23.Kapitola

518 61 15
                                    

Kolem 8 raní mě vzbudil Lolin nadšený hlas.

„Vaness-Vaness-Vaness vstávej jdeme nakupovat!" jen jsem se převalila ze strany na stranu a vydala nesouhlasné zamručení.

„Lolo... I v tvých 17 letech jsi tak hyperaktivní..." zamumlala jsem do polštáře, jem se zasmála. Teprve teď jsem si všimla, že už je oblečená...No páni...

Lola mi sebrala peřinu a to mě donutilo rychle vstát. Zamkla jsem se v koupelně.

***

„Notak Vanesso dělej..." řekla Lola a zabušila do dveří u koupelny.

„Nojono, už jdu..." zavolala jsem přes dveře a vylezla z koupelny jen v ručníku kolem těla ale s usušenou hlavou a nalíčená. Jelikož si vlasy nežehlim, tak se mi vlní kolem těla až skoro k pasu.

„No to je dost...já si zatim vyžehlim vlasy než se oblečeš..." řekla mi Lola a odešla i se svou žehličkou do koupelny, aby byla před zrcadlem. Jen sem nad tim pokrčila rameny a navlékla na sebe černý trochu roztrhaný džíny, bílé tílko, které budu mít pod svetrem. Zatim jsem si svetr nevzala, aby mi nebylo horko. Zatim jsem se posadila na postel a zapla si na notebooku facebook, ale hned jak jsem to udělala, tak jsem slyšela Lolin hlas.

„Vanesso? Pojď sem..." zavolala a tak jsem se zvedla a došla za ní.

„Co?" zeptala jsem se.

„Pojď sem..." řekla a ukázala před sebe. Poslechla jsem jí a učinila tak. Vzala mi pramen vlasů a vyžehlila mi ho.

„Můžu ti je zkusit vyžehlit?" zeptala se mě, jen jsem lehce pokrčila rameny. Lola vzala stoličkj, která byla pod umavadlem a ukázala na ní, abych si sedla. Posadila jsem se a ona mi začala žehlit vlasy.

***

„Hotovo..." usměje se na mě a ještě jednou přežehlí jeden pramen mé dlouhé ofiny. Vstala jsem a podívala jsem se do zrcadla, skoro jsem se nepoznala...vypadam úplně jinak s úplně rovnýma vlasama.

„Páni.." řekla jsem sama sobě, když jsem se podívala do zrcadla.

„Děkuju,Lolo..." řekla jsem a obajal jí, mé vlasy jsou nyní ještě delší.

„Nemáš zač..." objetí mi oplatila.

„Tak jdeme?" zeptala se mě Lola, jen jsem kývla a šla do pokoje, kde jsem si na sebe vzala svetr. Lola šla hned za mnou, vzala si na sebe nějakou mikinu a bundu. Hned jsem si vzpoměla na bundu, kterou mam přehozenou přes židli. Vzala jsem si jí a i s Lolou jsem šla dolu.

„Nemáš hlad Lollie?" nevim proč jsem jí tak řekla, zrovna mě to napadlo. Jen jsem slyšela smích.

„Jo jasně! Máte jablko nebo nějaký croisant?" Zavolala na mě z verandy.

„Jo! Ale jen ten obyčejnej s čokoládou!" zavolam na ní z kuchyně.

„Nevadí! Vezmi mi ho!" vzala jsem 2 croissanty a podívala jsem se na mamku, která už byla v kuchyni. Poprosila jsem ji o nějaké peníze, aby jsem mohla Lole koupit nějaké dárky. Dala mi nějaké ty peníze, dala jsem si je do kabely přes rameno, kterou jsem si vzala z věšáku, který je na schodech. Potom jsem si jí pověsila na rameno a šla za Lolou.

„No kde jsi..." odfrkla si Lola, jen jsem se usmála a hodila jí croissant.

„Díky.." poděkovala s úsměvem. Dala jsem si croissant do docela prostorné tašky, zapla jsem si bundu a nazula si své černé boty s tkaničkami. Poté jsme se rozešli k nákupnímu centru, jedli corissant a kecali.

***

Procházeli jsme druhým patrem, bundy jsme měli v rukou, protože nám bylo docela horko. Najednou mě Lola chytla za ruku a začala mě za ní tahat a trhat s ní.

„V-V-Vaness?" koktala a nepřestávala mi tahat za ruku.

„Co?" řekla jsem rychle, rozesmívali mě to, jak je Lola úplně mimo, asi spatřila nějakého pěkného kluka.

„T-Ta-Tam je Explo a Fajtiiik!" vyjekla, rychle jsem se podívala tím směrem a jen hlasitě polka.

Takže dneska už druhá kapitola :) snažím se být aktivní a přidat vám víc kapitol než jsem přidávala :) já vím, že je to trochu nudné...kdyby jste měli někdo z vás nápad co by se v příběhu mohlo stát, tak mi klidně napište do zpráv váš nápad :) budu ráda :)

!Psané na mobilu! Takže se Omlouvam za chyby :/

Mám vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat