-Soha se meséltél arról miért hagytad ott a S.H.I.E.L.D-et!-nézett a kapitány Gabira ahogy a kezét fogta.
-Nem tartottam fontosnak...!
-De hisz azért küldtek el mert nem láttad a támadást? Ez nevetséges!-háborodott fel Natasha.
-A miniszter jó barátja a bírónak, gondolom a fia halála annyira megrázta hogy nem tudta elfogadni hogy én életben vagyok, ő meg nem...ezért elérték hogy elhagyjam a szakmát!
-De hisz te legenda vagy a S.H.I.E.L.D történetében!-mondta Clint ahogy mind egy pillanatra se vették le a szemük a lányról.
-Legenda? Ugyan már!-mosolyodott el Gabi.
-Mind tudunk a küldetésekről amikben részt vettél! A legjobb harcosa voltál a cégnek!
-Az a múlt már Clint!-mosolygott a férfira.
-Akkor nem lettél volna a kis bérgyilkos szakmádban is annyira jó nem?-tette fel a kérdést Natasha.
-Szerinted mindegyik ellenfelem egy ninja volt vagy mi?-nevette el magát.
-Gabi te se gondolhatod hogy elhisszük hogy a célpontjaid átlag emberek voltak!-mondta Tony.
-Nem mondtam, hogy mind az volt! Bonyolult életem volt srácok és bárhonnan is nézzük ezt én már nem tudom lemosni magamról!
-Mindannyiunknak van múltja!-nyugtatta meg Steve a kedvesét.-Egyikünk se tökéletes!
-Mind hősök vagytok! Mi az ha nem tökéletesség?
-Én csak egy egyszerű srác vagyok Brooklynból!-mondta egy mosollyal az arcán.
-Én egy milliárdos playboy!-folytatta Tony.
-Én egy atomfizikus vagyok!-mondta Bruce.
-Egyikünk se hősnek született és a mai napig sem érezzük annak magunkat! Szimplán fontosnak tartottuk az emberek védelmét!-mondta Steve.
-Te akkor is tökéletes vagy!-mosolygott Gabi a kapitányra.
-És én? Becsuktad a hallásjárataid mikor én beszéltem?-akadt ki Tony.
-Bocsi! Mit is mondtál?-tette a hülyét a lány amitől mind jót mosolyogtak.-De továbbra se tetszik ez a küldetés amivel Harry megbízott titeket! Nem lehetne hogy ne menjetek?-nézett a csapatra.
-Ha tehetnéd te is megállítanád nem?-kérdezte Wanda.
-De nem teszem mert képtelen vagyok rá! Erős és minden hatalma meg van arra hogy megöljön titeket!
-Minden rendben lesz! Elintézzük aztán mind csapunk egy hazatérő bulit!-nyugtatta Tony.
-Téged se tudlak lebeszélni róla?-nézett a szerelmére.
-Nem hagyhatom hátra a csapatot...!-simogatta meg az arcát.-Ne izgulj! Rendben? Észre se veszed és már vissza is térünk!
-Nem akarom, hogy elmenj!-bújt a férfihoz.
-Ha tehetném veled maradnék, te is tudod!-simogatta a hátát Gabinak.-Nem szeretek távol lenni tőled!
-Annyira szeretlek!
-Én is szeretlek!-mondta ahogy szorított az ölelésen.-Van kedved sétálni?-kérdezte ahogy a tekintete találkozott Gabiéval, aki egy bólintással jelezte ,,benne van".
-Hogy őszinte legyek egy picit hiányzott ez a nyüzsgés az életemből!-mondta ahogy kézen fogva sétáltak az utcákon.-Remélem nem unom meg!-mosolyodott el.
-Csak egy szavadba kerül és azonnal elviszlek magammal egy nyugis helyre ahol boldogan élhetünk!
-Mégis hova vinnél?-mosolygott a férfira. Komolyan azt gondolta hogy Steve sokszor nem is gondolkozik előre miket mond, de aztán mindig bebizonyítja hogy komolyan gondol mindent amit mond.
-Bárhova...ahova szeretnéd! Nem érdekel ha a világ végét nézed ki célpontnak sem! Csak veled lehessek!-mondta ahogy megcsókolta Gabi kézfejét.-Nem akarlak soha se elveszíteni téged!
-Valahogy ilyenkor nehezen tudom elhinni, hogy kaphattalak meg téged!
-Boldoggá teszed az életem!-állt meg szembe Gabival.-Nagyon boldoggá teszed! Nem akarok soha se egy pillanatra se elszakadni tőled! Szükségem van rád az életemben!
-Mondták már hogy borzasztóan édes vagy?-simogatta meg a férfi arcát.
-Hogy?
-Nem figyelsz rám?-nevette el magát Gabi.
-De...de figyelek csak...csak teljesen elvesztem a szemeidben! Olyan gyönyörűek!-mondta ahogy egy pillanatra se szakította meg a szemezést.
-Most zavarba akarsz hozni?
-Nem!-mosolyodott el a kapitány is.-Csak...képtelen vagyok egy pillanatra is levenni a szemeim rólad! Te vagy a legszebb nő akit valaha is láttam!
-Ne mondj ilyeneket!
-Pedig ez az igazság!
-Így is nehezen tudom elhinni, hogy tudlak ennyire szeretni...de ha még ilyen édes dolgokat mondasz a szívem biztosan ki fog ugrani a helyéről!
-Szeretném ha ez a szív az enyém lenne...!
-Már egy ideje csak a tiéd!-hajolt a kapitány ajkai után.-Csak te érted dobog a szívem!-mondta és mielőtt Steve reagálhatott volna egy ismerős hangra lett figyelmes.
-Gabi?
CZYTASZ
There was forever in those eyes
Romans🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...