-Mi az? Már nem is köszönsz a rég látott barátodnak?-nézett továbbra is mosolyogva Fury, aki egy cseppet se volt ideges a sok fegyver láttán.
-Barát? Te? Na ne viccelj...!-állt fel az asztaltól a lány, így teljes képet kaptak a testalkatáról. Egy vékony, ám izmos testalkatú, kék szemű, hosszú barna hajú gyönyörű nő volt. A szemei határozottságot sugalltak.-Mi a francot keresel itt?
-Hozzád jöttem!-mondta Fury.
-Akkor elmondom mit csinálj rendben?-lépett közelebb az asztalukhoz Gabriella.-Nem tudom, honnan tudtad meg hogy itt vagyok, de most felállsz, és visszamész oda ahonnan jöttél! És elfelejted azt, hogy találkoztunk!-indult Gabi az ellenkező irányba.
-Szükségem van a segítségedre!-kiabált utána Fury.
-Nekem is szükségem volt rád és te nem álltál ki mellettem!-kiabált rá a lány.
-És inkább nekiálltál bérgyilkost és maffiavezért játszani?
-Nehogy te légy a következő!-mosolygott a lány.
-Úgy se lennél képes megölni engem!-mosolygott vissza Fury.
-Oh, ha nem én majd megteszik az embereim!
-Gabi, szükségem van rád! Egy embert elraboltak és most rajtad múlik, hogy életbe marad e vagy sem!
-Ne próbálj hatni az érzelmeimre! Nekem a S.H.I.E.L.D-hez rég nincs semmi közöm!-indult volna ki az ajtón azonban egy kéz megakadályozta. Ahogy vissza pillantott meglátta a személyt aki félelmet nem ismerve tört át az emberein.
-Nem érdekel ki vagy, vagy hogy milyen múlttal rendelkezel! Az se, hogy ha az embereid most megölnek engem! De ha Fury azt mondja neked megvannak az eszközeid hogy megtaláld azt a személyt akit keresünk akkor viszont mindent meg fogok tenni, hogy elérjem hogy mellénk állj és segíts! Pénzt kérsz? Megkapod! Csak mond az összeget!
-Te nem félsz!-nézte a férfit a lány.
-Nem! Mert meg kell mentenem őt!-mondta határozottsággal a szemében Steve.
-Nem tudom, ki vagy de becsületre méltó a bátorságod! Azonban nem segíthetek! Úgyhogy engedj el!-Steve pedig feladva elengedte a kezei közül a lányt.
-Menjünk srácok...!-szólt a háta mögé Steve majd a csapat elhagyta a bárt.-Tud itt valakiről akinek lehetnek információi merre induljunk?-kérdezte Steve ahogy sétáltak az utcákon.
-Gabin kívül itt még egy személy van aki esetleg több információt tud adni, azonban hozzá tényleg lehetetlen hozzáférni! Iszonyat erős védelme van!-mondta Fury.
-Vigyen oda!-mondta Steve. Ahogy sétáltak azonban a csapatban hazudnánk ha azt mondanánk nem kavarogtak kérdések a bárban történt dolgok óta.
-Maga honnan ismeri ezt a lányt Fury?-kérdezte Thor.
-Gabit?
-Igen!-válaszolta Thor.
-Régen barátok voltunk!
-Ha akkora cimborák lettek volna, most nem hagyj minket cserben!-javította ki Tony.
-Mindennek megvan az oka Stark!-állt meg egy épület előtt Fury.
-Na ne! Most szórakozik? Egy újabb bár?-kérdezte Tony.
-Az ilyen emberek itt ütik el az idejük nagy részét! Nem értem miért van meglepődve!
-Menjünk!-mondta Natasha.
Ahogy beléptek, nem ugyanaz a közeg fogadta őket mint az előző helyszínen. Ez sokkal elitebb helynek nézett ki. Nem agyon tetovált, izmos, gengyszter alakokkal volt teli a helyiség.
-Biztos jó helyre jöttünk?-kérdezte Clint.
-Igen!-válaszolta Fury.-Üljünk le és beszéljük meg a tervet!
-Milyen tervet?-kérdezte Bruce ahogy helyet foglaltak.
-Látják ott azt a férfit két óránál?-kérdezte mire a csapat bólintott.-Ő hozzá kell hozzáférnünk! Csak az a probléma, hogy át kell jutnunk azokon a fickókon!
-Ez nem akadály! Mindenhol a pénz beszél nem?-kérdezte Tony.
-Maga szerint ennek a fickónak van bármi problémája a pénzzel? A medencéje pénzzel van feltöltve, pénzben fürdik!
-Akkor majd vesz ebből nagyobb medencét!
-Akkor maga szerint hogy tudnánk hozzájutni?-kérdezte Steve.
-Még gondolkozok! Nem hiányzik az se hogy bármelyikünket fejbe lőjjék!-mondta Fury ahogy az előtte lévő pohárba kortyolt. Azonban a következő pillanatban megjelent Ő. A helyiségben minden szem ráirányult. Furynak pedig egy mosoly húzódott az arcára.-Tudtam...!-mondta halkan mosollyal az arcán.
-Ő mégis mit...?-kezdte Natasha a kérdést.
-Segít nekünk...Gabi segít nekünk!-mondta Fury elégedetten. Gabi egy apró kézmozdulattal jelzett feléjük, hogy mind maradjanak a helyükön. Ő pedig egyenesen a pódium felé ment ahol a férfi ült akihez lehetetlen volt odajutni.
-Elnézést de nem engedhetem oda!-mondta az őr a lánynak.
-Ne álld el az utam! Engedj oda!
-Azt mondtam nem engedhetem!-rántott fegyvert a lány fejéhez.
-Én lőjjem fejbe vagy te lövöd?-kérdezte Gabi a pódiumon ülő férfi irányába.
-Azonnal tegye el a fegyvert különben a fejébe repítek egy golyót!-mondta a férfi az őr irányába.
-Egyre rosszabb emberekkel vagy körülvéve nem gondolod?-ment a férfi irányába ahogy leült vele szembe.
-Nyugodtabb lennék, ha te lennél itt mellettem!-nézett a lányra.
-Beszélnünk kell!-kezdett a tárgyra térni Gabi.
-Beszéljünk!
-De négyszemközt!
-Hallottátok! Tűnés!-szólt a mellette ülő félig alulöltözött nőknek, és a gazdag kis haverjainak maga körül.-Beszéljünk!
-Milyen információid vannak azokról a maffiákról akik emberrablással töltik a szabadidejük?
-Miért kit raboltak el?-kérdezett vissza a férfi.
-Egy ügyfelem hozzátartozóját! Te tudod melyik csoport aktív New York és környékén?
-Honnan veszed, hogy az a személy már nem lett eladva külföldre mint szolga?
-Azt mindketten nagyon jól tudjuk, hogy amióta felütötte a fejét az ember kereskedelem, és a hatóságok kifejezetten rájuk vadásznak nem kockáztatják, hogy elkapják őket így a külföldre szállítás most szóba se jöhet! Így maradt Amerika, azonban mivel New York környékén történt az eset kétlem hogy az egész kontinenst átutaznák, ismételten kockáztatva a lebukás esélyét. Így maradt New York és környéke!
-Még mindig eszméletlen ahogy abba a csodásan szép fejedbe mennyi agy szorult!
-Ne udvarolj! Segítesz nekem vagy sem?
-Régóta a barátom vagy!
-A barát egy picit erős túlzás nem?-mosolyodott el Gabi.
-Igaz, ha a feleségem lennél sokkal jobban örülnék!
-Ezt még inkább felejtsd el!
-Sajnálattal hallom, hogy ez az ötlet téged nem izgat fel!
-Azt kérdeztem segítesz vagy sem? Ne húzzuk egymás idejét!
-Segítek! Holnapra megkapod a listát!
-Még mindig csúcskirály vagy!-mondta mosollyal az arcán Gabi ahogy felállt.-Oh, és igazán megtaníthatnád az őreid a tiszteletre!-indult le a pódiumról Gabi.
-Hidd el máskor már tudni fogja hogy ne szálljon szembe veled!
-Jó ezt hallani!-folytatta az útját Gabi, ahogy egy apró fejbiccentéssel jelzett a csapatnak hogy kövessék őt. Ők pedig egy pár perces előny után indultak a lány után. Egy zsákutcába vezette őket ahol senki se láthatta meg az ügyletüket.
-Tudtam, hogy nem hagynál cserben!-mondta mosolyogva Fury.
-Most figyelmeztetlek! Ez az utolsó, hogy segítek utána engem egy életre felejts el! Ha mégis megkeresnél utána én foglak a saját kezemmel megölni téged!
-A szeretet még mindig árad belőled!
-Miért gondolta meg magát?-kérdezte Steve.
-Miért? Nem kell mégsem a segítségem?
-De, nagyon örülünk hogy meggondolta magát csak az okot nem értem!
-Az okot elmondtam! Segítek utána engem elfelejtenek! Nekem a maguk fajta emberekkel való üzletelésből semmi előnyöm nem származik!
-Busásan megfogjuk fizetni ha megtalálja a személyt akit keresünk!-mondta Tony.
-Azt hiszi szükségem van a pénzükre? Mert akkor nagyon rosszul gondolja! Amire szükségem van, az az hogy egy életre kitöröljenek az emlékezetükből és elfelejtsék hogy mi nekünk valaha is volt bármilyen közünk egymáshoz!
-Ez után az ügy után, ha te továbbra is azt fogod mondani, hogy nem akarsz visszajönni közénk el fogom fogadni és többé nem kereslek!-mondta Fury.
-Nem fogok újra neked dolgozni azt már most elkönyvelheted!
-Ahogy gondolod!-mondta mosollyal az arcán Fury.-Tudsz valami helyet ahol beszélhetnénk az üggyel kapcsolatban?
-Kövessetek!-mondta a lány majd elvezetve őket a luxus házához.-Még mindig azt gondolod hogy nincs pénze?-súgta Bruce Tonynak.
-Nincs mit hozzáfűznöm!-mondta kicsit sértődötten Tony.
ESTÁS LEYENDO
There was forever in those eyes
Romance🦋 Soha se mondtam el neked még ezt, de már azelőtt szerelembe estem beléd mielőtt elmondtam volna. Mikor legelőször rám mosolyogtál tudtam, hogy egy életre magadhoz láncoltál.🦋 Felnőtt tartalom előfordulhat! A történet nem követi a Marvel történés...