Probouzim se kolem 7 ráno...?! Vážně je 7 hodin ráno?! Ještě jednou rozsvicuji displej na mobilu. No tak to páni...promnu si oči a vstanu z postele. Vanesso měla by jsi cvičit dokud to půjde...takže se začni hýbat ty bečko! Anna už je zase v pozoru, pousměju se,už sem se začala obávat co se s ní děje. Rychle se převleču do tepláků, trička a jdu se podívat po domě, kde máma je.
Nakouknu do ložnice a není tam, svraštim čelo. Jdu do obýváku a tam taky není, ani sprchu neslyšim, že by se umývala. „Mami?!" zvolam po celým domě, ale odpovědi se mi nedostane. Pokrčim nad tim rameny, asi šla dneska do práce...Rozhodla sem se, že si půjdu zaběhat, protože je teď většina lidí ve škole a v práci, tak mě nikdo neuvidí. Nazula jsem si na chodbě tenisky. Dala dem si sluchátka do uší a hurá už vyrážim. Anna má pravdu...musim si jít zaběhat, abych aspoň trochu zhubla...sem stále tlustá i když vážim 97...I tak mam radost za tich 97, stejně to na mě není poznat. Povzdychnu si a rozhodnu si jít zaběhat do parku.
Po 10 minutách už nemůžu a tak se posadim na jednu z laviček co v parku jsou a oddychuju. Dělej ty krávo tlustá!!! Okamžitě se zvedni a běhej! Vždyť si ani skoro pořádně neběhala! Jen jsi občas popoběhla! Tak mi řekni z čeho jsi tak vyřízená?! Po tom co na mě Anna zaječí, tak rychle vyskočim na nohy. Představuj si,že za tebou běží pes, kterej tě chce pokousat, štěká na tebe, slintá a dohání tě! Hned si představim, jak by to vypadalo. Rychle vyběhnu a takhle běžim ke konci parku asi 5 minut, už vážně nemůžu...opřu se o zeď parku a sjedu po ni na zem. Dlaněmi si promnu celý obličej a vydechuju, slyšim jak mi bije vlastní srdce.
Po tom co se vydýcham vstanu a podívam se na mobil na hodiny. Rozhodnu se, že si ještě chvilku zaběham a pak půjdu domů.Pomalu jdu už domu, bolí mě celej člověk. Doma ze sebe skopnu boty a jdu do pokoje. Máma stále není doma...Jak divné...V pokoji se svleču do spodního prádla a jdu do kopelny, kde se svleču úplně a následovně jdu do sprchy.
Pustim na sebe vlažnou vodu a užívám si ten chladivý pocit. Po chvilce na sebe pustim teplejší až pomalu teplou. Nanesu na sebe sprcháč a následovně šampon vetřu do vlasů. Vezmu sprchovou hlavici do ruky, začnu si s ní smývat vlasy, následovně i tělo. Líbí se mi to a tak na sebe pouštim ještě takhle chvilku vodu.
Následovně vylezu ze sprchy a osušim se a obmotam kolem sebe ručník. Jdu do pokoje, kde si na sebe ze skříně vezmu zatim něco normálního. Posadim se na postel, zapnu si notebook, přihlásim se na facebook a dívam se po hlavní stránce, uslyšim ránu dveří. Zvedla jsem se a šla se podívat dolů. „Ahoj mami..." pozdravila jsem jí a ona mě. „Vanesso prosím oloupala by jsi brambory? " zeptala se mě. „Ano mami..." řekla jsem bez odmlouvání a šla sem je loupat. Vzala sem si hrnec, napustila do něj trochu vody a začala loupat pár brambor.„Děkuju Vaness..." poděkovala máma a usmála se na mě, úsměv sem jí neopětovala. Rozešla jsem se zase zpátky do pokoje a posadila se k notebooku, popojela sem myší,aby se mi rozsvítil počítač. Hned sem si všimla zprávy od Petra.
Petr: Omlouvám se,ale nemůžu přijít :( Něco mi do toho vlezlo :/ šlo by to jindy? :)
Tak jsem si to nakonec rozmyslela a rozhodla se,že se ještě nepotkají :DD Moc vám děkuji za 1000 readů! :OO A přes 90 votes! :O Jsem ohromená :O :33 Jste skvělý!!! :3333 Ani nevíte jak jsem ráda!!!:3333
Omlouvám se za chyby :/
Mam vás ráda xxx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
RandomKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných