tanıtım

15.8K 347 23
                                    

Kalbim duyduğum haberle kanat çırparken adımlarım beni bilmediğim bir yola sürüklüyordu.

'Gelmiş Firuze, yıllar sonra tekrar dönmüş...'

Duyduğum son cümle buydu işte,yıllardır bir ümit geri döner diye beklediğim,sevdasını yüreğimde büyüttüğüm adam dönmüştü.

En sonunda sokağın başında onu gördüm.
Ama onun yüzünü ezberlemesem tanıyamazdım belki, çok değişmişti.

Onun için buraya koşan ben değilmişim gibi maskemi taktım yüzüme her zamanki gibi.
Gözleri gözlerime değdiğinde fark ettim ki, o eskisi gibi değildi.Mavi gözleri artık ifadesiz bakıyordu.

Bir an korktum,o kadar dalmıştım ki onu izlemeye bakışlarımdan ona olan aşkımı anlar diye korktum.

Ama o ses etmedi.

"Hoşgeldin" diyerek derin bir nefes aldım.
"Kürşat abi"

Eskiden Kürşat derdim ben ona.
Ama öyle bakıyordu ki insanın yüzüne, sanki hiç yüzyüze gelmemişiz gibi.

"Hoşbuldum" dedi o da bakışlarında bir değişiklik olmadan,bir o kadarda gür sesiyle.

"Ayperi" o anda eline şeker verilen bir çocuktan farkım yoktu işte.Aradan geçen onca yıla rağmen bana hâlâ Ayperi diyordu.

O anda koşup sarılmak istedim ona.
Özlediğim o güzel kokusunu içime çekmeyi.
Ama neyiydim ki onun?
Arkadaşı? sevgilisi? hiçbiriydim işte.

Ama ben onu hakkım olmayarak  sevmiştim.Bazen sabahlara kadar evlerini izlemiştim o gittikten sonra.
Ama gelmemişti,yinede yıllar sonra gelmiş ve bana tek kelime etmesi her şeyi ezip geçmişti.

Kendi kendime içimden konuştuğumu fark edince bakışlarımı ona çevirdim.Ama duyduğum ses şok etkisi yaratmıştı.

"Ba-baa!" o an yere düşeceğimi sandım bir an.Çünkü az ileriden küçük bir kız Kürşat'a doğru baba diyerek koşuyordu.

En sonunda küçük kız geldiğinde Kürşat bana saniyelik bir bakış atıp dizlerinin üzerinde çökerek küçük kızı kollarının arasına aldı.O an kalbime bir balyoz inmişti sanki.

Yinede onun baba olduğunu görmüştüm.
Hayallerimdeki gibiydi tam da
ama tek fark vardı:biz hiç olamamıştık..

Merhaba canlarım!

Benden böyle bir şey beklemiyordunuz değil mi?

Kürşat ve Firuze o kadar uydular ki kafamda,hemen yayınlamak istedim.

Dildar için net bir bölüm sayısı veremem ama o final yapmaya yaklaştığı için sizi bu kitabımla tanıştırmak istedim.

Emin olun Dildar kadar keyif verecek.❤️

Vee bu seri askeri bir seri olacak,bu yüzden iki kitabı bu seride birleştiriyorum ama ikisi bağlantılı olmayacak.

Son olarak yeni bölümler ve bütün haberler için beni takip edebilirsiniz, öptüm.🌸

DİLRUBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin