Probouzim se s bolestí hlavy na zemi. Auuu...zaskučim a pomalu se posadim. Podívam se na hodiny mmh...17:00. Uslyšim hlas „Vanesso jestli okamžitě neotevřeš, tak ti vlezu do pokoje...neozýváš se a to mě dost děsí..." ten hlas je mi známý. Mamka! Zvednu se a rychle otevřu. „Umm...mami...promiň, já sem se chtěla jít sprchovat...slyšela sem hlasy, ale pak až mi došlo, že si ty...promiň..." řeknu omluvně. Odteď nesmim věřit ani vlastní mámě. Jen na mě jemně kývne hlavou. „Měla sem o tebe strach...vypadalo to,jako by se ti něco stalo...jen pokračuj v tom co si chtěla udělat..." pousměje se na mě. Kývnu hlavou, když odchází tak zavřu dveře. Vydechnu a projedu si rukou vlasama,.Ufff...Jdu do koupelny, svleču se a jdu do sprchy, užívam si tu teplou vodu.
Když už sem i převlečená do pyžama,tak si sednu na postel a sundam si náramky, ukazováčkem si přejedu po ráně, která si zůstala po žiletce. Lehnu si na postel břichem dolu a otevřu si notebook, když se mi zapne, tak se přihlásim na facebook a koukam se na nové příspěvky co jsou tam. Když uslyšim zvuk chatu, tak pohled sklopim k dolní části obrazovky. Petr...zase...pousměju se nad tim.
Petr: Tak co už je ti lépe? :)
Oh...stará se...jak milé... Usměju se až se mi na tvářích udělají ďolíčky.
Já: Ano je :) děkuji za optání...
Napíšu ze slušnosti.Petr: To je dobře :) můžu mít pár otázek?
Zamyslim se nad tim a pak se rozhodnu.
Já: Jo jasně :)Petr: Kolik ti je?
Já: 17 let...
Petr: Vanessa je tvé pravé jméno nebo je to jen kvuli identitě?
Já: Mé pravé :)
Petr: Opravdu hezké jméno...:)
Já: Díky :)
Petr: Díváš se na nějaký youtubery?
Zamyslim se a sleduju chvilku obrazovku. Proč ho to zajímá? Proč mě vyspovídá, když je to stejně někdo ze třídy a ví o mě skoro všechno? Plno otázek se mi honí hlavou...
Já: Jo jasně :)Petr: Na jaký? :)
Já: Na Goga, Menta, Hoggyho, Smusu, občas na Baču i Selassieho, Stejka, Madbros ,Jirku Krále :)
Petr: No páni :) tich je :) A na Expl0iteda se nedíváš?
Já: Ne...toho neznam :)
Petr: Ahaa :) Nevadí :)
Jen jsem si to zobrazila,nevěděla sem co mu napsat.Zaklapla jsem notebook, zakručelo mi v břiše, dnes jsem skoro celý den nejedla. Dam si ruku na místo kde mam žaludek, zakručí mi v něm. Zase myslíš na jídlo?! Zapomeň na něj ty špeku! Jestli se teď najíš,tak ti to dnešní tancování a nejedení bude k ničemu! Sklopim pohled k zemi, napiju se ze sklenky s vodou. Nakonec ji celou vypiju, dam notebook na stůl, lehnu si, chvilku přemýšlim a po chvilce usnu s bolestí břicha....
Tak tady dávam další část :) sice je kratší,ale brzy bude nová ! :) Děkuji vám moc za votes :333 ani nevíte jak si toho vážim:3333 Omlouvám se za chyby, tak jako vždy :/ Hádam,že každý uhodl, že Petr bude Expl0ited :) Mam za něj už napsat nějak
Mam vás ráda xxx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
RandomKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných