57.Bölüm: Korkak Canavar

1 0 0
                                    


Zileyn ve Sora savaştan sonra birbirlerini buldular. 

Sora: Leo nerde?

Zileyn: Ne biliyim zaten canımı zor kurtardım.

Sora: Bana tavır yapma o kafanı kuma gömerim ha..

Zileyn: Bir kıza böyle hareketler yakışmıyor.

Sora: Diyene bak. Uzaktan görsem kız olduğunu bile anlamam.

Zileyn: Ne dedin sen!!!

Sora: Duydun değil mi?

Zileyn ve Sora tartışırken bir anda çok uzaktan Leo'nun Do'sunu hissettiler. Leo Yayılma Do'sunu kullanmıştı. Zileyn ve Sora ciddileşti.

Sora: Orada olmalı bizi çağırıyor. Herhalde...

Zileyn: Neden o kadar uzağa gitti ki. 

Sora: Bende bilmiyorum. Gidip bir bakalım. 

Zileyn başıyla onayladı. İkisi birden hızlı bir şekilde Leo'nun Do'sunun geldiği yere gittiler. Vardıklarında Leo'yu Üç ceset ile beraber gördüler. 

Zileyn: Bunlar kim? Etrafta canavar olmadığına göre Canavar Eğiticilerinden değiller. 

Sora: Ama güçlü oldukları belli. Ben bile üçü ile baş edemezdim. Bunu sen mi yaptın?

Leo güldü. Yerden not vardı.

Leo: Bunlar Sira'daki bir eski arkadaşın selamını getiren bir kaç çapulcu... Ve hayır ben değildim.

Sora: Kimdi o halde. 

Zileyn: O not da ne? 

Leo notu Zileyn'e uzattı. Notta şu yazıyordu;

""  Ben fırsattan yararlanarak Ana sığınağa gidiyorum. Orada görüşürüz;)      -B.A.  ""

Sora: O...O şerefsiz bizim durumumuzu görüp yardım etmek yerine gitmiş mi?

Zileyn: Ben söylemeden ana sığınağın yerini nerden bilecek... Kanla yazmış notu bir de... 

Leo: HAHAHAHA!! Bu adam gerçekten... Neyse olan oldu. Biz de ana sığınağa gidelim o zaman.




Yer: Akara Sığınağı

Tiger ve Kukla ağır yaralı bir şekilde sığınaktaydı. Sinestra ve Büyücü kadın ise onların başındaydı. 

Sinestra: Tiger'ı sen getirdin tamam ama Kukla buraya nasıl geldi?

Büyücü: Kukla zekidir. Bilincini kaybederse onu buraya getirmeye ayarlanmış bir kaç kuklası varmış. Buraya geldiğinde ise Ben kuklanın Mana izlerinden Tiger'ı bulup buraya getirdim.

Sinestra: Durumları nasıl?

Büyücü: Beyaz Ateş bilerek öldürmemiş sebebini bilmiyorum. İkisi de bir kaç güne iyileşir.

Sinestra şaşırdı.

Sinestra: Beyaz Ateş mi? Onun bunu ile ne ilgisi var.

Büyücü: Tiger'ı bulduğum yer yerle bir olmuştu. Etraf beyaz bir alev ile yanıyordu. 

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin