Pama şaşkın bir şekilde Axis'e bakıyordu. İçinden;
Pama: İlah Düzey mi? Zaten onun bir üstü Tanrı düzeyi onu da yapan tek bir kişi var Fatih Zorda. İlah düzey kullanabilen herkesi tanıdığım mı sanıyordum.
Axis Hızlıca saldırıya geçti.Pama Asterayı kullanarak hızla kaçınmaya çalıştı. Fakat Axis çok hızlıydı. Pama kılıcının kesişinden kaçsa da yarattığı ateş dalgasından kaçamayıp savruldu. Pama içinden;
Pama: Astera kullanmamasına rağmen benden hızlı bu nasıl olabilir? O darbe beni öldürebilirdi.
Axis: Tek hareketle öldürmeyi planlıyordum kaçtın demek ha.
Axis kılıcını havaya kaldırıp içine ateş gücünü aktarır. Kılıç dehşet bir sıcaklığa gelmeye başlar.
Axis: Bu kılıç Bozdağ tarafından bana Özel olarak yapıldı sıcaklığa karşı erimeyen bir kılıç ama benim için yine ise yaramazdı. Çünkü kendi ateşimin sıcaklığı benimde etkiliyordu. Ama bu form sayesinde Ateşe dayanıklılığım artıyor. Bu sayede..
Axis korkunç bir gülüş attı. Pama korkmuştu. Axis kılıcına daha çok Ateş verdi.
Axis: Artık ateşim daha güçlü!! --Ateş Kurdunun Pencesi--
Axis havaya kaldırdığı kılıcını sertçe ve bütün gücüyle Pama'nın olduğu tarafa doğru savurdu. Axis'in savurduğu kılıç süper bir hızda ince bir ateş yaratarak Pama'ya vurdu. Axis Pama'nın yanına gittiğinde ölmemişti ama artık işi bitmeye yakındı her tarafında kan vardı.
Axis: Yine mi manasal büyü. Kurtulmuş dün demek neyse bu sefer işini bitireceğim.
Axis tam kılıcını kaldırıp Pama'nın işini bitirecekken Pama gülmeye başladı. Elindeki bazı küçük kılıçları kırılmış Şeref Katili kılıçlarından birini Axis'e doğru fırlattı Axis kafasını eğerek kolayca sıyrıldı. Saldırı Pama'nın diğer saldırılarına göre çok yavaştı. Axis durumu anlayamadı. Pama hala gülüyordu. Pama bağırmaya başladı.
Pama: ALTINCI ŞİMDİ!!!
Axis sıyırıldığı kılıca arkasını döndüğünde hafif şişman bir adam kılıcı havada tutup Axis'e saldırdı en başından beri o kılıç Axis'e atılmamıştı. Axis zırhı sayesinde ağır bir kestikten kurtulabilse de küçük ve hiç etkilemeyecek kadar yanağından kesik aldı. Kesiği alır almaz zehir olma şüphesiyle yanağını yakıp zehri öldürmeye çalıştı sonra hızla ona saldıran adama tekme atıp onu yer düşürdü. Yerdeki adama bakıp.
Axis: Demek sen altıncısın he.
Axis gülerek Pama'ya döndü.
Axis: Tüm saldırı bütün saldırı bu çizik için miydi?
Axis'in bu kışkırtmasına karşın Pama hala gülüyordu
Pama: Son bir bahis oynadım şuanda sonucunu bekliyorum
Axis Pama doğru yürüyüp yanına geldi ve kılıcını kaldırdı.
Axis: Ne saçmaladığını anlamadım ama neyse fark etmez zaten burda öle...
Axis biranda ağzından kan gelmeye ve nefes almakta zorlanmaya başladı. Girdiği Ateş formu da kaybolmuştu. Ne olduğunu anlayamadı. Pama kahkaha atmaya başladı.
Pama: HAHAHAHAHA! Kazandım ben kazandım. HAHAHAHA!
Pama kahkaha atarken güçlükle ayağa kalkıyordu.
Axis: Ne yaptın bana bu zehir mi? Olamaz bıçağından aldığım yaralardan sonra hemen zehirleri yakmıştım
Pama: Hatırlıyorsan sana kullandığım Şeref Katilleri ile ilgili hızlandırmak ile ile ilgili bir şey söylemiştim sen de bana çok güzel bir soru sormuştun "Neyi" diye
Axis sallanıyordu dengesini tutturamiyordu ayağı kalkan Pama bütün gücüyle Axis'e tekme atıp yere düşürdü.
Pama: Açıklayayım sen bıçağın zehrini yaktın o yüzden zehir sana ulaşmadı ama hızlandırıcı öyle yakamazsin hiçbir insanın hızı bir hızlandırıcı in kana karışmasını engelleyemez. Zehri yaksanda hızlandırıcı yakamazsin.
Axis: Hızlandırıcı da ne?
Pama: Zehirilerin kendine özgü etkisini hızlandırması ve arttırması için bir hızlandırıcıları vardır. Zehrin hızlandırıcını hazırlamak zor bir iştir.Fakat ben bir 2.yetkiliyim tabii ki de benim hızlandırıcım var.
Axis: Bu dediğin çok saçma ben tüm saldırılarının zehrini yaktım. Hızlandırıcının bir anlamı olmaması lazımdı
Pama güldü
Pama: Tüm saldırıları yaptığına emin misin?
Axis: Tabik...
Axis'in gözünün önüne Pama ile ilk karşılaştığı sahne geldi. Axis 3.yetkiliye saldıracakken Pama, Axis'e vurmuştu.O zaman saldırısını yakmaşmıştı. Fakat o saldırıda bıçakta kullanmamıştı.
Axis: Yoksa
Pama şeytani bir gülümseme atarkan cebinden boş bir şırınga çıkardı. Pama o darbe sırasında Axis'e şirngayla hızlıca zehir enjekte etmişti.
Pama: Her zehir büyücüsünün ortak kullandığı bir takım zehirler vardır. Fakat her Zehir büyücüsünün kendine özel Zehirleri de vardır. Benim de var tabii ki ismi de P Zehiri fakat bu zehir bıçaklarım da yoktu bu zehir şiringamdaydi. Sebebi de çok yavaş bir zehir olması o kadar yavaş ki kana karışma bile zehri alan kişi hissetmiyor ve bir kaç güne tamamen insan vücudu bu zehri atıyor. Bu Zehir yüzünden özel zehrimin zayıf olduğunu şansız bir Zehir kullanıcısı olduğumu sanmıştım. Taa ki hızlandırıcının bulana kadar. Bu zehir zayıf değildi tam tersi çok güçlüydü. Fakat çok yavaştı ama hızlandırıcı bu sorunu çözdü. Bu zehir etkileri ortaya çıkana kadar vücuttan atılmaz veya etkisiz hale getirilmez ise zehri alan kişinin elde edeceği tek şey MUTLAK ÖLÜM!
Axis tepkisizdi sakindi.
Pama: Anlamadın mı ölüyorsun bitti. NEDEN BU KADAR SAKİNSİN!! ALTINCIII!!!
Altıncı taş elementiydi elini taştan yumruk yapıp bütün gücünü eline sıkıştırdı ve Axis'e darbe indirdi. Axis duvara çarpıp yere düştü. Çok kötü bir durumdaydı. Pama da çok farklı değildi. Axis'e vurmak için Altıncıyı kullanmasından anlaşılıyordu. Ayakta zar zor duruyordu.
Pama: Bitti ben kazandım.
Altıncı elini taştan keskin bir kılıç yaptı. Ve Pama'nın boynuna tuttu
Pama: Son bir sözün var mı? En güçlü ateş kullanıcısı.
Axis tam bir şey diyecekken bir şey hissetti. Sonra gülümsedi
Axis: Sana dedim değil mi o ünvan benden alınmalı çok oldu.
Axis kendi salmış ve rahatlamıştı kafasını arkasındaki duvara yasladı.
Axis: Artık rahatlıkla dinlenebilirim
Pama, Axis'in ne dediğini anlamamıştı ama çokta ilgilenmedi Altıncı taştan kılıç olan elini kaldırıp tam Axis'in kafasını kesecektiki Altıncının sağ tarafından Ateşten bir hançer geldi ve kafasına saplandı. Saplanan hançer patladı. Hançer ile birlikte Altıncının kafası da patladı. Altıncının patlayan kafasının kanı Pama'nın yüzüne de bulaşmıştı. Pama korku ve panik içinde hançerin geldiği yere baktı. Orada elinde uzun bir mızrak olan uzun boylu bir kadın dehşet şekilde öfkeli olarak Pama'ya bakıyordu.
Sora: PİS ELLERİNİ BABAMIN ÜSTÜNDEN ÇEK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantastikBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...