BÖLÜM 15

5K 272 8
                                    

Medya: Minik Çınar 🥺❤️

Perdeyi açtığımda ağlayan bir bebeği bekliyordum ama asla karşımda onu beklemiyordum.

"Korhan?" dedim şaşkınca.

Bakışlarını elini tuttuğu bebekten bana çevirdi O da beni gördüğünde şaşırmışa benziyordu.

"Ayperi?" dedi.

"Şey kusura bakma seni görmeyi beklemiyordum." dedim bebeğe bakarken.

"Evet,uzun zaman oldu." diyince kafamı salladım Ne de olsa çok muhabettimiz yoktu.

"Çınar ateşlendi,bende hemen buraya getirdim." diyince kafamı salladım.

"Doktor muayne etmiş, şimdi serum takacağım." diyince bebeğin elini tuttu.
Canının acımasını istemiyordu.

"Hoş geldin Çınar." dedim saçlarını okşayarak.Ateşli olmasına rağmen gülümsüyordu, çok tatlı bir bebekti.

Korhan'a bir bakış atıp açıklama yaptım.
"Canını acıtmamaya çalışacağım merak etme." diyince yüzü biraz rahatlamıştı.

İlk önce Çınar'ın dikkatini dağıtmaya çalıştm, ardından serumu taktım.Ağlamaya başlayınca Korhan'ın gerildiğini hissettim.

"İzin verirsen kucağıma alabilir miyim?" diyince oğluna bakıp beni onayladı.
Eline dikkat ederek Çınar'ı kucağıma aldım.

"Sakin ol küçük adam,ne kadar tatlısın sen." dedim tombul yanaklarını severken.Ağlaması iç çekişlerine dönünce saçlarını okşadım.
Çok şükür biraz sakinleşmişti,tekrar yerine bıraktığımda babasına döndü ve hareketlendi.

"Eğer annesi buralardaysa emzirmesi iyi olabilir,serum takılıyken uyumuş olur." diyince bakışları donuklaştı ve bakışlarını bana çevirip konuştu.

"Annesi yok,ben idare edebilirim." diyince sustum, yanlış bir şey söylemek istememiştim.

"Peki o zaman ben buralardayım,serum bitince çağırabilirsin." diyince bakışlarını oğlundan çekmeyip kafasını salladı.

Yanlarından ayrılıp başka hastaları kontrol ettim,aradan yarım saat kadar süre geçmişti.

"Ayperi." diyen sesle arkamı döndüm.
Deniz gelmişti,ben onu gitmiştir sanmıştım.

"Kusura bakma işini böldüm ama akşam yemeğe çıkmak ister misin?
Sen ,ben ve Poyraz.Aslına kardeşi Korhan da gelirdi ama ona ulaşamadık." diyince ne diyeceğimi bilemedim,Deniz'in yüzündeki ifade oldukça samimi ve tatlıydı.

"Kusura bakma ilk tanıştığımız günden ne yemeği diyebilirsin ama ben seni çok sevdim o yüzden kaynaşmak istiyorum." açıklama yapması beni gülümsetti.

"Sorun yok Deniz olabilir aslında bende seni tanımayı isterim." dedim gülümserek.O buna çok sevinmişti, ellerini çırparak güldü.

"O zaman çıkışta Poyraz'ın odasına gel,hep birlikte gidelim." diyince kafamı salladım.Tam gidecekti ki söyleyip söylememek arasına kaldım.Merak ediyor olabilirlerdi.

"Deniz." dedim hemen gitmemesi için.
"Bir şey mi oldu?" dedi geri dönüp.

"Neysr bir şey yok,ben gelirim çıkışta." diyince kafasını sallayıp yanımdan ayrıldı.Bir an Korhan ve Çınar'ın burada olduğunu söyleyecektim ama haber vermemesinin bir nedeni vardır diye vazgeçmiştim.

Yarım saatin çoktan geçtiğini fark edip onların yanına ilerledim.Beni çoktan çağırması gerekiyordu.Perdeyi açıp içeriye girdiğimde uyuduklarını fark ettim.Bu halleri yüzümde bir gülümsemeye sebep olurken, Korhan'ın yüzüne baktım.

DİLRUBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin