Bölüm 40

478 47 0
                                    

Korhan'ın bana aniden evlenme teklifi etmesi hiç beklediğim bir şey değildi.Dün gece hep beraberken böyle bir şeyi düşünüp yapması beni çok mutlu etmişti,zaten hiçbir zaman şaşalı şeylere meraklı bir insan olmamıştım.

Dün o güzel anlardan sonra hep beraber böyle güzel şeyler için kadeh kaldırmış,eğlenceli bir vakit geçirmiştik.

Korhan bir ara durgunlaştığında sebebini çok iyi bildiğim için hiçbir şey söyleyememiştim.
Dün Kürşat'ın gelip hala benim peşimde olduğunu görünce sinirlenmişti,zorla ayırsam da hala onu düşündüğünü biliyordum.

Şimdi ise yeni kalkmış yatağımı topluyordum.
Telefonumun çalmasıyla hemen baktım arayan Korhandı.

"Günaydın güzelim." dedi enerjik bir sesle.

"Günaydın sevgilim sabah sabah rüyanda mı gördün acaba beni?" dedim gülerek.

Telefonun bir ucundan gelen kahkahayla bende tebessüm etmiştim.
"Rüyalarımın başrolü her zaman sensin birtanem ama ben seni başka bir şey için aramıştım asıl." dedi.

"Kötü bir şey mi oldu ?" dedim korkuyla.
Yarın düğünümüz vardı ama ben hala diken üstündeydim,sanki her an bir aksilik çıkacak gibiydi.

"Hayır canım her şey yolunda.
Dün Çınar çok ısrar edince abimlerde kaldık bu sabahta Deniz çok ısrar ediyor kahvaltıya gelebilir misin?" diyince biraz düşündüm.

"Çok isterdim sevgilim ama biliyorsun Edalar sırf benim için buradalar şimdi onları bırakıp gelmem doğru olmaz.Başka bir zaman yapsak?" dedim.
Arada kalmıştım çünkü Deniz'i de çok özlemiştim.
Ama bir tarafta da en yakın arkadaşım vardı.

"Biliyorum güzelim ama Deniz her şeyi düşündüğü için eğer gelirlerse onları da çağırdı,sen yeter ki gel." demesiyle güldüm.

"Yengemle bu kadar iyi anlaştığınız için her günümüz birlikte geçebilir kork bundan."

"Bunun benim için kötü bir şey olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun sevgilim,Deniz gerçekten çok iyi bir insan, asla geri çevirmem."  diyince güldü o da.

"Şaka bir yana iyi anlaşmanıza gerçekten çok seviniyorum." diyince bende onu onaylamıştım.

"Eee"  dedi beklentiyle.
"Gelecek misiniz?"

"Bilmiyorum ki ben onlarla konuşup sana mesaj atarım olur mu?"

"Olur ama ben gelip alırım sizi." diyince onaylayarak telefonu kapattım.Saçlarımı gelişigüzel toplayarak aşağı indim.

Edalar aşağıdaki odada kalıyorlardı,kapılarını çalarak beklemeye başladım.
Bir süre sonra Eda kapıyı açtı.

"Günaydın Edoşum,eğer sizin için de uygunsa Denizler bizi kahvaltıya bekliyor,gitmek ister misiniz?" diyince gülümsedi.

"Valla ben böyle çiftler halinde takılmayı çok sevdim bebeğim ama Giray'a sorayım." der demez Giray da kapıda belirdi.

"Olur kızlar Korhanla iyi anlaştık zaten sıkıntı yok." diyince gülümsedim ve hazırlanmaları için onları yalnız bırakmıştım.

Daha sonra ablamların odasına gelip kapıyı çaldım.
Gir sesini duyunca içeriye girdim,ablam tek başına Mila'yı emziriyordu.

"Günaydın abla Kerem abi yok mu?"

"Yok canım sabah erkenden dersi vardı onun için çıktı,zaten 2 saat sonra doktora gideceğiz Mila'nın kontrolü var." diyince kafamı salladım.

DİLRUBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin