Büyücü Kadın güldü manasını etrafa daha fazla yaymaya başladı.
Büyücü Kadın: Hadi beni ne kadar eğlendireceksiniz bakalım. -- Ateşin 100 Kılıcı--
Büyücü Kadın mana sayesinde havadaydı ve Ateşin 100 Kılıcı yeteneğini kullanarak havada 100 tane Ateşten kılıç oluşturdu.
Roak ve Lila şaşkın gözler ile baktı.
Lila: Nasıl Olur? Daha demin Kaya kullanıyordu. Şimdi Ateş Kullanıyor.
Berin: O bir Büyücü yani elementali Mananın kendisi bu da ona Manasal büyüde 3 heceden fazla kullanma hakkı tanıyor. Yeteri kadar iyi araştırma ve mana gücüyle başka elementallerin büyülerini heceler ile oluştura biliyor. Bir kere o büyüyü oluşturduktan sonra o büyüyü artık kendi elementali gibi kullanabiliyor.
Büyücü Kadın: Bilgililer tehlikelidir ilk senin canını alacağım bilgili çocuk.
Büyücü Kadın Ateş kılıçlarının hepsini Berin'e doğru yöneltti. Berin hızlıca Işık moduna geçip Işık modunun hızını kullanarak bütün kılıçlardan kaçınmaya başladı. Büyücü Kadın Berin'İn ışık modunu görünce şaşırdı.
Büyücü Kadın: Hiç Işık elementi görmemiştim ne değişik yakınlaştırma büyüsüyle gördüğüm yanılsama değilmiş demek. İlk defa görüyorum. Ne kadar değişik. Çok güçlü bir elemental potansiyelini göremiyorum bile. Galiba seni öldürdükten sonra manan solmadan hızlıca seni incelemem gerekecek.
O sırada Büyücü arkasından gelen büyük bir şey hissetti. Hızlıca arkasına baktığında Büyük bir Çekiçle ona saldıran Roak'ı gördü. Büyücü Kadın şaşırdı. Havadaydı nasıl mana kullanamayan bir insan o kadar yukarı sıçrayabilirdi ki. Büyücü Kadın Hava elementi kullanarak hava basıncıya kendini yana hızlıca ittirerek çekiç darbesinden kaçındı. O sırada tam kaçındığı yere doğru gelen çok hızlı bir mana hissetti o hızlıca gelen kişi Berindi.
Berin: Al sana eğlence!!!
Büyücü kadın güldü.
Büyücü Kadın: --Uzay Geçidi--
Büyücü Kadın bir anda geçitden geçip kayboldu. ve 2 boy yukarda aynı geçitten tekrar ortaya çıktı.
Berin: Işınlandı mı o?
Berinin hamlesi boşa gitmişti ve yere geri indi.
Büyücü Kadın: Eğer bir element ile kendimi korumayı seçseydin o elementi bile keseceğini hissettim tehlikelisin. Bana uzay büyüsü kullandırttın. Çok fazla mana harcıyor.
Berin: Hey o ışınlanma mıydı?
Büyücü Kadın: Hayır Hayır. Sadece gitmem gereken mesafeyi çok daha kısa mesafeye dönüştürüyor tam ışınlanma sayılmaz.
Lila o sırada bu savaşa katılmak için kendini zorluyordu. Kendi seviyesi için çok güçlü rakiplerdi. O yüzden karışması mümkün değildi. O sırada Oklarından birini çıkarıp iyice baktı. Lila içinden;
Lila: Lütfen senin için çok uğraştım lütfen çalış Lütfen.
Lila çıkarttığı oku yayına aldı. Sonra rüzgar büyüsüyle güçlendirerek Berin ile konuşmakla meşgul olan Büyücü Kadın'a fırlattı. Büyücü Kadın bir anda oku hissetti. Gelen oku elini mana ile güçlendirerek havada yakaladı. Sonrada güldü.
Büyücü Kadın: Sinestra haklıymış gerçekten bu kadar zayıf mana için cidden korkutucu bir güç maalesef ki o bir konuda daha haklı. Zayıf Zayıftır.
Berin içinden.
Berin: Şüphelerim doğruymuş. Önce Roak sonra benim saldırımı hissetti. Şimdi de Lila saldırısını benim ile konuşmakla meşgulken hissetti. hiç şüphe yok o kadın manasının hepsini buraya yaymış. Normalde ne kadar fazla etrafa yayarsan o kadar etrafı az hissedersin. Yani alan arttıkça hissiyat düşer lakin. Bu kadın bu kadar büyük bir alana yaymasına rağmen hala etrafı çok iyi hissediyor. TAM BİR CANAVAR. Lila'nın psikolojisi baskıdan bozuk olmalı bu atış da işe yaramadığından tamamen mahvolmuştur.
Berin Lila'ya baktı. Fakat Lila'nın yüzü hala bir beklenti içinde gibiydi.
Sonra bir anda Büyücünün elinde tuttuğu Lila'nın oku Büyücüyü de içine alan Rüzgar çemberi oluşturdu. Lila yorgun bir sesle kıkırdadı.
Lila: Hehehe! İşe yaradı. Şimdi dışarı çıkamazsın işte hapsoldun.
Berin: Harikasın Lila.
Roak da sevinç ve gurur ile başını salladı.
Lakin Büyücü kadın güldü. Beyaz Ateş sanki olacakları biliyormuş gibi ümitsiz bir bakışla iç çekti.
Büyücü Kadın: Sizler Cidden çok garipsiniz. Bu kadarcık gücünüz ile cidden beni yenebileceğinizi düşünüyorsunuz.
Berin'in içini korku saldı.
Büyücü Kadın: --Büyü Yıkıcı--
Büyücü Kadını hapseden Rüzgar Küre sanki camdan yapılmış gibi kırılıp yok oldu. Herkes çok şaşırdı. Berin içinden;
Berin: Bu nasıl olabilir. Büyü Yıkıcıyı kullanıp rakibin büyüsünü yok etmen için rakibinin senin Büyü gücünün yaklaşık On da birinden az olması gerekir sen şimdi bana Lila'nın Büyü gücünün bu kadının onda biri bile etmediğini mi söylüyorsun.
Büyücü Kadın güldü.
Lila sinirlendi ve hançerini çıkardı. Berin, Lila ve Roak yukarı doğru sıçrayarak tüm sinir ve güçleriyle Büyücü Kadının 3 bir yanından saldırdı.
Büyücü Kadın: YETER!!! --Çaresizliğin Yer Çekimi--
Büyücü Kadın tam üçü de kendisine darbeyi vuracak iken bir yer çekimi büyüsü kullandı. Kullandığı yer çekimi o kadar güçlüydü ki İvmeli bir şekilde Büyücü Kadına saldırmalarına rağmen direk o yükseklikten direk yere çakıldılar. Lila yere çakılmanın etkisiyle bayıldı. Roak çok ağır yaralandı ve kalkamadı. Berin ise son anda ışık elementiyle kendini korumuştu lakin ağır bir darbe almadan kendini kaçınamamıştı. Zorla da olsa ışık elementiyle Kalkmayı başardı lakin zar zor ayaktaydı.
Büyücü Kadın yüksek sesle bağarıdı.
Büyücü Kadın: FARK ET!!!!!
Büyücü Kadın büyünün manasını yoğunlaştırdı. Berin nefes almakta zorlanmaya başladı ayakta bile zor dururken nefes almakta güçlükte çekince dizlerinin üstüne çöktü. Lakin hala ayağa Kalkmaya Çalışıyordu. Büyücü Kadın tekrar bağırdı.
Büyücü Kadın: YETER ARTIK FARK ET!!!!
Büyücü Kadın Yer çekimini çok fazla arttırdı. Berin artık ışık elementini tutamadı ve tamamen tüm vücudu ve yüzüyle yere yapıştı. Son kalan gücüyle kafasını havaya kaldırdı. Büyücü Kadın'ın ona acıma ve üstünlük ile bakan yüzünü gördü.
Büyücü Kadın: GÜÇSÜZLÜĞÜNÜ FARK ET!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...