Pomalu si polibkama razil cestičku k mému ramínku od podprsenky, které následovně vzal a pomalu stáhnul. To samé udělal i s tím druhým ramínkem a rukou podjel pod má záda, rozepl mi podprsenku, to už jsem jen viděla, že odlétá kamsi za gauč. Zvedl si mě do náručí a nesl mě po schodech nahoru. Já jsem se ho mezitím držela a nepřestávala jsem se přisávat na jeho rty. Po pár minutách už jsem ležela na Petrovo posteli. Pomalu na mě nalehl a polibky zvolna sjížděl od rtů na čelist, kde jich pár mokrých zanechal a pomalu sjížděl na krk, který mi začal znovu laskat. Z úst mi vyletěl tichý sten, který ho nejspíše nabudil se posunout dál a tak mi sjel polibky na dekolt. Začal mi různě sát a laskat má prsa...To už jsem tak odolná nebyla a začala tiše vzdychat.
Začal mi pomalu rakama stahovat legíny, které jsem na sobě měla.. Rukou mi vjel do klína pod látku kalhotek a já se trhaně nadechla.
„Petře..." vydechla jsem jeho jméno a zhluboka se nadechla. Skousla jsem si silně spodní ret, když rukou v kalhotkách začal hýbat. Mé rty začaly opouštět celkem hlasité steny, které se nesly pokojem. Po chvilce ruku vyndal a jel po mých křivkách. Nelíbilo se mi, že je Petr ještě stále skoro oblečený a tak jsem mu stáhla džíny, které pak někam odkopnul. Když se na mě zadíval a skousnul si ret, tak jsem si teprv uvědomila, že už jsem úplně nahá. Jak se to sakra stalo? Mé tváře začali nabírat červený odstín.Jednu ruku jsem si položila přímo mezi nohy a druhou na má prsa, aby jsem se zakryla. Petr jen zatřásl hlavou.
„Nezakrývaj sa, nemáš prečo...máš nádherné telo..." špitl a dal mi ruce pryč. Zavřela jsem oči a silně si skousávala spodní ret, protože jsem se vážně styděla.. Musela jsem být studem červená celá. Povzdychla jsem si. Mírně jsem odvrátila pohled, aby jsem se nemusela dívat na to, jak si mě prohlížel, vážně jsem se děsně styděla. Znovu si nade mně nalehl a začal mi laskat krk. Vzdychla jsem a přemístila své ruce na jeho pohraničí mezi vlasama a krkem, takže na týl. Začala jsem mu jemně mnout pokožku na krku, což mi vydrželo jen pár sekund, vjela jsem mu rukama do vlasů a začala ho v nich hladit a masírovat. Měla jsem při tom celou dobu přivřené oči a užívala si to všechno, soustředila jsem se pouze na tu rozkoš a chtíč co mi to přinášelo. Po té co se Petr dostal znova na mé rtíky, jsem se mu do jednoho polibku pousmála a začala mu je s radostí oplácet. Do polibků jsem vkládala všechny mé pocity k němu, bylo hezké cítit, že mi to se stejnou vervou oplácí.
Rukama jsem sjela Petrovi k bokům, protože jsem mu chtěla svléknout jeho spodní prádlo, ale ono už tam jaksi nebylo, načež jsem se musela znovu usmát.Nečekaně, ale něžně do mě vniknul, takže mě to ani tak nebolelo. Přerývavě a rychle jsem se nadechla, silněji jsem mu skousnula spodní ret, ale po pár sekundách, jsem mu znovu polibky začala oplácet. Chvíli čekal, než jsem si zvykla a následně začal pomalu přirážet. Začali se ve mě míchat všechny různé pocity, ale jen ty dobré a příjemné. Malou bolest vystřídala rozkoš. Trochu jsem se prohla v zádech a rukama sjela Petrovi na ramena za které jsem ho chytla. Když jsem slyšela, jak poprvé nahlas vzdychl, tak mi po těle vyskočila husí kůže. Byl to dobrý pocit vědět, že si to užívá stejně jako já.
,,Rychleji..'' vyletělo ze mě v podobě zasténání, aniž bych to chtěla říct nahlas, při tom mi tato myšlenka prolítla pouze hlavou. Okamžitě jsem se na to začala červenat, protože mi došel význam toho slova. Neunikl mi Petrovo napůl překvapený a napůl pobavený úsměv nad tim, jak jsem se kvuli tomu začala červenat. Koutky mi cukly do úsměvu. Opravdu zrychlil, takže jsem po nepatrné chvilce začala pociťovat plno rozkoše, která se ve mě začala hromáždit. Začal mi znovu nasávat a skousávat kůži na krku, ale mé sténání bylo častější a nabíralo trochu i na hlasitosti, proto se mi znovu přisál na rty, aby to zmírnil. Polibky jsem mu samozřejmě oplácela. Bylo to marné, mé i jeho steny stále unikaly z našich rtů do tiché místnosti.
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
De TodoKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných