49.Bölüm ''Eğitim'' 3.Kısım : Kırmızı Goril Herlik

3 1 0
                                    


Yer: Barbar Kavimi Doğu Bölgesi- Kırmızı Goril Kabile Bölgesi Yakını

Roak, Nahu'nun ona verdiği kağıt yardımıyla çok sıcak ve kurak bir bölgede yürüyordu. Lakin hala kurak bölgenin uçsuz bucaksız düzlüğü dışında bir şey gözükmüyordu. Oysaki kağıda göre çoktan ulaşması lazımdı. Roak sıcaktan dolayı çok yorgun düşmüştü. Lakin çabalamaya ve direnmeye devam etti. Sonunda ileride bir yerleşke görmüştü. Kalan tüm gücüyle oraya ulaşmaya çalıştı. çok yaklaştı. Sonunda ona doğru gelen karartıları gördü ve rahatladı. Fakat bu rahatlama onun bayılmasına sebep oldu. Bilinci tam kapanmadan sonunda yanına gelen adamın konuşmalarına kulak misafiri oldu.


Adam 1: Gerçekten ne inanılmaz. Do bile kullanmadı. Lakin sonunda gelmeyi başardı.

Adam2: Yaptığın çok acımasız değil miydi? Do manipülasyonunu kullanmak.

Kadın 1: Bence iyi yaptık. Sonuçta onun hakkında ihtiyar Nahu'nun söylediklerine göre iyi bir deneme oldu.

Adam 1: Şuan sizi duyabiliyor sessiz olun.

Adam2 ve Kadın1: Özür dileriz Patron...

Adam 1 : Hem... Hala söylenilenler doğru mu bilmiyoruz.... HAHAHAHAHA!!!


Bir süre sonra


Roak: LEYDİ SORA LÜTFEN BENİ AFFEDİN LEYDİM....

Sora: Neden beni kurtaramadın.....

Sora bir anda kayboldu ve yaşlı iri yarı bir adam belirdi.

Adam: Sözünü tutamadın.

Roak: Baba!!? Baba özür dilerim baba. Söz vazifeme geri döneceğim.

Roak'ın babası: Ya çoktan ölmüşse. Nahu'nun anlattıkları yalansa... Ya asıl kötü Beyaz Ateş ise... Sen....BAŞARAMADIN.

Roak'ın babası arkasını dönüp gitmeye başladı.

Roak: HAYIR GİTME BABA... BABAAAAA.


Roak hızlı bir şekilde de çığlıkla Yataktan kalktı.

Roak: AAAAAAAAA

Roak içinden;

Roak: Ohhh Rüyaymış


Roak etrafına baktı. iri yarı iki erkek ve bir kadın yemek yiyerek sanki bir tiyatro gibi onu izliyordu. Tam yatağının başında da tuhaf bir adam gülümseyerek ona bakıyordu.

Roak: Siz kimsiniz.

Etrafındaki insanlar birden onu soru yağmuruna tuttu.

Kadın 1: SORA KİM? NEYİ BAŞARAMADIN.. 

Adam2: NE OLUYOR ANLAT BİZE....

Roak bir anda korktu ve yatağın üstünde ayağa kalkıp savunma pozisyonuna geçti. Ortalarındaki tuhaf gülümseyen adam bağırdı.

Tuhaf Gülümseyen adam: SESSİZLİİİİİİK!!!! ARKADAŞIMI KORKUTUYORSUNUZ. 

Adamın gülümsemesi devam ediyordu.

Roak: Kimsiniz siz?

Tuhaf Gülümseyen adam: Yatağa geri uzan evladım. Anlatacağım

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin