Gabi és Steve egymást ölelve ébredtek boldogan. Talán boldogabbak jelen pillanatban nem is lehettek volna. Hisz végre megkapták egymást. Reggelihez készülődve indultak le az emeletről, mikor egy ismerős arccal találta Steve szembe magát.
-Külügyminiszter úr?-nézett meglepetten a kapitány.
-Jó reggelt kapitány! Már csak magára vártunk!-mondta ahogy a csapat többi tagja a kanapén ült.
-Mi a fene folyik itt?-nézett a csapatra hátha ők tudják minek köszönhetik ezt a váratlan fogadtatást.
-Foglaljon helyet kérem!-mondta a kapitánynak és fel se tűnt még neki hogy egy lány is van mögötte.-Maga távozz...-fagyott le a miniszter ahogy meglátta a lányt.-Gabriella?
-Rég láttalak Harry!-tegezte le a férfit, ahogy megállt előtte.
-Te mégis mit...?
-Egészen megöregedtél!-mosolygott a férfira.-Ne nézz már így rám! Ijesztő!
-Én azt hittem....!-de nem fejezte be Gabi megölelte a férfit.
-Megmondtam hogy nem fogok meghalni nem?-nézett újra a férfira.
-Mikor Fury mondta, hogy elhagytad a várost nagyon csalódott voltam! Utána mesélte, hogy mivel kezdtél foglalkozni...tényleg muszáj volt erre a pályára térned?-nézett aggódó tekintettel a lányra.
-Te is tudod, hogy a csapat volt az életem! Azok után hogy elküldtek képtelen lettem volna tétlenül ülni és élvezni az életet mintha mi sem történt volna!
-Mondtam, hogy segítek neked visszakerülni a S.H.I.E.L.D-hez! Többször mentetted meg az életem mint a saját biztonságijaim!
-Nem akarok a S.H.I.E.L.D-nek dolgozni, amúgyis a miniszter úr biztos megöletne!
-Had beszéljek vele! Biztos meg tudom győzni, hogy szükségünk van rád! Hisz te voltál a szakma legjobbja!
-Harry az az idő már elmúlt!-kerülte ki a férfit ahogy a konyha felé vette az irányt, a férfi pedig követte a szemeivel.
-Még mindig magad okolod a csapattársaid halálával?-tette fel a kérdést amitől Gabi gyomra görcsbe rándult.-Gabi az nem a te hibád volt! Egy bombát dobtak az épületbe!
-De ha jobban figyeltem volna meg tudtam volna akadályozni!-fordult szembe idegesen a férfival.-Az én csapatom volt, nekem kellett volna megvédenem őket!
-Ezt csak azért mondod mert Martinez bíró is ezt mondta de te is tudod hogy mindent megtettél! Képes voltál több sérüléssel a romok között kutatni a csapattársaid!
-Mire mentem vele? Egyedül én maradtam életbe!-kiabált a férfira. A csapat pedig döbbenten hallgatta a párbeszédet. Steve szíve fájt a lányért akiben ennyi rossz emlék hirtelen felszínre tört.
-Nem lehet véletlen hogy te életben maradtál! Egy csoda! Miért nem tekintessz te is így rá?
-Csoda? Az egész csapatom a föld alatt fekszik ellentétben velem!
-Gabi kérlek! Gondold át! Beszélek a miniszterrel és Furyval biztos lenne újra lehetőséged velük dolgozni!
-Oh a miniszter biztos borzasztóan örülne nekem főleg hogy a fia életét vesztette miattam!
-Biztos Sharon is tudna puhítani rajta! Megkérem Sharont hogy beszéljen vele!
-Azt a viperát? Ne idegesíts kérlek!
-A miniszter lányáról beszélsz!-szólt rá Harry.
-Tudom, de nekem csak munkatárs volt és nem a felettesem!
-Tudom, hogy Matt a legjobb barátod volt...azt is tudom hogy nehéz lenne az hogy visszatérj mintha mi sem történt volna! De Gabi! Újra boldog életed lehetne!
-Boldog vagyok most is!
-Gabi embereket gyilkolsz és mocskos emberekkel üzletelsz!
-Tudod mi a vicc? Hogy ennek ellenére is továbbra is boldog vagyok!
-De...!
-Van egy életem, egy életem ami kihúzott a nyomorból! Lehet nem a legtisztességesebb de még mindig jobb mintha magamba zuhantam volna és semmit se kezdenék az életemmel! És e mellett találkoztam egy férfival aki talán képes lenne minden rosszat elfeledtetni velem mert annyi szeretetet kapok tőle mint tíz év alatt senkitől!
-A kapitányra célzol?
-Hogy?-lepődött meg Gabi.
-Szerinted nem láttam hogy néztek egymásra? De te is tudod hogy ha ez a kapcsolat kiderül, a kapitány karrierjébe kerülhet!
-Ha kell feladok érte mindent!-szólt közbe Steve.-Feladom az egész életem érte, csak hogy mellette maradhassak!
-Steve...!
-Szeretem őt, annyira mint még soha senkit! Ha pedig az kell hogy együtt lehessünk boldogan, akkor képes vagyok erre az áldozatra!
-Ne értse félre kapitány, engem nem zavar hogy együtt vannak! Tisztelem és hálás vagyok annyira Gabriellának hogy támogassam a döntéseiben! De maga is tudja, hogy ha kiderül...nem lesz ennyire könnyű az életük! Nem mindenki tudja mennyi mindent tett Gabi országért! Az embereket nem érdekli a múlt, a saját kényelmük és a békéjük érdekében mindent képesek tönkretenni!
-Akkor épp itt az ideje, hogy az emberek észrevegyék hogy nem minden az mint aminek látszik! Én is első pillanatban félreismertem Gabit...de napról napra csak azt éreztette velem hogy szükségem van rá! Hogy azt akarom mellettem legyen! Ezért nem vagyok hajlandó lemondani róla!
-Ne is tegye!-mosolygott a férfi rá.-Igazán jó döntés volt kapitány, hogy őt választotta! Néha makacs egy lány, de a szíve hatalmas még ha nem is mutatja ki! Igazam van Gabi?-nézett Harry a lányra.
-Tudtam, hogy szeretsz!-mosolyodott el a lány.
-Túl sokszor mentettél már meg, hogy ne legyek kellően hálás érte! Ez miatt pedig a szívembe loptad magad!
-Ez után a szívszorító beszélgetés után megtudhatnánk pontosan miért is jött?-vágott közbe Tony.
-Egy feladatot adnék Önöknek! Pár nap múlva információink szerint egy fegyverkereskedelem fog lefolyni a kikötőben! Szeretném ha maguk megállítanák az üzletet!
-Ennyi?-nézett Tony nagy szemekkel.
-Az egyik fél Aaron O'Brien!-mondta ki a férfi a nevet amire Gabi szemei nagyra kerekedtek.
-Ismered?-kérdezte a kapitány ahogy elkapta kedvese tekintetét.
-Ő volt az egyik ellensége Gabi csapatának aki nagy valószínűséggel benne volt a robbantásba!-válaszolt helyette Harry.
-De ha benne volt miért nem csukták már le?-tette fel a kérdést Natasha.
-Nincs bizonyíték ellene!
-Ne küld oda a csapatot...!-kérte Gabi a minisztert.
-Nem lesz semmi baj, ne aggódj!-fordult szembe vele a kapitány.-Elkapjuk és megbosszúljuk mindazt amit veled tett!
-Nem akarom hogy megbosszúld! Egyáltalán nem akarom hogy odamenjetek!
-Kicsim...!
-Meg fog ölni Steve! Ő nem olyan mint a többi egyszerű kis maffia! Ő még nálam és Ryannél is erősebb! Nagyobb a hatalma mint nekünk összerakva!
-Kicsim máskor is harcoltunk már ilyen ellenfelekkel! Nem lesz baj!-simogatta meg Gabi arcát.
-De ő...!
-Nyugodj meg! Nem lesz semmi baj!-ölelte át a felzaklatott lányt.-Élve térünk vissza mindannyian!
STAI LEGGENDO
There was forever in those eyes
Storie d'amore🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...