S taškou přes rameno ve které mám věci potřebné na dnešek jdu k Petrovi. Mám hrozně dobrou náladu, protože budeme s Petrem sami. Jeho rodiče totiž odjíždí na chatu a Petra nechali doma. Samozřejmě, že ví, že budeme dneska v jejich domě. Když dojdu k jeho domu, tak zazvonim. Nic...co tam dělá...po 5 minutách se ve dveřích objeví Petr s nějakou holkou. Ta holka ho obejme a pak s pozdravej odejde. Nahodim vražednej pohled a spražim hned Petra. Teď musim vypadat jako ZP- zlá přítelkyně. Zamračim se ještě víc, když nic neříká.
„Aha...dobře." řeknu vcelku sklamaně.
„Jdu tedy domů, můžeš si jí zavolat zpátky a užívat si dál..." vyštěknu na něj naštvaně a obrátim se zády k němu. Už chci jít, ale on mě chytí za ruku a otočí k sobě.„Bola to len kamoška tie moja malá žárlivko .." uculí se na mě s nevinnym úsměvem, kterýmu se nedá odolat. Vztek mě proto brzy opustí.
„Jen počkej..." zamumlam si pro sebe a jen si nad tim povzdychnu, pokrutim nad nim hlavou.
„Čo si povedala ?" zeptal se mě, nejspíš mě neslyšel a je to možná i dobře.
„Aleee...vůbec nic..." ušklíbnu se na něj a bez dovolení vstoupim do jeho domu, tim pádem se dostanu i z jeho sevření.
„Si na mňa zlá ..." zafňuká Petr. Jen se na něj otočim, vypláznu jazyk a pak si zuju boty.
„Co budeme dneska dělat?" zeptám se ho. Znovu k němu stočim pohled. On se jen nevinně zatváří, zavře dveře a vejde dovnitř, chytí mě za ruku a vede mě kamsi. Je to poprví co jsem u něj doma, takže si to tu prohlížim, nejspíš tu nejsem naposled. Z mých myšlenek mě vytrhne jeho zakašlání. Jen zamrkám a podívam se na něj. Právě jsem zjistila, že stojíme a jsme v...v...rozhlédnu se po místnosti. Jsme v obýváku! Pohled se mi zasekne na gauči, před kterym je kamera. To jako vážně? Spočinu na něm pohledem a čekám vysvětlení.
„Vieš...myslel som...no...ehm..." odkašle si. Nevypadá to na to, že by mi to chtěl už říct. Nemůže se vymáčknout a tak si povzdychnu a založim si ruce na hrudi. „Takže?" zeptám se ho. Tak nějak mi dochází co chce dělat. No natáčení porna to určitě nebude.
„ Nechcela by si so mnou natočiť nejaké video? Moji fanúšikovia by ťa radi videli vo videu než len na fotkách kde tí nie je vidieť skoro do tváre ..." řekne nakonec, jen šokovaně pootevřu pusu.
„Ty-ty po mě vážně chceš, abych s tebou natočila nějaký vvideo?" zakoktám se a jen zamrkam očima. Když se Petr rozesměje, tak se zamračim.
„Čemu se jako směješ?" zeptám de ho narovinu. Nikdy jsem před kamerou nestála, tak jak před ní mam ještě mluvit a dívat se do ní? Naskočila mi z toho husina.
„Je roztomilé, ako si z toho nervózna..." řekne roztomilym hlasem a pak si mě k sobě přivine.
„Neboj sa nie je to zložité..." usměje se na mě, já si jen povzdychnu a kývnu, on se začne radovat a mačkat mě k sobě. Jen se tomu doširoka usměju, ale pak zvážnim.
„Ale počkej, musim se jít upravit!" vypísknu a dojdu ke stolku. Dám si na něj zrcátko z tašky a vytáhnu si linky, řasenku a rtěnku. Na víčko si udělám jednoduchou oční linku a následovně si nanesu na řasy trochu řasenky. Ještě si vezmu rtěnku v jemném odstínu červené a nanesu si ji na rty. Okem se podívám na Petra, kterej mě fascinovaně sleduje. Jen se nad tim usměju. Když už je to hotoví, tak vše zpátky uklidim do tašky a vytáhnu si hřeben. Rozčešu si vlasy, který mi volně spadají podel boků. Asi by jsem si měla udělat nějaký účes...Vezmu si z levé strany pramínky vlasů, které od pěšinky smotám do sebe a tak mi vznikne copánek, kterej mi tvoří kousek ofiny. Copánek su spletu až úplně do konce vlasů a zagumičkuju si ho. Rámuje mi jednu stranu vlasů. Sice si teď připadám jako indiánka, ale nevadí, je to celkem pěkný. Petr se znuděně posadí na gauč a poklepe na místo vedle sebe, pousměje se na mě. Dojdu k němu, posadí se a usměju se na něj. Dá mi pusu na tvář, nos a nakonec i rty. Tohle mi chybělo. Pusu na rty mu oplatím. Rukou mi zajede do vlasů a palcem mě pohladí po tváři políbí mě. Nečekam na to, až se trošičku odtáhne a zajedu mu rukou do vlasů, pořádně se mu přisaju na rty a začnu s nimi jemně pohybovat. Když neprotestuje, kdo by také protestoval, tak pokračuju dál. Po chvilce se odtáhneme, aby jsme se nadechli, usmějeme se na sebe. Když si uvědomim že mám na sobě tu červenou rtěnku, tak pohledem sklouznu na Petrovo rty, má je od mé rtěnky, musím se tomu zasmát. Otřu mu to a pak jen kývnu s širokým úsměvem. Dá mi ruku kolem pasu a pustí kameru.
„Čaute ludia, moje meno je Expl0ited..." představí se a podívá se na mě. Já se na něj jen zmateně podívám. Srdce se mi rozbušilo snad 100x rychleji a já se cítim nervózně a i trochu jako blázen.
„Nehanbi sa a predstáv sa, jasné? " usměje se na mě, já jen pokroutim hlavou a ušklíbnu se na něj. Začne mě lehtat a tak se začnu smát.
„Né prosím přestaň! Já se představím! " křičim se smíchem a tak přestane.
„Tak znovu..." odkašle si a pak pozvedne ruce.
„Čaute ludia, moje meno je Expl0ited..." představí se a podívá se s úsměvem na mě.
„A moje jméno je Vanessa..." řeknu se širokym úsměvem, protože mě Petr lehtá na boku, aby jsem se nemračila.
„A vítame vás u nášho prvého spoločného videá!" řekne do kamery.
_______________
Ahojky :) Hlásim se po dlouhý době s dalším dílem! :) Yaaaaaaaay :'D Tak snad se díl líbí :D :)
Omlouvám se za chyby :/
Mám vás ráda xx
ČTEŠ
Expl0ited<3My hero<3
AlteleKniha o jedné dívce co to nemá doma nejlehčí... Nejlepší hodnocení: #7 v náhodných