BÖLÜM 4

6.5K 332 5
                                    

"hoşgeldiniz çocuklar hadi oturun neler yaptım!" diyen Feride teyzeyle Kürşat bir sandalye çekip oturdu ve arkadaşları da onu takip etti.

Zaten yeni ortamları sevmediğimden gergin bir şekilde yerimde kıpırdandım,bu benim için oldukça gergin bir andı.

"Zaten Ahsen'i tanıyorsunuz,Firuze de onun kardeşi." diyerek tanıttı beni Feride teyze.Bakışlarımı kaldırıp bir anlığına baktığımda iki çocuğunda gülümsediğini gördüm.

"Hoşgeldin Firuze ben Toprak." dedi kumral olan, diğerinin ismi de Harundu.

Bir süre sohbeti dinledim,pek atılgan bir tip değildim.Ve evet öğrendiğime göre o kız-yani Azra Kürşat'ın sevgilisiymiş.

"Eee" dedi Azra bana doğru dönüp.
"Sen okuyor musun? ya da çalışıyor musun Firuzecim?" dedi,açıkçası üslubu oldukça rahatsız ediciydi.Hiçbir mimik kullanmadan sorusunu cevapladım.

"Evet Hemşirelik okuyorum ben." diyince kafasını salladı ve Kürşat'a yanaştı.

Hemen yakınlarında oturduğum için söylediği şeye şahit olmuştum.
"Beni eve bırakır mısın canım? belliki sende sıkıldın." dedi yine Azra.

Kürşat kafasını kaldırdığı an bakışlarımı çevirdim,onları duymak oldukça rahatsız ediciydi.

"Tamam kalk bırakayım." dedi ve ardından birlikte ayaklandılar.

"Aaa nereye yavrum?" dedi Feride teyze.
"Azra'nın işleri var anne,biz gidelim artık." diyince Feride teyze de çok umursuyor gibi görünmüyordu.

"İyi gidin bari." dedi ve ikisi birlikte uzaklaştılar.Toprak ve Harun da Feride teyzenin yaptığı şeylerden yiyip sohbet ediyorlardı.Ve onlarla da çok iyi anlaşmıştım.

"Ahhh ah nerden buldu bu kızı anlamıyorum ben." diye yakındı Lale abla.Feride teyze,Gaye ve ablam ise onu onaylayan cümleler söylediler ama ben pek ilgilenmedim.

"Aaa Firuze gelmiş!" diyen o sesi duyunca rahatladığımı hissettim.
Çünkü ortam fazlasıyla yoğundu.

"Ben sözümü tutarım Onurcum." dedim gülerek,ardından kollarımın arasına girdi.

"Seni bekledim ama birazcık uyumuşum." dedi parmaklarıyla göstermeye çalışarak, herkes onun bu haline gülerken saçlarını karıştırdım.

"Olsun,bak ben senin uyanmanı bekledim." diyince sol yanağıma bir öpücük bırakıp etrafına baktı.

"Ama dayım beni arabayla gezmeye götürecekti,o nerede ki?" dedi hâlâ gözleriyle onu ararken.

"Azra ablan geldi bebeğim,onu bırakmaya gitti." dedi Gaye açıklama yaparak.Onur kollarını birbirine bağlayıp, suratını astı.Galiba küsmüştü.

"O gelmesin buraya,ne zaman gelse dayımı götürüyor bizden." diyince kimse bir şey diyemedi.

"Aslanım,gel bakalım seninle markete gidelim biz." dedi Toprak.Onur annesine bakınca Lale abla onay verince koşarak yanına gitti.

Harun da onlara katılınca birlikte evden çıktılar.Bende ablama baktığımda bana bakıyordu.

"Bizde kalkalım artık,Kerem gelmek üzere." dedi ablam ve bende onunla ayaklandım.

"Yaaa hiçbir şey anlamadık şu kız yüzünden ama yine gelin siz." dedi Lale abla.Gülümsedim ve onlarla vedalaşıp evden çıktık.Sonunda eve vardığımızda rahatladığımı hissettim.Ne kadar iyi insanlar olsa da diken üstünde hissediyordum.

"Onur gelmese kalkalım diyecektim, çok sıkıldın mı?" dedi ablam tebessümle.

"Sıkılmak değil de öyle ortamları pek sevmediğimi biliyorsun." diyince kafasını salladı ve aklına gelen şeyle gülümseyerek bana döndü.

DİLRUBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin