#Sınır :360 vote 450 yorumMedyada: Rozun İkizleri
🌺🌺🌺Serhatın beni düğünden kucaklayarak götürmesinin ardından tam iki hafta geçmişti.O gün ki yaptığı şey belki de olması gerekendi ama yeşil gözlü devin yapacağı bir hareket değildi.Toplum içinde eşlerine mesafe ile yaklaşan ve ona emir vererek erkeklik taslayan bir kesmin içinde kahveliklerime endişeyle bakıp beni oradan uzaklaştırması filmlerdeki gibiydi.Arabaya bindirine kadar da başımı omzuna yaslayıp derin nefes alıp verdim.Öne oturturup direksiyona geçtiğinde ise birden sancım azaldı.Bu duruma anlam veresememde içimden ikizlerime teşekkür ettim.Ömrü hayatımda ilk kez asla olmaz dediğim bir anı herkesin gözü önünde yaşattılar.Böylelikle babalarının bana karşı boş olmadığını anlamış oldum,kendisinin bile bilmediği bir bağla bana bağlıydı ve bunu da ancak bir şey olacak diye ne yapacağını bilemeyen yeşil harelerine bakarak anladım.
Hastahaneye yetiştirdiğinde panikle beni sedyeyle uzandırdığında bir an bile yanımdan ayrılmayıp başımda bekledi.Kadın doktor geldiğinde hesap sorar gibi durumum konusunda bilgi aldı.Bu hali doğru değildi ama şuan nasıl davrandığının da farkında değildi,sakinleşmesi adına elini tuttuğumda yeşil harelerinde güçlü olmaya çalışan masum bir çocuğun korkusunu gördüm.İyiyim dercesine ona gülümsediğimde elini omzuma atıp koruma iç güdüsüyle Doktora iyi olup olmadığımı sordu.Doğum öncesinde yalancı sancılar hissedebileceğimi ve gerçek sancınınn ne şekilde olduğunu anlattığında Serhad da rahatlamışa benziyordu.Hastahaneden ayrılıp eve gittiğimizde ise Serhad bana karşı daha dikkatliydi..
Doğuma gün sayarken Serhad beni evde tek bırakmak istemeyip Ezrayı da çağırıyordu.Geldiğinde bana çok ilgi davranıp şefkat göstermesi duygusala bağlayıp ağlamama neden oluyordu.Ben hiç sevilmedim,annem ölünce şefkat görmedim.Hastalandım diye dayak yiyen bir çocuktum,şimdi ise etrafımda ailem dediğim insanlar vardı.Ezra ikizler için aldıklarımızı yıkayıp güneşte kuruttuktan sonra güzelce dolaba yerleştirdiğinde ilk kez başkası tarafından bu denli önemsendiğimi hissediyordu.Galiba kızlar buna bile şuan ağlayabilirdim çünkü artık benim de sıcacık bir yuvam vardı.Ayy ağlamayacam şimdi yoksa gözlerim şiş olur sonra Serhad beni öyle beğenmez,bunu gıcık Berzan abi demişti.Bir tür duygusala bağlayıp her şeye ağladığımı fark ettiğinde söylediği bir şeydi ki işe yaramıştı.
Berzan abi Ezranın gün içinde bana vakit ayırmasına ikizler için ses etmese de onun paylaşmayı sevmiyordu.Sanki ben kocamın ona hayran hayran bakıp peşinden gitmesine bayılıyordum.Bir ara ona "Kocamı salarsan bende Ezranın normalden bir on beş dakika erken gitmesini söylerim " dediğimde benimle pazarlığa girip bunu iki saat yapmaya çalıştı.Üstüne de "kocana izin veririm erken eve gelir " dedi.Güzel teklifti,beni kandırmaya çalışıyordu ama Ezranın şefkatini tercih ettim.
Günlerdir Ezra elime bir iş vermeden beni oturtup tüm evi tek başına temizliyordu.Sonra da yemeklerimi yapıp beni temiz hava almam için yeşil alanda yürüyüş yaptırıyordu.Gene böyle bir günün sonunda Ezra koluma girip beni eve getirdiğinde Serhatın arabanın bagajından bebek beşiği çıkarttığını gördük.Akşaptandı ve kenarlarında çok.güzel işlemeler vardı.Kızımızınkinde papatya deseni varken oğlumuzunki arabalıydı.Serhad eve taşıdıktan sonra Ezrayı konağa bırakmak istedi ancak Ezra Serhatın beni yanlız bırakmamasını söyleyip gitti.
Resmen benim bu öküz kocam yengesi ve abisi bir şey dediğinde sesi çıkmıyor,ben bir şey dediğimde hav hav yapıyor.Oysa ben ona miyavdım.Al bak şimdi bu durumu kafama takıp doğuma gider ayak yeşil gözlü devime gıcık oldum.Serhata tiripli tiripli bakıp yanından geçip eve girdiğimde arabasını park ediyordu.Çok geçmeden yanıma geldiğinde ona bakarak duyabileceği bir şekilde ses çıkardım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET (Final Oldu)
Novela JuvenilRozelin Neçirwan ...Çocukluktan hayata kırgın bir kadındı,her tebessümünün içinde bir hüznü ,bir anısı saklıydı.Ruhunda açılan yaralara inat hep içinde büyüttüğü sevdasına tutundu.Peki ,bir gün kader ona imkansız dediği sevdasını karşısına çıkartırs...