Şokla öylece kalırken ellerimi koluna koyup itmeye çalıştım.İşte tam o an Kürşat'ın arkasında yıkılmış bir binadan farksız olan Korhan'ı gördüm.
Bedenim titrerken her şeyin mahvolduğnu hissetmiştim...
Onu sevdiğimi daha birkaç dakika önce ona itiraf etmeye karar vermişken,şimdi her şey mahvolmuştu...
Korhan hızla üzerimize gelirken tepkisinden çok korkuyordum.
Bana inanmazsa ne yapacaktım?"KİMSİN LAN SEN? ECDADINI SİKERİM OGLUM SENİN! NASIL DOKUNURSUN LAN ONA?!" gözlerinden ateş çıkarken anında Kürşat'ın üzerine atladı.
Yumruklarını art arda ona geçirirken şokla ikisinr bakıyordum.
"Korhan lütfen dur birisi gelecek şimdi" dedim onu çekmeyi çalışırken.
Gözleri hızla bana dönünce gözlerindeki ateşi gördüm.
"Sen karışma Ayperi,her şeyi gördüm.
Bu adamın ağzıyla yüzünü yer değiştireceğim!!" diyince korkuyla eline uzandım."Lütfen,ne olursun gidelim artık buradan.Onu görmek istemiyorum." dedim dolu gözlerimle.
Derin bir nefes alıp gözlerini yumdu.
Hızla burnuna bir yumruk daha atarak üzerinden kalktı."Eğer bir kere daha onunla konuşmaya bile çalışırsan bu sefer elimden kimse alamaz seni,DUYDUN MU LAN?!" diyerek geri çekildi ve hızla elimi tutarak oradan uzaklaşmaya başladı.
Aniden durup boynuna sarıldım hızla.
"Çok korktum,bana inanmazsan diye." dedim gözlerimi yumarak.Bir elini saçlarıma çıkarıp okşadı ve konuşmaya başladı.
"Orada olmasan bile biz birbirimize bir söz verdik,seni dinlemeden hiçbir tepki göstermem bundan sonra merak etme.
Sen kendini üzme olur mu güzelim?" dedi yatıştırıcı bir sesle.Biraz geri çekilip konuşmaya başladım.
"Korhan?""Efendim?" dedi ciddi ifademi görünce şaşırarak.
"Biliyorum seni en başından beri ikilemde bıraktım,bunun için senden çok özür dilerim.Bugün onunla karşı karşıya gelince aklımdan tek geçen sendin,ben artık eminim ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum.
Ve şunu çok emin bir şekilde söylüyorum...
Seni seviyorum." dedim kocaman gülümseyerek.Yavaşça yutkunup yüzüme baktı bir süre.
"Beni mi seviyorsun? gerçekten mi?" dedi heyecanlı bir şekilde."Evet, artık eminim ve bu sefer geri adım atmayacağım,seni seviyorum!" dedim sesli bir şekilde.
Beni yan bir şekilde kucağına alıp döndürmeye başlayınca kocaman bir kahkaha attım.
"Ya Korhan dur düşeceğiz!" dedim gülüşlerimizin arasından.
Bir anda durup dudaklarıma hızlıca bir öpücük bırakıp geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRUBA
Romance"Buradayım, aklım başıma yeni geldi Ayperi'm.Açmaz mısın bana tekrar kalbinin kapılarını? bize bir şans vermez misin?" diyince kafamı sağa sola salladım yavaşça. "Artık karşında eski Ayperi yok,senin için kendini bile düşünmeyen o kadın değilim artı...