12.Kapitola

836 78 4
                                    

„No páni..." nevim co bych měla říct,aby to nevyznělo,že ho tu nechci.

„Takhle aspoň budeme moct chodit víc ven..." zazubí se.

On se mnou chce chodit ven? Proboha...ještě ho začnou šikanovat jen proto,že se se mnou bude bavit...Snažim se usmívat se,aby si nemyslel nic zlého. Už sme skoro u mého domu a tak si oddychnu.

„Napíšem si na facebooku,dobře? " zeptám se ho,on jen přikývne.

„Tady bydlíš? " zeptá se a koukne se na dům hned vedle nás.

„Jo..." přikývnu mu na to. „Tak zatim..." řeknu a čekam jestli mi ještě něco chce.

„Dobře,tak na facebooku...zatim..." usměje se na mě a odchází zase tam udkud sme přišli- ke škole.

Jdu k domu,vejdu a zuju si boty.Poté jdu do pokoje,hodim tašku k počítačovému stolu a převleču se do něčeho víc sportovního,prijde mi,že sem dlouho nic nedělala a tak si jdu zaběhat.

Domů jdu celkem unavená ,spocená jak kůň a sleduju krajinu kolem mě,pořádně do sebe nasávám ten vzduch.Zítra je víkend,což znamená,že nemusim vstávat do školy. Teď budu muset začít pořádně chodit do školy,aby Petr nic nepoznal...

Cestou z pokoje do koupelny se svlíkám,abych si dala sprchu,už se na ní těšim. Naředim si vodu na vlažnou,aby se má pokožka trochu schladila a následovně jí nechám téct teplejší a teplejší dokud neuznam za vhodné,že je dost teplá.

Z pohledu Petra

Po prohlídce školy jdu na autobus. Hned jak přijdu,jede a tak rovnou nastoupim.Usadim se na sedačce a sleduju lidi kolem sebe. To není moc dobrý...budu chodit na stejnou školu ,jako Vanessa...tim pádem se dozví kdo jsem a už ke mě nebude taková...kruci... Přihmouřim oči a promnu si čelo. Ten fake facebook mám kvuli tomu,abych si popovídal s někym kdo není můj fanoušek,protože s fanouškami se nedá moc mluvit. Ne,že by se s nimi nedalo mluvit,ale myslím to v tom smyslu,že mi odkývají všechno co řeknu protože jsou to prostě fanoušci. Z přemýšlení mě vyruší nějaká holčina s tim jestli bych se s ní mohl vyfotit a jestli bych se jí nemohl podepsat na ruku. Vezmu si tedy její mobil do ruky už s nastaveným foťákem a s úsměvem se s ní vyfotim,následovně vezmu liháč co mi dala a podepíšu se jí na ruku,jen poděkuje,usměje se a odejde.

Když už jsem na zastávce kde mám vystoupovat,tak se zvednu a výjdu z autobusu,jdu automaticky domů. Cestou potkám Matúše a povídam si s nim o tý nový škole,rozhodli jsme se,že spolu dnes natočíme unboxing . Jdeme tedy s Matúšem ke mě domů,kde odhodim tašku,vezmu cameru a nastavim jí na stativ,balíčky a dopisy dám z obou stran gauče,aby sme mohli s Matúšem otevírat oba ,posadíme se a nakonec zapneme cameru...Uvádění dnešního unboxingu nechávám na Matúšovi.

Ahoj :D tak když chcete kratší kapitoly a častěji tak tady máte další :D :) Asi to udělám,tak že jeden týden kratší,ale každý druhý den a další týden delší a za týden třeba :) Protože nevim jestli bych stíhala psát takhle kapitoly skoro každý den a navíc si myslim,že jsou docela nudné :/ Takže ještě zítra vám nejspíš napíšu nějakou kratší kapitolu a příští týden delší a snad záživnější :) A mám ještě pár otázek :) Mám psát dál a bude ubíhat čas docela pomalu a nebo můžu udělat přeskok třeba po 3 nebo po 1 měsíci? Nemyslím si,že by vás bavilo v každý kapitolce číst ,jak cvičí,protože stále cvičí,aby byla hubená :) sooo můžu udělat ten přeskok? :) A mam víc psát pohledy Petra? :)
Omlouvám se za chyby :/
P.S. Mooooooooooc vám děkuji za 3000+ přečtení!!!
Mam vás ráda xxx

Expl0ited<3My hero<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat