48. Louis?!

342 30 19
                                    

-Louis ébresztő!-kiabált Gabi az emelet irányába.-Louis!
-Végre csend van addig is amíg nincs itt!-jegyezte meg a miniszter. Stevenek minden egyes alkalommal mikor Gabit vagy Louist ocsmárolták vissza kellett fognia magát hogy ne öljön meg senkit se a puszta kezével.
-Mi van ezzel a gyerekkel?-rakta le a kezéből a tányért és elindult az emelet irányába.
-Na és megtudhatnám mikor tervezik a nagy akciót végrehajtani? Meddig akarunk még itt bújkálni?-fordult a csapat felé.
-Amint végeztünk...!-kezdett bele Tony mikor észrevették Gabit szélsebesen lefutni az emeletről.
-Louis!-kiabálta ahogy a ház egyik pontjáról a másikra futott.-Louis!
-Gabi mi a baj?-kérdezte Natasha de Gabi továbbra is szüntelenül kereste a fiát. A teraszt kinyitva üvöltötte a fia nevét. Hallani lehetett az aggodalmat a hangjában.
-Gabi! Gabi!-kapta el Steve.-Mi a baj?
-Engedj!-rántotta el a kezét.-James! James!-kiabálta majd a férfi megjelent.-Hol vannak az őrök akik Louisra vigyáznak?
-Fogalmam sincs, de ha kell idehivatom őket!
-Azonnal jöjjenek!
-Gabi!-fogta le újra Steve.-Hé!-kapta el az arcát.-Mi a baj? Hé! Nézz rám! Mi a baj?
-Louis...!-kezdte mire belépett három alak.
-Hivatott?-szólalt meg Gary.
-Hol van Louis?-kérdezte idegesen.
-Az úrfi a szobájában alszik!
-Nincs a szobájában! Tehát újra megkérdezem! Hol a fiam?!
-A szobájában volt!-kezdett dadogni.
-A francba!-rántott fegyvert a férfira.-Azt kérdeztem hol van!
-Gabi!-szólt rá Steve.
-A ti feladatotok volt vigyázni rá! Hol az istenbe van a fiam?-üvöltötte le őket.
-Gabi! Louis...Louis nincs meg?-kérdezte meg félve Steve.
-A francba már!-törte össze Gabi a mellette lévő vázát.-Azonnal mindenki kutassa át az egész birtokot! Gyerünk!-adta ki az embereinek a parancsot. Steve minden egyéb kérdés nélkül indult Louis szobájába. Meg kellett győzödnie neki is róla, hogy a fia eltűnt.
-Nincs odafent sehol!-rohant le Steve.
-Lehet elkószált valamerre!-próbálta őket nyugtatni Wanda.
-Biztos, hogy nem! Ő nem olyan! Mindig mindenért engedélyt kér ha akar valamit! Soha se hagyta el a házat úgy, hogy ne szólt volna valakinek!-vágta rá azonnal Gabi.
-Tudod lehet szerencse!-kezdett bele a miniszter.-Mert ha megtudná az anyukája pontosan mivel foglalkozik lehet hogy nekem sem lenne kedvem élni!
-Hogy...hogy mit mondott?-fordult szembe vele Gabi.
-Hallottad! Egy gyilkos anyukája van! Mit gondolsz ha megtudja mit fog hozzá szólni?
-Te rohadék!-indult szembe vele Gabi de Steve azonnal elkapta megakadályozva egy esetleges vérrontást.
-Helyes, kapitány! Vigyázzon is rá nehogy megsérüljön!
-Nem őt védem! Hanem magát mielőtt megöli!-válaszolt rá azonnal Steve.
-Te rohadék! Ha megtudom, hogy a te kezed van benne biztos lehetsz benne, hogy megöllek!-próbált továbbra is neki menni a férfinak de Steve nem engedte.
-Ugyan miért lenne ebbe benne a kezem?-mosolygott rá.-Vagy szerinted ugyanúgy rávettem arra hogy hagyja el a házat mint akkor téged? Ugyan már!
-Mit...mit mondott?-kérdezett vissza Steve.
-Mit mondott miniszter úr?-állt már szembe vele a csapat is.
-Ugyan! Maguk se gondolhatták, hogy akkor Gabi a saját akaratából távozott!-talán észre se vette a miniszter miket mond ki a csapat előtt amivel egy háborút képes indítani.
-Mit mondott?-kérdezte meg újra Steve.
-Ugyan kapitány! Csak a karrierjét védtem! Egy kis fenyegetéssel azonnal elértem hogy ez a nőszemély eltűnjön az életéből! És milyen jól tettem! Hisz a lányom ezerrel jobb választásnak bizonyult!
-Steve!-nézett Gabi a férfira akinek a szemét elöntötte a méreg.-Steve!
-Maga...maga rohadék!-kapta el a férfi nyakát. Olyan erősen szorította, hogy azonnal levegőért kapkodott.
-Steve!-kiabált rá a csapat.
-Steve!-ért a kezeihez Gabi.-Steve engedd el!-nézett rá de Steve nem akarta elengedni.-Steve engedd el!-nehezen de elengedte a férfi nyakát aki a földre esve kapkodott a levegőért.
-Te róla beszéltél?-kérdezte Steve.
-Steve hagyd....nincs értelme!-fogta le a kapitányt.-Kérlek! Keressük meg először Louist rendben?
-Hé! Maga rohadék!-állította fel Steve a férfit.-Hol a fiam?!-kérdezte.
-Hogy kicsoda?-kérdezett azonnal vissza.
-Azt kérdeztem hol a fiam! Válaszoljon!-kiabált vele.
-Az a bolond kölyök a te fiad? Te felcsináltál egy gyilkost?-erre Steve újra a falhoz szorította a férfit.
-Maga komolyan megakar halni! Ugye?-üvöltötte.
-Bárcsak ez a kettő halna meg inkább!-bökött Gabi irányába.
-Jól figyeljen mert csak egyszer mondom el! Ha a fiamnak vagy a menyasszonyomnak egy haja szála is meggörbül és megtudom hogy maga van az egész mögött én fogom magát a más világra küldeni! Világos voltam?-szorította jobban a falhoz.
-Tehát a lotyót és a potyagyereket választod a karriered helyett?
-Ne merészelje így nevezni őket! A családomért bármit képes vagyok megtenni! Nem érdekel a pajzs, nem érdekel a hősködés....a családom ami érdekel!
-Steve!-próbálta megnyugtatni Gabi a kapitányt.-Kérlek, elég!
-A francba!-engedte el.
-Steve meg kell találnunk Louist!-mondta a kapitánynak könnyekkel a szemében.
-Megtalálom a fiúnkat! Ne aggódj! Megtalálom!-ölelte magához szorosan.-Visszahozom az életem árán is!

There was forever in those eyesWhere stories live. Discover now