Gecenin bir yarısı Lord Berin Sıcak Kale salonunun tahtında oturuyor ve masasındaki işleri hallediyordu. Yanında ayakta yakın koruması ve yardımcısı vardı. Lord Berin bugünün sakin bir şekilde geçmesini umuyordu ama içinde bir sıkıntı vardı. Yardımcısına döndü ve yardımcısından ona bir şey söylemek istiyormuş gibi bir tavır sezdi.
Lord Berin: Hey Kartz ne oldu? Bir şey söyleyeceksen söyle.
Yardımcı Kartz tam konuya girecekken içeri bir anda Sıcak Kale askerlerinden biri daldı.
Asker: Lordum! Bu ani giriş için özürlerimi sunarım ama Karahan Ağa ve oğlu Raman geldiler. Görüşme talep ediyorlar. Karahan Ağa baya sinirli gözüküyordu.
Bu sözlerden sonra Lord Berin, Kartz'a baktı. Kartz'ın yüzünde pişmanlığa yakın bir ifade vardı. Lord Berin, Kartz'ın söyleyeceği şeyin bu konu ile ilgili olduğunu anladı ve bir iç çekti.
Lord Berin: Gelsin bakalım. Alın içeri.
Lord Berin, Karahan Ağa'yı beklerken aklından ne olabileceğini geçiriyordu;
Lord Berin: Para ile ilgili bir durum değil. Çünkü Karahan belki de kıtadaki en zengin adamlardan biri. İşi de iyi gidiyor. Zaten parayla ilgili olsa, yanında Raman'ı da getirmez. Raman'ı getiriyorsa bu Raman ile ilgili olduğu kesin. Raman güçlüdür ama zeka konusunda o kadar iyi değil. İncelikten yoksun kaba bir adam ve hep sorun çıkarır. Acaba bu sefer nasıl bir sorun çıkardı?
Diye düşüncelere dalarken kapı bir anda vurularak açıldı. Kapıyı vuran Karahan Ağaydı. Lord Berin sinirlendi
Lord Berin: Hey Karahan kendine gel ve haddini bil! Benim kalemde benim salonumda nasıl davranışlar bunlar!
Karahan Ağa: Lord Berin ne diyorsun sen, bu olanlardan sonra nasıl sakin durmamı beklersin.
Lord Berin: Hala kimin karşında olduğunun farkında değil misin sen? Üslubunu düzelt, sakinleş ve sonraya konu hakkında beni bilgilendir.
Lord Berin böyle diyordu ama kendisi de biliyordu ki Karahan Ağa, Sıcak Kalede kendisi kadar söz sahibiydi. Ailesi uzun yıllardır Sıcak Kale lordlarıyla iş yapmıştı. Sıcak Kale eskiden Normon Ailesi ne ev sahipliği yapıyordu. Normon Ailesinin son ferdi hiç çocuğu olmayınca soyları kurumuştu. Bir süre Sıcak Kale de hiç bir lord olmayınca Karahan Ağa Sıcak Kale bölgesinde büyük bir güç elde etti. Hatta bu güç finansal olarak Altın İmparator'a yakın olacak kadar güçlendi .Bu durumda Güney İmparatoru Lord Alishan, çok iyi başarılar elde etmiş ve soylu rütbesini elde etmeyi başarmış Lord Berin'i, Sıcak Kale lordu olarak atadı. İlk başta kendisini istemeyen çok sayıda soylu olsa da Lord Berin'in başarıları ve yönetimi bu insanları git gide azaltmıştı. Lord Berin'in bu başarısında Karahan Ağa çok yardım etmişti. Tabii ki iyilik için değildi bu. Bu sayede zaten Sıcak Kalede güçlü olan Karahan ağa daha fazla güç elde etmişti. Lord Berin en başından beri farkındaydı. Ama Karahan Ağayı kullanmaktan başka seçeneği yoktu. Soyluların gözüne girmeyi başardıktan sonra Karahan Ağa'nın gücünü azaltmak için plan hazırladı ama daha faaliyete sokmamıştı.
Karahan Ağa: İkimiz de bana bir şey yapamayacağını biliyoruz. Neyse madem konuyu bilmiyorsun söyleyeyim. Kendine Beyaz Ateş diyen biri oğlumun dilini kesti.
Lord Berin şaşırdı ve yardımcısı Kartz'a döndü. Kartz kısaca konuyu Berin'in kulağına fısıldadı.
Lord Berin: Tamam ben o herifi bulup cezasını vereceğim.
Karahan ağa: Hayır o orospu çocuğunu bizzat bana vereceksin!
Lord Berin sinirlenmişti. Çünkü suçluyu kendi cezalandırmayıp ona vermesi Karahan Ağa'nın Sıcak Kale için de söz hakkı olduğunu kabul etmekti. Bu durum Karahan Ağayı daha da güçlendirecekti.
Lord Berin: Hayır!!! Ona cezasını ben vereceğim, son sözümdür.
Karahan Ağa bir anda arkasını döndü.
Karahan Ağa: O zaman dua et ki onu benden önce bul.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...