17.Bölüm : Akara

23 4 0
                                    

Bozdağ'ın beklediği an gelmişti Sira'da yaşananların sorumlusu olduğu söylenen adam karşısındaydı. Arkadaşlarının intikamını alabilecekti. Bozdağ, Berin'e döndü.

Bozdağ: Sıcak Kale Lord'u Berin seninle ikinci karşılaşmamış sanırsam. Seni en son Alishan'ın yanında görmüştüm. o zamanlar çocuktun ama o yaşına rağmen yetenekliydin. Hissettiğim manaya göre kendini bayağı geliştirmişsin.

Berin: Sözleriniz benim için şereftir İmparator Bozdağ.

Bozdağ: Berin senden benim ile beraber Kışİncisi'ne gelmeni istiyorum. Eğer yol uzun olur diyorsan ışınlama geçidi ile IslakKum'a gönderebilirim. Böylelikle yolun kısalmış olur. Sana sormam gereken sorular ve biliyorsun ki burada soramam.

Berin anlamıştı. Akara üyesinden birinin yeteneği sayesinde korunaklı kale ve bölgeler dışında istediği bölgedeki sesleri duyabilen birinin olduğu düşünülüyordu. Bozdağ'ın neden şuan Beyaz Ateş'in yakasına yapışmadığını da bu açıklıyordu.

Berin: Olur Majesteleri.


Bu konuşma esnasında Beyaz Ateş, Bozdağ ve Bozdağ'ın sağ kolu Kelvin bir anda bir bölgeye doğru odaklandı. Uzaktaki bir ormandan çok büyük bir büyü gücü kaplı inanılmaz bir hızda fırlatma bıçağı Beyaz Ateş'e doğru fırlatılmıştı. Beyaz Ateş kaçmak için Do gücü kullanmak zordaydı tam o gücü ayağıyla uygulayacak iken Bıçak bir anda havada buz ile kaplanıp durdu ve yere düştü. Beyaz Ateş, Lord Berin ve Lila baktığında Büyüyü yapan Kelvin'di. Kelvin başını Majestelerine çevirip atanın peşinden gitmek ister gibi bakış attı. Bozdağ onaylama işareti yaptı ve bir anda sürat ile bıçağın geldiği yöne doğru koştu. Belli bir süre geçti Berin ve Bozdağ yola çıkma hazırlıkları bitmişti ve Kelvin vücudu kanlar ile kaplı geldi.

Lila telaşla yaklaştı

Kelvin: Merak etmeyin benim kanım değil.

Kelvin Bozdağa döndü

Kelvin: Kukla yaklaşık 15 tane

Bozdağ: Kuklaydı he demek bizi öğrenmişler.

Lila: Kukla mı o da ne!

Berin: Ne değil kim? Akara adlı bir suikast örgütünde Kukla lakaplı çok yetenekli bir adam var. Kendi öldürdüğü kişileri tekrar canlandırıp kuklası yapabiliyor. Akara çok tehlikeli bir oluşum şuana kadar o kadar güçlü kişiyi öldürdüler ki Gölgeler bile onlar ile iyi geçinmek zorunda kaldı.

Bozdağ: Burada daha fazla duramayız. Hazırlanın Kışincisi'ne dönüyoruz.



Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin