-Biztos hogy ezt akarod?-szakította meg a csókot Steve.
-Komolyan megkérdezed azok után hogy már másodjára kaptak el minket a pulton?-mosolyodott el.
-Nem...nem kérdezem!-kapta el újra Gabi ajkait. Egyre jobban belefeledkeztek a csókba. Gabi kezei lassan a kapitány pólójának aljához nyúltak. Azonban ajtó kopogás szakította meg őket újra.
-Kapitány alszol már?-hallatszódott egy férfi hang.
-Ezt nem hiszem el...!-dünnyögte ahogy elvált Gabi ajkaitól.
-Shhhh!-tette a kezét a férfi szájára.-Ne mondj semmit!-súgta.
-De...!-nézett az ajtó irányába de Gabi az álla után nyúlva fordította maga felé a kapitány arcát. Majd újra a kapitány ajkait érintették az ő ajkai. Steve egy pillanatig hezitált majd behunyva a szemét adta át újra az érzésnek. Gabi kezei most a férfi nyaka köre fonódtak így még közelebb került a kapitányhoz.
-Hol is tartottunk?-kérdezte halkan mosolyogva. Majd a kezei levándoroltak Steve pólóján.-Oh, pont itt!-mosolyodott bele a csókba. Majd lassan emelte meg Steve pólóját, amitől teljes rálátást kapott a csodásan kidolgozott felsőtestére.-Azta....rohadt!-kereste a megfelelő szavakat Gabi de lehetetlen lett volna leírni pontosan milyen eszméletlen látvány volt testközelből a kapitány.
-Hogy beszélsz?-mosolyodott el Steve.
-Láttad te már milyen eszméletlenül nézel ki?-kérdezte tátott szájjal.
-Az egyetlen ember aki érdekel az csak te vagy jelen pillanatban!-simogatta meg Gabi arcát. Gabi pedig egy mosolyt követően kezdte magáról lebontani a felsőjét. Steve pedig képtelen volt levenni a szemét a lányról.-Láttad már milyen eszméletlenül nézel ki?-kérdezte Steve ahogy egyre közelebb húzta Gabit a derekánál.
-Folytassuk? Vagy megálljunk itt?-kérdezte egy huncut mosoly kíséretében.
-Nem...nem állunk meg!-tapadt az ajkaira majd lassan az ágyhoz hátráltak. Steve Gabi felett tornyosulva csókolta őt tovább.
-Megbírkózol a melltartóval vagy segítsek?
-Talán még menni fog!-csókolta őt újra ahogy kezei lassan a lány hátára vándoroltak ahogy a rajta lévő textilt egy könnyed mozdulattal varázsolta le.-Csodálatosan nézel ki!-mérte fel Gabi felsőtestét.
-Még te beszélsz?-nevette el magát.-Ha felülről ilyen vagy, ugyan mit tartogatsz alul? Lehet az ágyba fogsz döngölni!
-Ha akarod abbaha...!-de nem fejezhette be Gabi csendre intette.
-Ne is folytasd! Csak...csak ne állj meg rendben? Borzasztóan akarlak érted?-nézett a kapitány szemeibe. Majd az ujjai a kapitány nadrágjának a gombjához vándoroltak. Steve pedig egy könnyed mozdulattal rúgta le magáról. Majd Gabi hasát csókolgatva ért a lány nadrágjának vonalához. Lassan a fehérneművel együtt távolította el róla. Apró csókjainak útját folytatta. Gyengéd csókokat nyomva a lány belső combjára amitől Gabi arcát elöntötte a forróság. A kezeivel a lepedőbe markolva kezdte egyre jobban átadni magát az érzésnek. Majd lassan újra Gabi ajkaira tapadva kezdtek egyre szenvedélyesebb csók csatát vívni.-Tudod hogy nem vagyok egy türelmes típus ugye?-szakította meg Gabi a csókot.
-Tudom!-mosolyodott el Steve.
-Akkor most direkt szórakozol velem?
-Meg se fordult a fejembe!-hajolt újra közel Gabi ajkaihoz.
-Akkor mégis miért...?-kezdte a kérdést, de Steve beléfolytotta. Egy határozott mozdulattal hatolt be a lányba amitől Gabi háta teljesen ívbe feszült. Lassú mozdulatok téve próbálta elérni hogy kedvese hozzászokjon a méretéhez. Majd megállt, próbálta Gabi tekintetét elkapni. Aki egy széles mosollyal tudatta a kapitánnyal hogy minden a legnagyobb rendbe.-Igazam volt...!-mondta ahogy Steve mozdulatlanul állt, úgy töltötte ki őt teljesen.-Belefogsz döngölni az ágyba...!-nevette el magát.-De szörnyen tetszik!-hajolt fel a kapitány ajkaiért. Steve pedig egy mosoly után folytatta ott ahol abbahagyta. Ahogy egyre jobban átadták maguk az érzésnek, egyre felszabadultabbak voltak. És nem lehetne azt mondani, hogy Gabi volt az egyetlen aki annyira élvezte ezt a pillanatot. Nem. A kapitány ugyanannyira, ha nem jobban vágyott már a lányra. Így az hogy most végre a karjaiban tartva őt, okoz neki örömöt boldoggá tette. Szenvedélyes szeretkezés volt egy olyan pár között akinek a kapcsolata egyre jobban erősödött.-Szeretlek kapitányom!-nézett mélyen Steve szemeibe.
-Én is szeretlek kicsim!-hajolt a lány csókjáért.
-Miért nem találkoztunk hamarabb?-bújt szorosan a férfihoz.
-Nem tudom...! Bárcsak hamarabb megtaláltalak volna!-simogatta meg Gabi meztelen karját.
-Nem akarom, hogy ennek bármikor is vége legyen!
-Nem lesz, ezt megigérem!-csókolta meg Gabit.
BẠN ĐANG ĐỌC
There was forever in those eyes
Lãng mạn🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...