı sırada ondan uzaklaşıp konuştum )

-Canım ciğer çekti ,hadi beni yemek yemeğe götür kocacım.

Yeşil harelerin tutkudan öfkeye dönüştüğünde onunla oynadığımı anladığını fark ettim.Buzdan adamı bozguna uğratmanın vermiş olduğu hazla yataktan kalkıp geceliğimi yeşil harelerine bakarak önünde çıkartıp dolaba doğru yöneldim.Öfkeyle bana bakarken umursamaz bir şekilde konuştum

-Bu saatte açık olsa olsa ciğerci apo açıktır.

Tam giyeceğim kıyafeti seçip giyinecektimki demirden eliyle kolumu tutup bedenimi ona doğru çevirdi.Yeşil hareler öfkeden alev alev yanarken masum bir çocuk gibi ona bakarak konuştum

-İki porsiyon yemek istiyorum.Oğlun anca doyar

Yüz hatları söz konusu çocuğumuz olduğunda yavaş yavaş yumuşamaya başladığında hala belirgin olan erkekliğine bakmamak için direniyordum.Serhatı kışkırtıp yataktan çıkarak bir tür acı verdim.Eee eminim ki sizde Rozelinizi karşılık verecek sandınız ama pışşıkkk avucunu yalar.Karşımdaki gözümde ultra yakışıklı ve öpülesi gelsede asla taviz vermeyecektim.Kendime koyduğum kurallar Misakı milli kuralları gibiydi.İstediğimi alana kadar pes etmeyecektim !

EMANET (Final Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin