Merhabalar ben Profesör Hayes, Bölüm arası notlar serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bugün sizler ile konuşacağımız konu Sin kıtasındaki Makam sıralamaları. Düşükten Yükseğe doğru gideceğim.
Asker
Basit düzey kılıç veya büyü kullanmayı bilen askerler.
Kıdemli Asker
Kıdemli Asker testinden geçmiş askerler. Kuzey ve Altın İmparatorluğunda İkinci bir Kademe Kıdemli asker de vardır. Örneğin Kuzey İmparatorluğundaki İnci askerleri İkinci Kademe Kıdemli askerlerdir.
Komutan
Asker ve Kıdemli askerleri Yönetme yetkisi olan Kale Lordunca seçilmiş ve Kıdemli Asker olması zorunlu kişilerdir.
Kare Soylu
Belli bir Bölgede bulunan ve Soylu kanı bulunan veya İmparator tarafından soylu kabul edilmiş kişilerdir. Genelde yüksek seviye Tüccar grupları veya eski Bölge Lordu ailelerinden oluşurlar. Örnek olarak ilk bölülerdeki Karahan Ağa bir Kare Soyluydu. Kare Soylularının sadece bazıları Kıdemli Askerlere sahiptir. Bir elin parmağını geçmeyecek kadarı da Komutana sahiptir.
Bölge Lordu Yardımcısı
Bölge Lordu tarafından seçilen ve İmparator yardımcısında onaylanması gereken kişidir. Bölge Lorduna isteği üzerine yardım edip işini kolaylaştırır. Örnek olarak Kartz'ı verebiliriz.
Bölge Lordu
İmparator tarafından layık görülmüş ve o bölgeyi yönetmek için atanmış ailenin başıdır. Belli bir sıkıntı olmadığı sürece nesilden nesile aktarılır. Örnek olarak. Lord Berin ve Lord Axis'i verebiliriz.
Baş Bölge Lordu
Bölge Lordları arasındaki huzuru sağlayan ve imparatorluktaki başkent dışındaki 2. en önemli şehrin lordu olan kişidir. Bölge Lordlarını İmparator yardımcısına karşı temsil eden kişidir.
İmparator Yardımcısı
İmparator tarafından seçilen imparatorun eli ve koludur. Örnek olarak Bozdağ'ın yardımcısı Kelvin'i verebiliriz.
Prens-Prenses
İmparatorun soyundan olan ve sıradaki İmparator olmaya aday olan kişi veya kişilerdir. Örnek olarak Fatih'i verebiliriz.
İmparator-İmparatoriçe
Tüm İmparatorluğu yöneten İmparatorlukteki en tepedeki kişidir. Örnek olarak Alishen ve Bozdağ'ı verebiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...