34.Kapitola

329 39 9
                                    

Ze školy se pomalu couram domů. Cestou přemýšlim nad tím co se bude dít dál. Petr stále neví, že mě ve škole šikanují, protože mě vydírají, že jakmile to někomu řeknu, tak se mi stane něco moc zlýho. Většinou, když za mnou Petr dojde, tak všichni hrozně dělají mé kamarády, protože mají Petra, spíš Expl0iteda rádi. Šikanují mě slovami: Jsi tak tlustá! Měla by jsi zhubnout! Nechápu, jak s tebou může ten youtuber chodit! Jsi tak ohavná! Petra si nezasloužíš! A podobně...

Mám pocit, že už to nezvládám. Už vážně ne. Brzy se z toho zbláznim. Mám toho už dost jak se do mě Samantha stále naváží kvuli mé váze...

Během toho co jsem usilovně přemýšlela, jak to bude dál, jsem se dostala před dům. Vzala jsem za kliku, ale bylo zamčeno a tak jsem sáhla do kapsy, vyndala klíče a odemkla. Skopla jsem ze sebe boty, pověsila bundu na věšák a rozešla jsem se do kuchyně. Vzala jsem si sklenku, do které jsem natočila vodu z kohoutku a ukrojila si do ní plátek citronu.

I se skleničkou jsem se rozešla do pokoje, kde jsem si dala tašku ke stolu, upila jsem trochu ze skleničky, položila jí na stůl a posadila se za něj na židli. Hned jsem sáhla po notebooku a zapla ho. Mezitím co se notebook zapínal jsem se znovu postavila a svlékla se ze školního oblečení, které jsem si položila na postel. Vzala jsem si na sebe domácí černý legíny s černým tílkem a černým svetrem bez jakéhokoliv zapínaní.

Znovu jsem se posadila za stůl a přihlásila jsem se na facebook. Petr není aktivní...ach jo. Neviděla jsem ho dva dny a už mi chybí. Neměl čas, proto. Chápu to. Jel na jakési střetnutí s fanoušky na dvě místa, každý den na jedno. Docela žárlím, protože vím, že ho obklopuje plno jinýho a hezčích i dokonce hubenějších holek než jsem já. Mohl by mě klidně vyměnit. Doufám, že se to nestane, protože já ho bezmezně miluju. Ano, miluju.

Překliknu na google a napíšu do vyhledávače její jméno.

Vyjedou mi tam nádherné hubené těla dívek, které se snaží být jako Anna. Potom tam najdu fotku Anny, jejího těla.

To jsem já, Vanesso. Buď jako já.

Ona je pro mě teď momentálně dokonalá. Chci být taky tak hubená, chci a taky budu. Už nechci být tlustá. Radši umřu než, aby jsem měla být tlustá.

Ahooojda :D čekali ste tak rychle díl? :D já si myslím, že ne xD Na fotce je Anna :) Doufám, že se vám díl líbí, nebojte brzy tam zase bude i Petr :)

Omlouvám se za chyby :/

Mam vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat