1.Bölüm:Bar Kavgası

52 8 0
                                    


Yabancı şehirde dolaşırken çok dikkat çekmiyordu. Sınır şehri olmasından dolayı bir sürü farklı insan girip çıkıyordu zaten şehire. Yabancı şehirde bir bara girdi. Barmenin yakınındaki bir tabureye oturdu ve bira söyledi. Bira geldi ve bir süre sonra arkasındaki masada konuşulan konu dikkatini çekmişti.

Adam 1: Ahh... Buranın birası cidden çok güzel ama yine de doğuluların birası bir başkaydı be. Keşke Lord Berinde Sıcak Kaleye getirse.

Adam 2: Doğulular derken abi?

Adam 1: Sira Kıtası'nı diyorum işte. Bir iş için oraya gitmek zorunda kalmıştım. Oradan bir adama yardım etmiştim, karşılığında bana bir fıçı vermişti; cidden harikaydı. Sanırsam soylular hatta Altın Şehir imparatoru bile içiyormuş o biradan.

Adam 3: Abi Sira biraz sıkıntılı değil mi ya? Sonuçta orda şuan hiç bir krallık yok, kaos içinde her yer diye biliyorum.

Adam 1: Zaten orayla ilgili tek iyi anım biraydı. Bir de iyi ücret almıştım o ayrı konu tabii.

Adam 3: Abi peki oradaki durum hakkında söylenenler gerçek mi ?

Adam 2: Beyaz Ateş'ten mi söz ediyorsun? Yok be oğlum sanmıyorum. Çocukları korkutmak için anlatılan bir hikaye sadece. Tek bir adam yüzünden eski iki krallığın yok olması, olası mı sence?

Adam 1: Açıkçası hiç gözümle görmedim. Ama çok duydum. Hatta gerçekten onu gördüğünü söyleyen biriyle bile konuştum. Anlatırken bile dehşet içindeydi. 

Adam 3: Peki nasıl biriymiş anlatsana ?

Adam tam anlatacakken içeri biri girer. Baya cüsseli ve kıyafeti diğer insanlara göre daha düzgün bir soylu değil ama fakir biri de değil. Herhalde bir tüccar yada tüccarın oğlu diye düşündü Yabancı. 

O sıra arka masadan şu fısıltıları duydu.

Adam 3: Bu kim?

Adam 1: Sadece sessiz ol bu adam şehrin en varlıklı adamı Karahan Ağa'nın  oğlu Raman .Bir adamı sadece çıplak eliyle kafasını patlattığı söyleniyor.

Adam 2: Duyduğuma göre babasının soylulardan çok sağlam tanıdıkları varmış

O sırada Raman içeri sallana sallan girerken, barmen yabancıya kalk işareti yapıyordu ama yabancı yerinden kıpırdamadı. Raman Yabancının yanına gelerek bağırdı

Raman: Hey sen, kalk lan oradan! Benim yerim ora.

Bardaki bazı insanlar yavaş yavaş korkup bardan çıkmaya başlamıştı bile. O sırada yabancı yerinden bile kıpırdamadan.

Yabancı: Bir daha benimle bağırarak konuşursan bir daha asla konuşmana izin vermem.

Raman kahkaha atmaya ve bardaki kalan insanlara dönüp bağırarak konuşmaya başladı. Yarı sarhoştu.

Raman: HAHAHA. Hey millet duydunuz mu ne dediğini bana karşı geldi bana. Ben Karahan'ın oğlu Raman ve ben, bana karşı gelene bunu yaparım.

Raman bir anda yumruk salladı ama yabancı bir anda kaybolup göbeğine bir diz darbesi indirdi. Raman yumruk atmaya çalıştı ama ondanda kaçındı ve Raman'a yumruk indirdi. Raman hemen geri çekilip cebindeki bıçağı çıkardı. 

Raman: --Silah Güçlendirmesi--                 (--x-- x: Yapılan Büyüdür)

Silah güçlendirmesi yapan Raman'ın silahı mavi renk parlamaya başladı. Bu onun su elementi olduğuna işaretti. 

Raman: Evet güçlüsün ama ben büyü yapabiliyorum orospu çocuğu!!

Raman büyünün de etkisiyle cüssesine rağmen çok hızlı bir saldırı yaptı ama yabancı bundan da çok rahat bir şekilde kaçındı ve bıçağı tutan kolundan tutup ilk önce göğüsüne darbe indirdi. Sonra da bıçağı tutan kolunu kırıp bıçağını düşürttü. Acı içindeki Raman acıyla dizleri üzerine çöktü. Yabancı ona bakıp seslendi.

Yabancı: Senin gibi bir eziği yenmem için büyü kullanmama ihtiyacım bile yok.

Yabancı, Raman'ın sırtına tekme atıp yüz üstü düşürdü ve kafasına ayağı ile basıp Raman'ın düşürdüğü bıçağı aldı.

Yabancı: Sen kendini tanıttın, sıra bende. Ben Sira kıtasından Beyaz Ateşim ve ben her zaman sözlerimi tutarım.

Bu sözleri bağırarak bardakilere duyurduktan sonra Raman'ın kendi bıçağıyla Raman'ın dilini kesti. 

Beyaz Ateş: Herkese duyurun Beyaz Ateş artık Sin'de.



Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin