Bölüm 26

20K 689 1K
                                    

NOT :SATIR ARALARINA VE BÖLÜM SONUNA DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZMADIĞINIZ TAKTİRDE SADECE HARFLE SINIRLARI DOLDURMAYA ÇALIŞTIĞINIZ TAKTİRDE KİTAPLARIMI YAYINDAN KALDIRIP KENDİ KENDİME YENİ BÖLÜM YAZIP HİÇ BİRİNİ YAYINLAMAYACAĞIM.MADEM YENİ BÖLÜM İSTİYORSUNUZ O ZAMAN KURALA UYUN.HİÇ BİR ISRAR BENDR GEÇERLİ OLMAYACAK !UMARIM KENDİMİ NET OLARAK SON KEZ AÇIKLADIM.BANA YB DEMEYİN ATMADIYSAM VE YAYINDAN KALDIRMIŞSAM BU NOT AKLINIZDA KALSIN..SON OLARAK KİTABA BENİMLE BİRLİKTE EMEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM💙🕊

#Sınır :200 vote 700 yorum

Medyada :SERHAD KARADAĞLI

Alarm çalmadan sabahın altısında kalmayı başarabildiğimde yanımda uyuyan deve baktım.Çok rahat bir şekilde ailesinin parasıyla geçinebilecekken o basit bir işle geçimini sağlıyordu.Kendi ayakları üzerinde durabilmiş olması ve ailesinden maddi destek beklemeden elindeki imkânla bu evi almış olması beni etkiledi,sanki kendi gücüyle varolabildiğini ispatlıyor gibiydi.Pazar günlerinin dışında haftada altı gün Berzan abinin marongozluk atölyesine gittiğini anladığımda gece o uyurken alarmı sabahın yedisine kurdum.

Tabi ki bana saat sekizde işte olması gerektiğini söylemedi.Ben daha önceki sabah gitmelerinden ve eve geliş saatlerinden yola çıkarak bunu anladım.Onu sabah işe aç açına gönderecek değildim,biliyordum ki kendine dikkat edecek biri değildi ve böyle ilgiyede alışkın değildi.Ama artık ben vardım,benden öncesi öyle diye buna razı gelip böyle devam etmesini kabul etmiyecektim!

Şimdi güzel bir kahvaltı hazırlamak için ahtopat gibi sarıldığım kocamdan ayrılmam lazımdı.Yataktan kalkmadan önce Serhatın sıcaklığını son kez hissetmek istedim,bu hissi seviyordum çünkü bana güvende olduğumu hissettiyordu.Göğsüne sokulup boynundan öptüğümde homurdandı,huysuz ne olacak.Aslında ona da hak vermek lazımdı,bu diyeceklerim biraz ayıp olacak o yüzden utanan gözünü kapatsın.Kalanlar ise iyice yaklaşın kimse duymasın le ayıptır ama ilerde evlendiğinizde sizin için önemli bilgi olabilir.Demem o ki erkekler ilişki sonrasında yani rahatladıklarında kadınlardan daha çok yorgun olurlar.Uyanmakta güçlük çekerler,aranızda kesin aranızda erkekler böyle diye saydıracak olanlar olacak ama bu fizyolojik bir şey.Bunu bildiğimden işe son dakika yetişmek için acale etmesin diye erken kalkmak istedim.

Sıcaklığından ayrılıp yataktan kalktığımda ise üşüdüğümü hissettim.Geri mi dönsem ?dönersem asla tekrar uyanmak istemezdim ve oda saat 7.40 ta koştur koştur işe giderdi.Dakik bir adamdı,sorumluluğunun bilincindeydi öyle Berzan abimin yeri diyip işleri boşlamıyordu.Bu yüzden poncikliğin hiç sırası değil Rozelin az ciddi ol.Kendime gelebilmek için lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Daha sonra sessiz adımlarla mutfağa gidip önce çay için ketilda su ısıttım.Malum bir diyarbakırlı asla kaçak çaysız kahvaltı yapmazdı.Üstelik Berzan abiyle Serhad kaçak çaya tiryaki olan cinslerdendi

Dolaptan kahvaltılıkları çıkartıp tezgahın üstüne koydum.Mutfakta masamız vardı ama Serhad yer sofrasını tercih ediyordu ki bende öyle severim.Televizyon odasına geçip sofrayı serdim,daha sonra kahvaltılıkları tepsiye yerleştirip iki de çay bardağı ve şeker ilave edip götürdüm.Mutfağa döndüğümde suyun kaynadığını fark ettim.Hemen çay yapıp tüpün üstünde tekrar kaynatmaya verdim.Sofrafa şuan eksik olan bir yumurta bir de ekmekti.Ekmeği sipariş etsem sabah sabah yabancı erkekle muhattap oldum diye benimle kavga ederdi.Bu yüzden buz dolabına stokladığım tandır ekmeğini bir tanesini tencerede ısıttım.Yumurtaları da sahanda kırıp üstüne azıcık kuru nane ve pulbiber attığımda tandır ekmeğini üstüne koyup içeri götürdüm.Son olarak çayı ve çatal kaşığını gotürdüğümde her şey çok güzel görünüyordu.Saatte baktığımda daha yedi olmasına on dakika vardı.

Serhatı uyandırmak için yatak odasına gittiğimde hala uyuyordu.Yanına yaklaşıp yatağın kenarına oturdum,seslensem uyanmazdı.Hadi kızım sen yaparsın öp ve uyandır.Ya ama utanırım! Dün utanmadın Roz ?o dündü le.İyi sen bilirsin çayda yumurta da buz gibi olur.Huysuzda geç kalmamak için yemeden gider ve  her şey ziyan olur.İç sesim sabah sabah çok cesurdu  ve çok haklıydı.Şimdi size kendimi şöyle anlatayım,Serhad böyle katı ve kuralcı durduğunda ona cilveyle gidip arsız oluyordum ama böyle uysal durduğunda ise beni utangaçlık satıyordu.Çünkü duygularımı ifade ediş şeklim duruma göre ters oluyor.

EMANET (Final Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin