24.Kapitola

422 61 5
                                    

„Vanesso ty je neznáš nebo co?!" zeptala se mě Lola pisklavým hlasem. Je tak moc nadšená, že je vidí. Ale já nadšená nejsem, myslela jsem si, že o prázdninách Petra neuvidim, ale já jsem ho zatim viděla včera po škole a ještě k tomu ho dneska vidim zas.

„Vanesso! Halo! Prober se!" třásla se mnou stále Lola.

„Jo, znám a přestaň se mnou třást..." během pár minut jsem se stala nepříjemnou.

„Tak fajn.." ušklíbla se.

„Pojď se s nimi vyfotit!" řekla rychle. Petr a Kuba jsou na jednom místě a povídají si.

„Ne, to je dobrý...jdi se s nimi vyfotit." usmála jsem se na ní, má radost že je vidí.

„Počkam tady a podržim ti kabelku i bundu." navrhla jsem jí a doufala, že to přijme.

„Tak jo..." usmála se, až jí šli vidět její zářivě bílé zuby. Dala mi bundu a z kabelky si vytáhla mobil, rozešla se za nimi, najednou tak pomalu a vyrovnaně. Petr se jen usmál a oba jí zapózovali, najednou jí vzal Petr mobil z ruky a vyfotil je několikrát. Raději jsem se otočila zády. Najednou jsem slyšela její hlas, jak říká něco ve smyslu, že tu má sestřenku, ale že je stydlivá. Panebože to snad ne...jestli se o něco pokusí, tak jí přetrhnu...

Z přemýšlení mě vytrhne dotyk na ruce. Je to Lola. Otočí mě prudce na sebe, takže část mých vlasů se mi přehoupnou na pravý rameno, spadají mi momentálně až pod prsa, takže musim být rozdrbaná. No bezva...jen protočim oči. Lola mě táhne k tim dvoum. Ne, prosím...modlím se v duchu. Dotáhne mě až k nim.

„Tohle je moje sestřenka Vanessa, nejspíš se sem styděla jít..." řekla docela hyperaktivně, pustila mě a jen lehce pokrčila rameny.

Petr se na mě podíval překvapeně, prohlížel si mě. Divim se, že mě poznal...

„Lolo už by jsme měli jít, aby sme to stihli nakoupit do oběda.." řekla jsem a podívala jsem se na ní.

„Je teprve 10, máme ještě 2 hodiny a k vám domů je to docela blízko..." řekla Lola.

„Explo prosím vyfotíš se s námi?" zeptá se Lola za mě.

„Chtěla bych, aby s náma na fotce byla Vanessa..." dodala a podívala se na mě.

„Jo jasne, Fajtiiik nás vyfotí, že?" podívá se na něj. Fajtiiik udělal smutný obličej, že s nim fotku nechceme, spíś Lola...mluví za nás obě.

„A pak jestli nás ještě vyfotíš ty s Fajtiiikem..." prosebně se Lola na Expla podívala a pořádně rozevřela její studánkově modré oči. Mezitim jsem si upravila své vlasy.

„Jasné..." usmál se na ní. Položila jsem bundy a kabelky na zem a šla k Petrovi, obě nás chytil kolem ramen a usmál se. Usmála jsem se taky.Dělal jako by nic...jako by mě neznal, jako by se nic nestalo. Kuba vyfotil pár fotek

Pak se Petr s Kubou vyměnili. Kuba nás taky chytil kolem ramen a usmál se. Znovu jsem se usmála a dívala se na mobil. Petr nás několikrát vyfotil a pak šel k nám, mobil dal Lole a já vzala kabelky i s bundama.

„Prosim ťa Lolo poslala by jsi mi tie fotky na facebook do správ?" zeptal se jí Petr.

„Jo, ráda..." zaculila se na něj Lola.

„Tak se mějte...ráda sem vás potkala..." usmála se na ně a vzala si ode mě kabelku i s bundou. Nakonec jsme se rozešli něco nakoupit.



Ahoooj :) Další kapitola :) Není moc záživná, ale snad se vám líbí :)

!Psané na mobilu! Omlouvám se za chyby :/

Mám vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat