11.Bölüm: Her Şey Yeni Başlıyor

20 5 0
                                    


Gidilecek yol için hazırlıklar başlamıştı normalde sabah erkenden çıkılacaktı ama kişi sayısı düşürüldüğü için daha hızlı gidilecekti o yüzden öğle vaktine doğru hazırlıkları daha rahat bitirdiler. Sadece Beyaz Ateş, Lila, Berin ve iki üst düzey asker ile olacaktı bu yolculuk. 

Berin ve Lila, Beyaz Ateşi almaya geldi.

Lila: Beyaz Ateş dediğiniz bu muymuş.

Lila bir anda zindanı açıp Beyaz Ateş'in yanına yaklaştı.

Berin: Lila dikkat et.

Lila: Merak etme benden bahsediyoruz bir şey yapmaya çalışırsa dersini veririm merak etme.

Lila Beyaz Ateş'in yüzüne iyice yaklaştı.

Lila: Sira'da bulunmuştum ve senin adını çok duydum hep korkuyla bahsettiler ama korkunç biri gibi görünmüyorsun

Beyaz Ateş sırıttı ve aşağıya doğru baktı.

Beyaz Ateş: Beli korkulacak başka yerlerim vardır.

Lila bıçağını çıkartıp Beyaz Ateşin iki bacağının arasından oturduğu banka sapladı ve sırıtma ile öfke arasında bir yüze büründü.

Lila: O zaman yapmam gereken tek şey o tehditi yok etmek değil mi?

Berin araya girdi

Berin: Tamam yeterli. Beyaz Ateş gidiyoruz. Ölümüne doğru.

Beyaz Ateş sadece alaycı bir şekilde sırıttı.

Hazırlılar bitmek üzereydi gidecek herkes hazırdı. Lord Berin, Beyaz Ateş'i kelepçeleyen askerine döndü.

Lord Berin: O kelepçelerin Anti-Büyü kelepçesi olduğuna eminsiniz değil mi?

Asker: Evet Lordum. Bu kelepçeler takılı olduğu sürece büyü yapamıyacak.

Lord Berin: Tamamdır. Hazırlıklar tamam Kartz Sıcak Kale sana emanet.

Kartz: Gözünüz arkada kalmasın lordum.

Hazırlıklar tamamlandı ve yola çıkmaya başlandı. Lila Beyz Ateş ile konuşmaya başladı.

Lila: Eeee niye teslim oldun. öğrendiğime göre kaçabilirmişsin.

Beyaz Ateş: Bilmiyorum acaba neden?

Lila: Buradan kaçamayacağını biliyorsun değil mi? Öleceksin kesin.

Beyaz Ateş: Hepimiz öleceğiz ama benim öleceğim yere ve zamana ben kendim karar vereceğim ve emin ol ki daha ölümüme çok var.

Lila sustu ve Beyaz Ateşin kendinden emin ve sinir bozucu gülüşü olan suratına baktı.

Lila: Bu iğrenç gülüşü keser misin.

Beyaz Ateş: Bunu çok söylerler.

Lila iç çekip yoluna devam etti. O sırada Berinlere eşlik eden iki askerden birisi Lord Berine seslendi

Asker: Lordum ilerde yirmi kişiden oluşan bir haydut grubu var.

Lord Berin Lila'a baktı. Lila iç çekti.

Lila: Tamam ben hallederim.

Lila ortadan kayboldu.

Beyaz Ateş: Yetenekli kızmış.

Berin: Onu biraz daha kızdırmaya devam edersen ikimizin de başı belaya girecek.

Beyaz Ateş: Diyorsun. 

Berin: Şuan Sonuna gidiyoruz farkında mısın?

Beyaz Ateş: Son mu tıhh! Hayır. Her şey daha yeni başlıyor.

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin