Kartz, Lord Berin'e yaşananları tek tek anlatırken bir şifacı da Lord Berin'in yaraları ile ilgileniyordu.
Lord Berin: Demek ışık ha bu ışık acaba ne ki daha önce hiç böyle bir gücüm yoktu.
Kartz: Evet çok güçlü bir güçtü böyle bir gücü ne gördüm ne duydum.
Lord Berin: Peki şu güç dalgası olayına ne diyorsun?
Kartz: Güç dalgası diyoruz ama aha çok bir baskı gibiydi herkes kısa bir süre donup kaldı. Böyle bir baskıyı yapabilecek kişiler ya İmparatorlar yada Gölge hükümdarlarıdır.
Lord Berin: Yani onlardan biri burada mıydı bu imkansız İmparatorlardan biri buralarda olsa önceden duyardık. Gölgelerden biri desek neden böyle bir şey yapsın ki ?
Kartz: Beyaz Ateş yapmış olabilir mi? Gücünün sınırını bilmiyoruz Kullandığı beyaz ateşte baya güçlü bir güce benziyordu.
Lord Berin bir an düşündü olabilme ihtimali vardı ama bu ihtimali görmezden gelmeyi tercih etti.
Lord Berin: Saçmalama bir imparator düzeyinde gücü olduğunu mu ima ediyorsun?
Kartz: Aslın..
Lord Berin Kartz'ın sözünü kesti.
Lord Berin: Beyaz Ateş dedin de aklıma geldi. Beyaz Ateşin teslimi için yarın çıkmamız lazım ama nasıl çıkacağız ben buradan askerler ile çıkarsam burayı alaşağı ederler. O yüzden Askerleri alamam. En azından ikimizden birisinin kalması lazım ben kalamam. Lord Bozdağ direk benden almak istiyor Beyaz Ateşi .Senin kalman lazım o zaman biz çok güçsüz olacağız yol tehlikeli olacak ne yapmamız lazım.
Yabancı bir kadın sesi bir anda bağırdı. Ses salonun tepesindeki pencereden geliyordu.
Yabancı: Hey Berin bu eziklik sana hiç yakışmıyor.
Yabancıyı Berin ve Kartz tanıdı
Yabancı pencereden aşağı Berin ve Kartz'ın yanına atladı.
Yabancı: Bende bir 3.Yetkiliyi yendiğini duyunca havalı birine dönüşmüşsündür diye düşünmüştüm ne hayal kırıklığı Berin.
Kartz: Berin değil Lord Berin diyeceksin. Çölün Okçu Kızı Lila
Lila: Hiç değişmemişsin Kartz hala aynı kafa yapısı.
Kartz: Ben çok değişmiş halim önceki beni siz hiç görmediniz Lila Hanım.
Lila Sırıttı ve Berine döndü.
Lila: EEE Çocukluk arkadaşını hiç mi özleme..
Berin Lila'nın sözünü bitirmeden birde sarıldı.
Berin: Hayttasın.
Lila, Berin'in saçını okşadı ve gülümsedi.
Lila: Hala aynı bebeksin ha.
Bir süre hasret giderdikten sonra üç kişi beraber içmeye başladı.
Lila: Ahhh içmeyeli baya oldu çok rahatlattı be.
Kartz: Burası bir lord salonu lütfen biraz daha düzgün davranın.
Berin: Bir şey olmaz Kartz bu seferlik affet onu.
Lila: Duydun mu efendini hahaha.
Kartz ve Lila beraber gülümsediler.
Lila: Sizi konuşurken duydum size yardım edebilirim.
Berin: Nasıl olacak.
Lila daha rahat oturdu.
Lila: Artık uzun bir süre boşum Çılgın Arol'un 8.Yetkilisini yendikten sonra baya altın kaldırdım. Sen o işe girme demiştin ama artık o iş sayesinde rahatım.
Berin sinirlenip ayağı kalktı.
Berin: Tabi ki karşı çıkacam ne kadar 8. yetkili olsa bile sonuçta yetkili tehlikleli bir görevdi.
Lila: Ben bir ödül avcısıyım bizim bütün görevlerimiz tehlikeli bir de üstüne adam ödülün üstüne ödülün beş katını teklif etti. Buda toplam 300 altın yapıyor. Şuan tek başıma yıllarca yetecek param var artık rahatım sonuçta.
Berin: Tamam da..
Kartz bir anda Berin ile Lila'nın konuşmaları arasına girdi.
Kartz: Konumuza dönelim isterseniz Lila Hanım bize nasıl yardım etmeyi düşünüyor.
Lila: Dediğim gibi artık rahatım bir iş almayı düşünmüyorum ama bu çocukluk arkadaşım ve rakibim olarak gördüğüm adama yardım etmeyeceğim anlamına gelmiyor. Konuşmanıza göre birinizin burada kalması lazım ama o zaman da giderken çok tehlikeli olacak ama ben gruba eşlik edersem bu sorun olmaz diye düşünüyorum.
Kartz ve Berin bir süre birbirine baktıktan sonra ikisi de onayladı Berin gülümseyerek cevap verdi.
Berin: Sana ücret falan ödemem haberin olsun.
Lila: HAHAAH Siz den ücret isteyen kim ki Allah'ın fakirleri. İsterseniz sizin orduya bağış yapabilirim.
Berin: Siktir Git Lila
Lila: HAHAHAHAHAHAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...