18.Kapitola

718 71 8
                                    

Podívam se na hodiny, je teprve 6 hodin večer. Hned na to mi začne volat Petr, pousměju se a zvednu mu to.

Peter: Vanesso? Myslíš, že je dobrý nápad so sebou brať Emmu?

Já: No...počkej tak já jí zavolam.

Povzdychnu si a vezmu si do ruky mobil. Vytočim Emmino číslo, během chvilky mi to vezme.

Já: Ahoj Emmo...

Emma: Jééé ahoj Vanesso...Proč ses mi neozvala? Začínala jsem se o tebe bát!
Zřetejlně si do telefonu oddychne a tak se chytim za kořen nosu palcem a ukazováčkem, promnu si ho.

Já: Víš, já jsem usla...promiň mi to.

Emma: To nic hlavně, že jsi v pořádku. Hele, když jsme nešli dneska, půjdeme zítra

Já: Já mam zítřek domluvený s Petrem, ale jestli by ti to nevadilo.

Emma: Ne to je v pořádku! Ráda půjdu s váma.

Já: Uhmm...Jo jasně, že můžeš jít s náma.

Emma: Dobře budu se těšit, tak mi dej ještě zítra vedět! Zatim Vaness.
Zavěsila mi to, položim mobil na stůl a jen si povzdychnu.

Peter: Tak čo? Nepôjde s nami zajtra, že nie? Moc mi nesedí.. Zdá sa mi tak trochu falošná..

Já: Ale notááák Petře...Je to moje kamarádka.

Peter: Tak dobre, ale ak bude hovoriť alebo robiť niečo čo sa mi nebude páčiť, tak sa na niečo vyhovorím a pôjdem domov.
Zakňourá, jako malý dítě.

Já: Nebuď na ní zlý! Udělala ti snad něco?

Peter: Nie, nič mi neurobila, ale proste sa mi nezdá, že sa s tebou začala zrazu tak baviť. Keby si ju počula tak pred dvomi týždňami. Nehovorila o tebe moc pekné veci.

Jen si povzdychnu a lehce nad tim zakroutim hlavou.
Já: Už jsem jí to slíbila...to přežiješ.

Peter: Ale notááák Vanessa ... ja nechcem aby s nami išla von ... Naozaj sa mi nepáči ...

Já: Neboj, to přežiješ...

Peter: Matúško? Jaj! Skoro som zabudol, že spolu máme ísť natočiť video! Vanessa? Prepáč, ale idem s Matúšom natáčať video ... Tak sa uvidíme zajtra, dobre?

Já: V pohodě, jasně...tak se měj...

Rozloučili jsme se a já vypla hovor. Řekla jsem si, že když už mam toho kamaráda youtubera, tak že bych se mohla podívat co natáčí.

Nejdřív jsem se šla vysprchovat. Následovně jsem se oblekla do pyžama, dala si židličku k posteli, dala si na ní notebook, lehla si a dala si ho na břicho.

Dala jsem tam youtube a napsala- Explo- protože jsem nevěděla jak se to píše, jen jsem to slyšela když na Petra fanynky pištěli.

Vyjeli mi tam videa, první bylo - Just dance- Gogo a Expl0ited. Máčkla jsem na to, Goga znám, sledovala jsem je a občas se i smála jejich výrazům.

Po dokoukání tohodle videa jsem si pustila další, kde byl zase Gogo s Explem a jedli tarantuli? No fůůůj...Já bych už zvracela...Dál si tam pustim Fruit Ninja a dám notebook na židli. Otočim se na bok, pohodlně si lehnu, abych na to viděla a sleduju to.

Po zkouknutí nějakých 13 videí mě už pálí oči a jsem nějaká unavená, ale jako youtuber se mi Petr vážně zamlouvá. Dám tam další video, ale stopnu ho. Vstanu a jdu se do kuchyně napít, nakouknu do obýváku, kde sedí mamka. Po dlouhém pracovním dnu usla v křesle. Pousměju se nad tim a vezmu deku, přikreju jí a vypnu televizi. Už je kolem 9 hodin a já jsem unavená...

Zase si lehnu do postele a pustim si video, který tam mam naběhlý, docela dost se mi ty videa sekají. Po půlce se mi začínají zavírat oči a moc toho už nevnímam. Nakonec upadnu do sladkého snění o youtuberovi Expl0itedovi.

Odpovědět prosím na otázky!!

Ha! :D To jste nečekali, že bude kapitola takhle "brzo" co?co?co? :D Myslela jsem, že jí vydam dýl, ale docela jsem se nudila a tak jsem jí dopsala :D Jak se vám líbí tahle část? Já vím moc aktivity tu není :/ Ale v příští kapitole bude :) Jak si myslíte, že to dopadne další den až půjdou všichni tři ven? Půjde Petr domů kvuli tomu jak se bude chovat Emma nebo bude Emma hodná holka ? :D Líbí se vám jak za Petra píšu slovensky nebo mam raději zase začít psát česky? Těšte se na další kapitolu! :) Omlouvám se za to, že jsou to převážně hovory a za chyby :/ Až budou venku, mam psát :
1.
Ema:
Peter:
Já:
Nebo:
2.
„...." řekla Emma.
„...." opáčil Petr.
Jak se vám to bude líp číst a budete to lépe chápat? :)
Mam vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat