22. Vágytam rá

456 31 0
                                    

Steve lassan hátrált a konyhapultig majd egy könnyed mozdulattal ültette Gabit fel, miközben ajkaik egy pillanatra se váltak el. Gabi lábai közé helyezkedett Steve miközben a lány szorosan karolta át a nyakát.
-Oh, bocsánat!-hangzott a hang a lift irányából. Majd Pepper jelent meg ahogy a szemeit takarta. A páros azonnal szétrebbent.
-Szia Pepper!-mosolygott a nőre Steve de látszott az arcán mennyire bánja hogy elrontották a pillanatot.
-Ne haragudjatok...megzavartam valamit?-sétált feléjük.
-Nem, dehogy!-válaszolta mosolyogva ahogy egy picit eltávolodott a lánytól.-Ő itt Gabriella, Gabi ő itt Pepper!
-Szia! Akkor te vagy az a lány akiről már Tony mesélt nekem!-fogott kezet Gabival.
-Remélem csak csupa rossz dolgot mesélt!-viccelődött Gabi egy bájos mosollyal.
-Hát azt említette, hogy sikeresen elraboltad a kapitány szívét!-nézett a kapitányra aki egy mosoly kíséretében fordult vissza a mosatlanok irányába.-De úgy látom ez teljes mértékben igaz!
-Tonyhoz jöttél?-terelte gyorsan a témát Steve. Gabi pedig csak elmosolyodott mennyire zavarba tudták hozni a kapitányt.
-Jaj tényleg! Hozzájöttem! Hát akkor én már nem is zavarok!-mosolygott Gabira.-Folytassátok...amit elkezdtetek!
-Pepper!-szólt rá Steve.
-Meglesz!-kiabált utána Gabi. Steve pedig azonnal a lányra nézett aki egy széles mosollyal élvezte a helyzetet.-Miért nézel így?
-Semmi!-rázta meg a fejét ahogy visszafordult folytatni a munkáját.
-Ha te ezt befejezed, akkor én elmegyek lezuhanyozni!-ugrott le a pultról ahogy egyenesen a kapitány mellé sétált és az arcára nyomott egy puszit.-Aztán siess!-súgta a fülébe Gabi. Steve nem tudta nem mosolyra húzni a száját. Játszott vele Gabi, tudta mégis minden porcikájával vágyott rá. Befejezve a mosogatást indult a szobába, mikor belépett látta hogy a kedvese már alszik. Steve közelebb ment, ahogy egy apró csókot nyomott a lány homlokára és elindult ő is a fürdőbe. Halkan bújt be Gabi mellé nem akarta felébreszteni. De mintha a lányba valami érzékelő lett volna egy gyors mozdulattal bújt szorosan Stevehez. Steve pedig egész éjjel a karjaiban tartva őt vigyázott a szerelme álmaira.
Gabi lassan ébredezett majd mikor kinyitotta a szemét Steve csodaszép íriszkék szemével találta szembe magát.
-Tehát siessek fel ugye?-kérdezte mosolyogva.
-Upsz!-nevette el magát Gabi.-Ne haragudj!
-Ugyan! Miért haragudnék?-húzta magához ahogy a feje búbjára nyomott egy csókot.
-Elrontottam az esténket!
-Miért rontottad volna el?-pillantott le a szemeivel a lányra.
-Mert annyira hangulatba voltunk és...!-de nem tudta befejezni, Steve szorosan tapadt az ajkaira.
-Ne idegeskedj miatta! Lehet...lehet nem az volt a megfelelő pillanat!
-De remek pillanat volt!-temette el az arcát Steve mellkasába.
-Mit csinálsz?-mosolyodott el a kapitány.
-Ha már nem tudom elásni magam legalább had bújjak el!
-Miért akarnád elásni magad?
-Annyira akartalak...!-Steve arcáról pedig ezt a mosolyt lehetetlenség lett volna letörölni.-Annyira tökéletes pasi vagy...és még meztelenül nem is láttalak!
-Kicsim biztos jól érzed magad?-nevette el magát hangosan.
-Nem! Aj!-kelt fel az ágyból.
-Most hova mész?-követte a szemeivel a kapitány.
-Zuhanyozni...!-mondta ahogy becsukta maga mögött az ajtót de tisztán kivehető volt ahogy morgolódik magában.-Francba Gabi! Minek aludtál be? Francba!-Steve pedig az ajtón kívül mosolygott a lány bolondos oldalán. De igaza van Gabinak. Az igazság az, hogy szörnyen akarják egymást. Eddig a bátorságuk akadályozta őket, most meg a rossz időzítés. Steve felkelve az ágyból indult a csapathoz akik nagy szemekkel néztek a férfira.
-Most miért néz rám így mindenki?
-Nem akarsz mesélni?-kérdezte kíváncsian Tony.
-Mégis miről?
-Az estéről! Miről másról?-folytatta Natasha a faggatást.
-Miért kellene az estéről beszélnem?-nézett a nőre.
-Pepper mesélte...ne csináld már mesélj!-súgta Tony.
-Á, tehát Pepper mesélt...!
-Ne csináld már annyira kíváncsiak vagyunk!-várták a sztorit.
-Nem volt semmi amit mesélhetnék! De ha lett volna se mondanék semmit!-fordult a kávéfőző irányába.
-Mi az hogy nem volt semmi? Pepper azt mondta hogy Gabi a pulton ült te meg a lábai között álltál!-értetlenkedett Tony.
-Most komolyan Tony? Ez lesz a téma? Nem történt semmi! Akartuk, igen egymást...borzasztóan de megjelent Pepper és nem történt semmi!-kezdett ideges lenni Steve. Majd mikor megfordult megpillantotta Gabit aki a lépcső aljánál állt.-Kicsim...!
-Elmegyek sétálni...!-mosolygott a férfira.
-Várj kicsim!-kapta el a lány kezét.-Ne haragudj!
-Hm? Miért is?-nézett nagy szemekkel rá.
-Annyira faggattak és...!
-Azért megyek sétálni, hogy egy kicsi esélyt se adjak annak hogy itt mindenki előtt kapjuk el egymást!-súgta a férfinak.-De örülök, hogy nem csak én vágytam annyira rád!-majd egy csókot nyomva az ajkaira fordult a lift felé.-Szeretlek kapitányom!-majd egy utolsó pillanatra visszfordult egy széles mosolyt küldve a kapitánynak.

There was forever in those eyesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang