Peggy Carter lassan három hónapja tűnt el a világ, és Steve Rogers életéből egyik pillanatról a másikra. Sokan gondolhatnák, hogy önszántából tette de Steve biztosan tudta, hogy a kedvesét valaki elrabolta. Hisz annyira boldogok voltak, hogy lehetetlen hogy Peggy csak úgy minden szó, vagy üzenet nélkül kilépjen az életéből. Ezért a kapitány minden követ megmozgatva kezdett kedvese után nyomozni. De lassan rá kellett jönnie, hogy a világ túl hatalmas és lehet ő akármekkora hős, nincs kellő hatalma arra, hogy egyedül megtalálja őt. A barátai, a bosszúállók természetesen mindvégig mellette álltak, és segítették amiben csak tudták, de mind hiába. Nem akarta feladni a reményt, még nem. Hallani lehetett olyan pletykákat, hogy Peggy már rég nem él, de ezt nem akarta elhinni. A szerelme él, és megtalálja őt, hogy újra boldogan élhessék az életüket.
-Steve tudom, hogy nem akarsz hallani erről a lehetőségről, de miért nem kérünk segítséget a S.H.I.E.L.D-től? Lehet nekik vannak olyan eszközeik amikkel hamarabb megtalálhatjuk őt!-vetette fel Natasha az ötletet.
-Nem bízok a S.H.I.E.L.D-ben és ezt te nagyon jól tudod!-mondta Steve, ahogy Natashara nézett.
-Tudom...tudom jól de mégis, nem gondolod, hogy most ezt félre kellene tennünk és megpróbálni minden lehetőséget?
-Szerinted ők mivel tudnának többet tenni mint mi?-kérdezte Natashat.
-Nem tudom Steve, de biztos van valami amivel segíthetnek! Te is tudod, hogy mi minden egyes kis nyom után elakadtunk!
-Tudom, hogy megtaláljuk Peggyt...érzem!
-Megtaláljuk! De Steve bíznod kell másokban hogy segíteni tudjanak!
-Keressük fel Furyt...!-adta be a derekát Steve. Tudta nagyon jól, hogy igaza van Natashanak. Ha megakarják őt találni, félre kell raknia az érzéseit és arra koncentrálni hogy épségben haza hozza a szerelmét.S.H.I.E.L.D-nél
-Kapitány igazán meglepetésként ért, hogy megkeresett!-mondta Fury ahogy helyet foglaltak az asztalnál.
-Tudja nagyon jól, hogy nem bízok magukban!
-Akkor mégis mit keres itt?-húzta mosolyra az arcát Fury, hisz az hogy a kapitány megkereste biztos nem azért volt mert hiányzott neki.
-Segítsen megkeresni Peggy Cartert!
-Jól hallom, hogy a hős Amerika Kapitány segítséget kér tőlem? Mégis mit nyerek én ezzel?-tette fel a kérdést Fury.
-Tudja mit? Felejtse el! Megkeresem az Ön segítsége nélkül is!-állt fel az asztaltól Steve és az ajtó felé indult.
-Várjon már kapitány! Meg se várja a válaszom?-szólt a kapitány után.
-Ne szórakozzon velem Fury!-fordult szembe Nick Furyval.
-Segítek! Egy feltétellel!
-Mi lenne az?-kérdezte Steve.
-A bosszúállók, ha arról van szó újra a S.H.I.E.L.D rendelkezésére fognak állni!
-Hogy mi?
-Jól hallotta! Én segítek magának és maga segít nekem! Mind ketten nyerünk ezzel nem?
-Menjen a francba!-folytatta az útját az ajtó irányába.
-Megakarja őt találni nem? Akkor viszont szüksége lesz rám! Be kell látnia kapitány nincs akkora hatalma mint nekem!
-Legyen...! Segítünk magának, maga pedig segít nekünk megtalálni Peggyt!
-Megegyeztünk!-nyújtotta a kezét a kapitány irányába. Kezet rázva pecsételték le az ígéretüket, férfiakhoz méltón.-Mikor indulhatunk?
-Mégis hova?-nézett értetlenkedve a kapitány.
-Ahhoz aki segíteni fog magának!
-Miért? Nem maga fog nekünk segíteni?
-Én? Nekem sajnos nincsenek olyan képességeim mint neki!
-Miért? Mégis ki az akihez vinni akar?-kérdezte Steve.
-Majd megtudja! Szedje össze a csapatot és egy óra múlva találkozzunk itt!Bosszúállóknál:
-Miújság Steve? Hogy sikerült?-kérdezte Natasha.
-Segít nekünk...egy feltétellel!-mondta Steve ahogy leült a csapathoz az asztalhoz.
-Milyen feltétel?-kérdezte Tony.
-Ha újra segítjük a S.H.I.E.L.D munkáját!
-Ha ezzel megtaláljuk Peggyt, én nem ellenkezem!-mondta Thor.
-Én sem!-mondta Tony.
-És én sem!-mondta Clint.
-Köszönöm srácok! Igazán sokat jelent ez nekem!
-Te is tudod, hogy egy csapat vagyunk, segítünk egymásnak!-mondta Bruce amivel egy apró mosolyt csalt a kapitány arcára.
-Egy óra múlva Fury indulni akar!
-Hova? Már ki is derítette hol van Peggy?-kérdezte Clint.
-Nem...azt mondta van akinek jobb képességei vannak mint neki! Ti tudjátok kiről lehet szó?-nézett Natashara és Clintre.
-Így fogalmam sincs! Hisz annyi ügynöke van a S.H.I.E.L.D-nek!-mondta Natasha.
-Pakoljunk akkor és induljunk!-állt fel Tony a helyéről.
-Összeszedek én is mindent ami kellhet!-mondta Bruce.
-Rendben, mi is pakoljunk!-helyeselte Clint.
-Thor velünk tartasz te is vagy Asgardban van dolgod?-kérdezte a kapitány az istenséget.
-Még szép hogy veled tartok, barátom!-veregette meg a kapitány vállát.S.H.I.L.D-nél
-Kész vannak?-kérdezte Fury ahogy megpillantotta a csapatot.
-Kész! Indulhatunk!-mondta Steve majd felszálltak a gépre.
-Hé kalózkapitány! Azt megtudhatnánk pontosan hova is megyünk?-kérdezte Tony.
-Nem az a lényeg, hogy hova...hanem hogy kihez!-válaszolt Fury.
-És akkor pontosan kihez is megyünk?-kérdezte Bruce.
-Ahhoz akinek megvan a kellő képessége, hogy megtalálja Peggyt!
-Milyen képessége? Nyomkövető kutya vagy mi?-viccelődött Thor.
-Viccelődjön csak Thor! De ne lepődjön meg ha egy kézzel is földre veri majd magát ezekért a rossz viccekért!
-Még hogy engem? Na ne vicceljen!-mondta gőgösen Thor.
-Én szóltam!-nevette el magát Fury. A két és fél órás út után egy parton tette le a gépet Fury.
-Mégis hol vagyunk?-kérdezte Steve.
-Jöjjenek! Ha jók az információim itt megtaláljuk azt akit keresünk!-indult a város irányába gyalog Fury. Majd egy bár előtt állt meg.
-Most megszomjazott?-kérdezte Tony.
-Menjünk!-nyitotta ki a bár ajtaját Fury. A bár teli volt izmosabbnál izmosabb férfiakkal. Igazán gengszter érzetet nyújtott a hely.
-Mégis mit keresünk mi egy ilyen helyen?-kérdezte Clint.
-Üljünk le!-mutatott a fejével az asztal irányába Fury.
-Elmondaná mégis mit keresünk itt?-kérdezte idegesen a kapitány.
-Őt!-mutatott a fejével egy asztal felé.
-Azt a férfit? Mégis miért?-kérdezte Thor.
-Nem a férfit! Azt a nőt ott középen!-javította ki a férfit Fury.
-Egy nő miatt utaztunk ennyit?-kérdezte Tony, akin ugyanúgy kiült az idegesség mint a kapitányon.
-Maga most szórakozik velünk?-kérdezte dühösen Steve.
-Miért tenném?
-Mi közünk nekünk ehhez a nőhöz?-kérdezte Steve.
-Ő fogja magát elvezetni Peggyhez!
-Szórakozzon mással! Azt mondta elhoz minket egy személyhez aki segít nekünk, erre elhoz egy nőhöz akin tisztán látszódik hogy pisztolyt nem tartott soha életében a kezében!
-Mit hozhatok?-kérdezte a pincér, megzavarva ezzel a csapat vitáját.
-Szóljon annak a hölgynek ott, hogy szeretnék vele beszélni!-mutatott a fejével Fury újra a lány irányába.
-Hogy mit mondott?-kérdezte idegesen a pincér.
-Jól hallotta! Szóljon neki, hogy egy régi ismerőse szeretne vele beszélni!
-Lehet jobb ha most távoznak!
-Milyen fogadtatás ez!-mosolyodott el Fury.-Nem mondom még egyszer! Szóljon neki, hogy keresik őt, különben a fejébe állítok egy golyót!
-Próbálja meg!-rántott fegyvert a pincér, amire a bárban lévő társaság azonnal felfigyelt és támadásra készen álltak.
-Marha jó, még azelőtt megölnek minket mielőtt megtalálhatnánk Peggyt!-mondta Clint.
-Nem ölnek!-mondta mosolyogva Fury.
-Ezt megmondja nekik is?-kérdezte Natasha aki a fejével a fegyvert tartó személyekre mutatott.
-Nem fognak megölni, pont miatta!-nézett a lányra Fury.-Igazam van Gabriella?-kiabált a lány felé Fury.
-Hogy az istenbe...!-mondta a lány ahogy a kezéből a rövid italos poharat lerakta.
-Te is hiányoztál nekem!-mondta mosolyogva Fury.
VOUS LISEZ
There was forever in those eyes
Roman d'amour🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...