58.Bölüm: Gölge Harekete Geçiyor

1 0 0
                                    


Sora: Böyle bir şey mümkün mü? Yani sözleşmenin başarısız olma gibi bir ihtimali var mı?

Zileyn: Elbette var. Herkes ilk başlarda başarısız olur. Fakat burada benden bahsediyoruz. Övünmek gibi olmasın ama sözleşmesi olmayan 5 yıldızlı herhangi bir canavarla bile sözleşme imzalasam başarısız olmam ben.

Beyaz Ateş: O zaman bu durumun sebebi ne sence?

Zileyn: İki ihtimal var. Birincisi daha önce bilinçli canavarların herhangi bir insan ile sözleşme yaptığını görmedim. Yani bilinçli canavarlar ile sözleşme yapılamıyor olabilir.

Beyaz Ateş: Peki ya Cesur?

Zileyn: Alishan bir canavar eğitici değil. Hala kendi elementinin olması da bunu kanıtlıyor. Cesur'u bir hayvanı eğitir gibi eğitmiştir büyük ihtimal. 

Beyaz Ateş: Mantıklı...

Sora: Peki ya ikinci ihtimal?

Zileyn: Büyük ihtimal zaten cevap ilk ihtimal. İkinci ihtimalin olacağına pek olasılık vermiyorum.

Leo: İkinci ihtimal ne ki?

Zileyn: Bu canavarın seviyesinin benim sözleşme yapabileceğimden yüksek olması. 

Sora: Demek istiyorsun ki...

Zileyn: Evet... Bu canavarın seviyesinin daha önce hiç görülmemiş bir 6.seviye olması olasılığı... 

Herkes sessizleşti.

Zileyn: Fakat dediğim gibi. Bunun olasılığı çok az. Zaten cevabın ilk ihtimal olması her türlü daha mantıklı.

Beyaz Ateş güldü...

Beyaz Ateş: Evet haklısın eğer ikisinden birini seçersek ilk ihtimal daha olası...

Zileyn: Ne demek istiyorsun...

Beyaz Ateş: Demek istediğim şu... Verdiğin bu iki ihtimalin birbirini olumsuzlaştırdığı bir durum yok.

Leo: Demek istiyorsun ki...

Zileyn: İki ihtimal de doğru olabilir...

Beyaz Ateş: Neyse bunu önemsemeye gerek yok. Bunu bize zaman gösterecek.

Beyaz Ateş yavru canavarın kafasını okşadı. 

Beyaz Ateş: Şimdilik bu canavarı yanımız da götürelim. Sorumluluğu sana ait Zileyn... Ona iyi bak.

Zileyn: Tamamdır...

Bir süre sonra Beyaz Ateş uzaklara doğru baktı. Belli bir sessizlikten sonra bu sessizliği Sora bozdu.

Sora: Şimdiki hamlemiz ne?

Beyaz Ateş: Haber gelene kadar bekleyeceğiz.

Sora: Ne haberi?

Beyaz Ateş: Canavar Eğiticileri'nin kuzey karargahını yıkıldığı haberi.

Sora: Onu biz yapmayacak mıydık?

Beyaz Ateş: Ne zaman öyle bir şey dedim?

Sora: Demedin doğru fakat Güneyi yok edince o tarafı da biz yok edeceğiz diye düşündüm. Amacın Canavar eğiticilerini kendin yok etmek değil miydi?

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin