Bozdağ ve ordusu yolculuklarına devam ederken gece Kurt Kalesine dinlenmek için geldiler. Kale Kapısının girişinde Kurt postu giymiş bir gözü yaralı iri yarı bir adam bekliyordu. Yaşlı biriydi ama vücudu yaşını hiç göstermeyeceği kadar büyük ve güçlüydü. Lord Berin adamı hiç görmemiş olmasına rağmen tanımıştı. Kurt Kalesinin Lordu Lord Axis. Lord Berin gibi o da bir imparatora bağlı bir kale lorduydu yani kağıt üzerinde Berin ile aynı statüye sahipler ama Axis'in tanınrlığı ve yaptıkları Statü üstü işlerdi.
Lord Axis, İmparator Bozdağ'a dönüp selamlamak amacıyla Diz çöktü.
Lord Axis: İmparatorumuzu selamlıyoruz.
İmparator eliyle kalk işareti yaptı.
Bozdağ: Kalka bilirsiniz iş için değil dinlenmek için geldik. Bizi ağırlamayı kabul ettiğin için teşekkürler Lord Axis
Bozdağ eliyle Beyaz Ateşi ve baygın Zileyn'i gösterdi.
Bozdağ: Bu suçluları hücreye kapatın benim yarın benim ile Kışİncisi'ne gelecekler.
Lord Axis başıyla kabul etti ve askerlerine götürmek için emir verdi. İki asker Beyaz Ateşin yanına geldi ve hücreye kadar eşlik etti. Lord Axis atın üstündeki baygın Zileyn'e baktı ve sonra askerlerine dönüp bir askerine seslendi.
Lord Axis: Hey Roak buraya gel ve şu suçluyu hücreye at.
Roak adındaki asker geldi. yaklaşık iki buçuk metre boyunda iriyarı ve aşırı kaslı bir adam geldi. O kadar büyük olmasına rağmen eli o büyük vücuduna göre bile çok büyüktü. Zieynin yanına gidip Zileyn'i sanki kılıç tutuyormuş gibi tutup hücreye götürdü.
Berin ve Lila bu hem dehşet verici hem de komik görüntüye şaşırdı ve ne tepi vereceklerini bilemediler. Bozdağ güldü
Bozdağ: Roak her zaman ki gibi beni şaşırtıyor.
Axis de gülümsedi
Axis: Kızımdan ve benden sonra ki en güçlü kişi büyü ama büyü kullanamaması çok kötü. Dünya da büyü diye bir şey olmasaydı. Onu bu dünyada yenebilecek bir var mıdır bilemiyorum?
Bozdağ: Cidden elementali olmaması çok üzücü. Kızım demişken Leydi Sora nerdeler?
Axis: Ahh sormayın Canavar Eğiticilerden bir kaç kişi adamlarıyla buralarda olduğuna dair haberler çıkmıştı hatırlıyorsanız. O haberi doğruladık. Nerde olduklarını öğrenmek için bir mesaj bekliyordum ama o aptal kız mesajı alıp tek gitti. Birde not bırakmış neymiş otur otur sıkılmış. Artık benden de daha güçlü bir şey de yapamıyorum.
Bozdağ Kahkaha attı.
Bozdağ: HAHAHAHAHA! Sora'dan beklendiği gibi endişelenme Sora'nın gücüne bakarsak bir kaç canavar avcısı kolay lokma olmalı.
Axis de küçük bir gülümseme ile cevap verdi.
Axis: Endişelendiğim şey o değil. Sorgulayacak adam kalmayacak diye endişeliyim.
Bozdağ sadece gülümsedi ve Berin'e dönüp. Axis ile tanıştırdı. Biraz sohbetten sonra kaleye geçtiler. Berin İmparator Bozdağ'a seslendi.
Berin: Majesteleri. Size bir şey sorabilir miyim?
Bozdağ ve Kelvin ona doğru döndüler.
Bozdağ: Buyur Lord Berin.
Berin: Bana Beyaz Ateşi güvenli bir bölgede sorgulama yapacağınızı söylediniz. Sebebini de anlıyorum. Fakat şuan o güvenli bölgelerden birindeyiz neden burada yapmıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...