"şekerim senin akıl sağlığın yerinde mi?" diyen Eda'ya göz devirdim.Şuanda görüntülü konuşuyorduk ve Korhanla arkadaş olduğumuzu söylemiştim.
"Ne alaka Eda ya,biz iyi anlaştık.
Çok iyi biri Korhan." dedim.
Ama o bu dediğime göz devirdi.
"Oğlu o kadar şirin ki Eda, görmelisin.
Mila da böyle olursa onu ablamdan kaçırım." dedim gülerek.Normalde çocuklara anlaşamazdım ama son zamanlarda-Onur da dahil bana çok tatlı geliyorlardı.
"NE oğlu mu varmış?!" dedi aniden bağırarak.Yüzümü buruşturarak ona baktım
"Evet orada karşılaştık zaten, çok sevimliydi." dedim tebessümle.
O ise bana hayal kırıklığıyla bakıyordu.
"Karısı güzel mi bari?" dedi."Bilmiyorum, karısı yoktu.Hem olsa da bizi ilgilendirmez değil mi Edacım?" dedim imayla.
Ablamla konuştukları şeyler olmadığı için hayal kırıklığı yaşıyordu ama ben onlara baştan ümitlenmeyin demiştim."Her neyse sen nereye gidiyorsun şimdi?" dedi konuyu değiştirerek.
"Azatla buluşacağım, geçen gün beni aradı bende salı günü buluşalım o zaman dedim." diyince kafasını salladı.
"İyi bari,birde Azat'i deneriz." diye mırıldandı.
"Edaa" dedim uyarır gibi.
Ablamın da onun da tek derdi benim birini bulmam olmuştu,rahat bırakmıyorlardı ki Kürşat'ı aklımdan sileyim.Sürekli yeni yeni adaylarla karşıma çıkıyorlardı."Of tamam ya seninle de hiç konuşulmuyor." diyince güldüm.
Bu konuda hiçbir şekilde onlarla birlik olmazdım."Eee sizin Girayla nasıl gidiyor?" dedim konuyu ona çevirerek.
"Giray bu aralar fazla yoğun ama 2 gün sonra ailesiyle tanışacağım!" dedi heyecanla.Bu haline gülümseyerek tebrik ettim.
"Ben daha fazla oyalanmadan gideyim Edoşum,sende bir şey olursa beni hemen arıyorsun tamam mı?" dedim ve vedalaşarak telefonu kapattık.
~~~
"Azat buna gerçekten çok sevindim, birgün onunla da tanışmak isterim." dedim gülümseyerek.
Azatla buluşmuş ve birlikte kahvelerimizi içiyorduk.Bana bir kıza aşık olduğunu ve ona bunu söylediğini anlatmıştı, gerçekten mutlu olduğu yüzünden belli oluyordu.
"Teşekkür ederim Ayperi,mutlaka tanıştıracağım sizi.Sende durumlar nasıl? buraya alışabildin mi?" diyince derin bir nefes aldım.
"Her şey çok hızlı oldu ama hâlâ alışmaya çalışıyorum.Oradaki günlerimi özlüyorum bazen." dedim buruk bir tebessümle.
"İşlerin bittiğinde tekrar gel,eskisi gibi takılırız.Orada da arkadaşların olduğunu unutma." diyince gülümsedim ve teşekkür ettim.
"Bugün dönüyor musun peki?" dedim kahvemden bir yudum alarak.
"Evet,biliyorsun tez yazmam gerekiyor." diyince kafamı salladım.
"Tekrar gelirsen buluşmayı çok isterim Azat,seninle sohbet etmeyi özlemişim." diyince kafasını salladı tebessümle.
"Bende özlemişim Ayperi, kendine dikkat et olur mu? bir derdin olursa telefon etmen yeterli." diyince ne kadar iyi bir kalbe sahip olduğunu bir kere daha anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRUBA
Romance"Buradayım, aklım başıma yeni geldi Ayperi'm.Açmaz mısın bana tekrar kalbinin kapılarını? bize bir şans vermez misin?" diyince kafamı sağa sola salladım yavaşça. "Artık karşında eski Ayperi yok,senin için kendini bile düşünmeyen o kadın değilim artı...