12,5. Bölüm: Bölüm Arası Notlar 3

17 4 0
                                    


Merhabalar ben Profesör Hayes, Bölüm arası notlar serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bugün sizler ile konuşacağımız konu Canavarlar. Önce canavarlar nedir ve nasıl ortaya çıktılar. Canavarlar vahşilik iç güdüsü tavan yapmış gelişmiş hayvanlardır aslında. Ne demek istediğimi açıklamak için size Canavarlar nasıl var oldu onu anlatmama lazım. Şeytanlar ile insanların savaşında çok kan döküldü. Bu kan bizim olduğu kadar şeytanların da kanıydı. Doğada ki hayvanlar ise bu savaş esnasında aç ve susuz kaldı. Çünkü bu savaş sırasında göller kurumuş. topraklar mahvolmuştu. Bu yüzden hayvanlar bazı hayvanlar yerdeki kan birikintilerini bile içtiler. işte bu kan birikintilerini içenler bir süre sonra başkalaşım geçirip canavara dönüştüler. 

Tabi ki bölgelerin olduğu gibi bu canavarlarında tehlike puanı var 1 en düşük, 5 en yüksek olarak. Örneğin önceki bölümdeki Kan Kurtları 2. seviye canavarlar iken Büyük Kan Kurtları 3. seviyedir.  

Değişiktir ki canavarlar farklı olsa da kendi türlerini tanır ve başka bir durum olmadığı sürece zarar vermez. Örneğin 1. seviye kabul edilen Deli Kurtlar ile Kan kurtları karşılaştığı zaman bir birlerini başka bir musibet olmadığı sürece zarar vermezler. Fakat Kan Kurdu,  2.seviye Rüzgar Kartalı ile karşılaşırsa ne olursa olsun bir birlerine girerler. Çünkü bu canavarlar Şeytan kanını kaldıramamıştır. Bu yüzden öfke ve vahşilikle doludurlar. 

Her 50.000 canavardan 1i de olsa bazı canavarlar bu kanı kaldırabilir. Örneğin Lord Alishan'ın , Trig atlı 5.Seviye Cellat Kaplanı bunun en büyük örneğidir.

Şu anda vericeğim bilgiler bu kadar bir daha ki bölüm arası notlarda görüşmek üzere

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin