-Megpróbálom kamerák segítségével megtalálni!-indult azonnal Tony a gépéhez.
-Mi Clinttel körbenézünk a ház körül!-jegyezte meg Natasha.-Hátha találunk valamit!
-Köszönöm srácok!-jegyezte meg Steve.-Kicsim!-nézett Gabira aki egy pillanatra se tudott megnyugodni.
-Mi van ha valami történt vele?-folytatta az aggodalmat.
-Nem lesz semmi baj!-húzta közel magához.-Megtaláljuk!
-Kisasszony! Vendége van!-jegyezte meg James.
-Most nem fogadok senkit!-válaszolt.
-Kisasszony ez...úgy néz ki elég fontos lehet!
-Ki a franc...!-látta meg az ajtóban a vendéget. Azonnal fegyvert rántott.
-Oh, rég láttalak vadmacska!-jött be egy agyontetovált férfi az ajtón.
-Steve menj el!-mondta a kapitánynak.
-Nem raknád le azt a fegyvert?-mutatott a pisztolyra.-Békével jöttem te meg itt hadonászol vele?
-Ez meg ki?-kérdezte Steve ahogy egy pillanatra se akart elmozdulni Gabi mellől, ha harcra kerülne a sor meg fogja őt védeni.
-Akire vadászunk!-jegyezte meg Gabi ahogy lerakta a fegyvert.
-Mi?-nézett az alakra Steve.
-Így sokkal jobb!-helyezte magát kényelembe a kanapén.
-A miniszter miatt jöttél?-kérdezte Gabi.
-Itt a miniszter? Nem mondod?-színészkedett.-Nem!
-Mióta tudtad, hogy itt van?-ült le Gabi is.
-Egy ideje! Te figyelj már hol lehet ilyen toronyórát venni? Nekem is kell ilyen!
-Hogy érted hogy egy ideje?-kérdezte Steve.
-Ez igazi arany benne?-nézte továbbra is az órát.
-Mennyivel tartozik a miniszter? Bármennyi is legyen ha kell a dupláját kifizetem csak hagyjuk abba a kergetőzést!
-Tehát arany!
-Ezt nem hiszem el!-forgatta meg a szemét Gabi.
-Háromszáz lepedő!-válaszolt.
-Háromszáz ezerrel tartozik? Ezért üldözik?-kérdezte Steve.
-Háromszáz millió...!-javította ki Gabi.
-Mennyi??-kerekedett ki Steve szeme.
-Mennyi üzletet kötött ez a hülye amit nem fizetett ki...?!-kérdezte halkan Gabi ahogy belegondolt egy ilyen összegű üzlet nem éppen egy kis mennyiségből adódik össze.
-Mit is mondtál a dupláját fizeted?-mosolygott Gabira Aaron.
-Miért? Ha azt mondom holnap a számládon lesz békén hagyod a minisztert?-kérdezte szarkasztikus mosollyal Gabi.
-Képes lennél ennyit fizetni ezért a rohadékért csak hogy megkíméld a fejét?
-Látod! Tehát megállapodtunk?
-Sajnálom...de nem tehetem!
-Ez most szórakozik velünk?-kezdett ideges lenni Steve.
-Miért nem teheted?
-Meglepődnél azon ha azt mondanám, hogy nem ez az ok ami miatt a fejére vadászom?
-Miről beszélsz?-kerekedett ki Gabi szeme.
-Megkaptad a borítékokat?-dőlt hátra.
-Te küldted Gabinak?-szorult ökölbe a keze a kapitánynak.
-Meglepetés!-mondta széles mosollyal.
-Miért küldted nekem ezeket?
-Nem jöttél rá az üzenetre?
-Mi a fenéről beszél ez?-nézett Gabira Steve.
-Nem...nem te vadászol a miniszterre?-kérdezte Gabi.
-Ding ding ding! Micsoda ész! Tényleg marha okos vagy!
-Nem a pénz miatt vadászol rá? De...de akkor miért?
-Megbíztak a megölésével!-mondta teljes nyugalommal.
-Ki?!-kérdezte idegesen Steve.
-Nem tudom!-tárta szét a kezét.
-Nem tudod? Valakitől csak kaptad a megbízást!-folytatta Steve.
-Akkor most miért vagy itt?-folytatta Gabi.
-Eleinte az volt a feladat, hogy a miniszterrel végezzek, majd jött a következő amiben a bosszúállókat is megnevezték! Nem is lett volna baj, amíg meg nem tudtam, hogy te vagy az ellenfelem!
-Ne viccelj!-nevette el magát Gabi.-Megijedtél tőlem? A nagy Aaron megijedt tőlem?
-Azt hiszed nem tudom, hogy téged választottak ki?
-Kiválasztani? Mire?-nézett Steve a kedvesére.
-Semmire!-válaszolt Gabi.
-A maffia fejének!-válaszolt őszintén Aaron.
-Mi?-értetlenkedett Steve.
-A nőt az oldaladon a maffiák vezérének választották! Úgy tudom, még nem adott választ de ha most szembe szálltam volna vele, nem csak ő lenne az ellenségem hanem mindenki...! Kicsit gyenge esélyekkel indulnék nem?
-Nem vállaltam, de szerintem ezt nagyon is jól tudod...! Miért jöttél Aaron?
-Ha nem teljesítem a küldetést az én életem kerül veszélybe! Hát arra gondoltam mi lenne ha összedolgoznánk, kiderítenénk ki az aki felbérelt és végeznénk vele!
-Mi? Mégis ezt hogy gondoltad?-nevette el magát Gabi.
-Ez valami csapda lenne?-kérdezte Steve.
-Szerintem Gabi nagyon jól tudja most miről is beszélek!
-Nem éri meg neki megölni a minisztert...vagy ellenetek menni! Tudja, hogy annak ellenére, hogy nem vállaltam a vezetőséget ha a maffiának parancsot adok őt megölik könnyű vérrel...! Igazam van?
-Hozzám kéne jönnöd feleségül! Az ész és az erő!
-Megölöm...!-morogta Steve.
-Nyugodj meg!-kérte a kapitányt ahogy megfogta a kezét.
-Tehát? Mi a válaszod Gabriella?
-Ha most átversz...a saját kezemmel tépem ki az agyvelődet!
-Miért hazudnék? Nem érdekem szembe szállni se a bosszúállókkal sem a magam fajta emberekkel!
-Gabi...!
-Nincs más esélyünk Steve! Ne felejtsük, Louist!-jutott eszébe a fia élete.
-Bízok benned!-fogta meg a kezét Gabinak. Ő pedig minden válasz helyett szorította meg a kapitány kezét.
YOU ARE READING
There was forever in those eyes
Romance🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...