Bölüm 44

10.2K 503 459
                                    

Not:Gelecek bölüm final bölümdür.Sınırlar dolmadan yeni bölüm yazmıyorum,satır aralarına ve bölüm sonuna düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.İyi okumalar 🥰

#Sınır:400 vote 1000 yorum

Medyada:Ronya Karadağlı😇

🕊️🕊️🕊️🕊️

Bir Yıl Sonra..

Ezra'nın gidişinin üzerinden tam 3 ay geçti.Bu zaman içerisinde Serhad eve uğramaz oldu,varsa yoksa Berzan abisiydi.Onun ailesi parçalanmışken mutluluğu kendine haram görüyordu.Eve geldiği vakitlerde ise yüzüme dahi bakmıyordu,Ezra'nın nereye gittiğini bilipte kendisine söylemediğim konusunda beni suçluyordu.Bir keresinde üzerime yürüyüp çok ağır sözler söyledi.Oysa Ezra gidene kadar biz çok mutluyduk,küçücük dünyamızda geçinip gidiyorduk.Şimdi her günümüz kavga ile geçiyordu,yeşil gözlü dev ondan bir şeyler sakladığımk düşünüp içten içe bana öfke duyuyordu ama ben hiçbir şey bilmiyordum.

Ezra'nın gidişine bende çok üzüldüm,bence gitmemeliydi,Berzan abi onu çok seviyordu.Amed'den gitmesiyle duygudan yoksun soğuk bir adama dönüştü.Etrafındaki herkes ondan korkuyordu,bir tek Ronya ve küçük Berzan amcalarını gördüğünde gülümsüyorlardı...Bu akşam da Serhad eve içkili bir şekilde geç geldi,Berzan abi'yı sırf yanlız bırakmayacak diye bizi ihmal etmesine dayanamıyordum.İkizlere bakıp odaya geldiğinde sonunda dayanamayıp patladım

-Nerdesin sen ?saat kaç farkında mısın ?

-Başlama gene

-Neye başlamıyayım Serhad ?Senin bir ailen var artık !kaç ay oldu eve doğru düzgün uğramadın,Berzan abi yanlız kalmasın diye bende sustum ama yeter.Zaten o da evlenmedi mi ?Kendi ailesini yeniden kurdu,sen niye bizi ihmal edip duruyorsun ?

(Yeşil hareleri gözlerime kısa bir an acıyla bakıp konuştu )

-Abim yengem gittiğinden beri mutsuz!Bu evliliğe mecbur ettiler onu.Yerini bana söyleseydin bunların hiç biri olmayacaktı

-Beni suçlayıp durmaktan vazgeç !Yerini hiç bir zaman bana söylemedi.Kaldı ki sen bilsende onu geri getiremezdin

-Bilseydim sürüye sürüye getirirdim !

-Abin muhtemelen yerini biliyordu,getirmediyse bir bildiği vardı.

-Elinde sonunda gelecek buraya,o zaman bakalım böyle bilmiş gibi konuşacak mısın ?

-Tek derdimiz Ezra ve Berzan abi mi ?

-Abim olmasa seninle evlenemezdim,çocuklar da olmazdı.Sahip olduğum her şeyi ona borçluyken o mutlu olmadan ben nasıl mutlu olayım!

-Varlığımız seni mutlu etmeye yetmiyorsa yokluğumuz ile sınanırsın haberin olsun.

Yeşil hareleri öfkeden kızardığında kolumdan sertçe tutup beni kendine çekti.Dokunduğu her yeri son üçdır hem yakıyor hem de acıtıyordu,bu kez alttan almayacaktım.Bizde bir aileydik,Serhat'ın bize karşı da sorumlulukları vardı.Ronya babasına o kadar çok alışmıştı ki onu gördüğünde ba-ba diyip çıkan iki dişiyle etrafında gülümseyerek dönüyordu.Hakkını yiyemem Serhat'a çocuklara karşı gerçekten çok iyi babaydı,ayaklarına taş değmesin diye yollarına canını ortaya koyardı ancak Ezra'nın gidişi bizi çok kötü etkiledi.Yeşil hareleri kahveliklerime tehditkar bakarak acımasızca konuştuğunda canım yana yana ona baktım.

-Sen beni mi tehdit ediyorsun lan ?

-Tehdit etmiyorum,böyle sadece hayatında Berzan abi var gibi yaşamaya devam edersen olacakları dedim.

-Kapıdan çıktığın an aşiret ölüm hükmüne karar verir.

-Sen beni sevmediğin için zaten her gün ölmedim mi ?şimdi bir kere daha ölümü göze alır çocuklarımla kalan ömrümü geçiririm!

EMANET (Final Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin