Sinestra hızla saldırmaya başladı. Sora Savumadan başını kaldıramıyordu. Sinestra, Sora'ya göre çok hızlıydı. Sinestra kılıcını manasıyla doldurdu.
Sinestra: --Sliver Kılıç Tekniği 5. Biçim Yüklü Kesik--
Sinestra'nın saldırısı çok gösterişli değildi normal bir saldırı gibiydi ama yaydığı güç çok güçlüydü. Sora bunu hissetti.
Sora: --Patlama Savunması--
Sora Mızrağını döndürüp aynı zamanda manasını orantılı patlatan bir savunma hareketi yaptı. Sinestra'nın saldırısı yüzünden geri itildi. Lakin bir zarar görmedi.
Sora içinden;
Sora: O saldırı da neydi öyle. Eğer Patlama Savunması'nı yapmasaydım. Beni ikiye bölerdi.
Sinestra: Vay be bunu bile atlattın hemde hiç hasar almadan. Sen gerçekten iyisin.
Sora mızrağına çok güçlü bir mana akışı verip Güçlendirme Büyüsü uyguladı. Sora mızrağı iki eliyle tutup ucunu Sinestra'ya doğrulttu.
Sora: --Zin'in Mızrak Tekniği 5. Biçim Delici Mızrak- - --Ateş'in Delici Mızrağı--
Sora çok güçlü bir delme saldırısı gerçekleştirdi. Sinestra'nın saldırı gelmeden önce ilk düşüncesi saldırıyı karşılamaktı. Lakin saldırı geldiğinde kendiliğinden saldırıdan kaçındı. Saldırı o kadar güçlüydü ki yaklaşık on ağaca delik açmıştı birde açtığı delikler yanmaya başladı.
Sinestra: Sen gerçekten....
Sora Sinestra'nın sözünü bağırarak kesti.
Sora: SEN DAHA HİÇ BİR ŞEY GÖRMEDİN.
Sora parmağını şıklattı. Bütün alev alan ağaçlar patlamaya başladı. etraf toz duman olmuştu Sinestra önünü göremiyordu. Sonra manasını yayarak etrafı hissetmeye odaklandı. Lakin bunu yaptığı an çok geçti Sora dibindeydi. Sinestra hemen savunma pozisyonuna geçti. Sora mızrağını tüm gücüyle savurdu. Sinestra ise kılıcıyla Mızrağı engelledi lakin saldırının momentumu yüzünden bir darbe alıp yıkılan ağaçların birine çarpana kadar sürüklendi.
Sora: Bunu bitirelim
Sora Sinestra'nın dibindeki yıkılan ağaçta kendi manasını hissetti tam onu patlatacakken Sinestra manasını etrafa yayarak Sora'nın etraftaki arta kalan masalarını parçaladı.
Sinenstra: Sen gerçekten... Çok manyak bir şeysin. Tüm Ankalar senin gibi mi sizi avlama isteğine sebep oluyor.
Sinestra ayağa kalktı. Sora şaşırdı ama hemen kendini toparlayıp saldırı pozisyonuna geçti. Sinestra havaya bir ışık topu attı.
(NOT:Işık topu etrafı aydınlatmak için kullanılan bir büyülü eşya)
Sinestra: Tamam... O zaman gerçek gücümü sana göstereceğim.
Sinestra'nın amacını tam anlamasa da Sora tüm hızı ile saldırdı. Sinestra gülerek bekliyordu. Sora yaklaşırken bir anda Sinestra Sora'ya küçük bir nıçak attı sora kolay bir şekilde mızrağıyla bıçağı savuşturdu. Lakin Sinestra'nın olduğu yere baktığında onu göremiyordu.
Sinestra: --Gölge Transferi--
Sora karnına baktığında karnından mavi çift taraflı bir kılıç çıktığını gördü. Sinestra Sora'nın arkasına geçip onun sırtından kılıcını sokup karnından çıkarmıştı.
Sinestra: Bu saldırıyı senin sayende yapabildim. Normalde bunu Kuzeyde yapmam çok zor olmalıydı. Fakat Teşekkür ederim.
Sora anlamamıştı nasıl arkasına geçti. Berin'in ışık formu bile o kadar hızlı olamazdı. Lakin bunları düşünecek zamanı yoktu. Bilincine kaybetmeden önce tek gördüğü şey Kendi patlaması yüzünden yanan ormandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...