Merhabalar ben Profesör Hayes, Bölüm arası notlar serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bugün sizler ile konuşacağımız konu Elemental Büyü
İnsanlığın büyük çoğunluğunun Element'i vardır ve Üç çeşittir.
1-Ana Elemental Büyü
Büyük çoğunluğunun olduğu çeşittir Ateş olsun, Yıldırım olsun, Rüzgar olsun, Buz olsun bu gibi güçlerin insanların içinde özleştiği ve mana yardımıyla kullanıldığı biliniyor. Herkesin bildiği ve insanların genel olarak karşılaştığı büyü çeşidi.
2-Mana Elemental Büyü
Ana Elemental büyüdeki Elementlerden biri olan Ateş'i örnek alalım. Ateş Elementine sahip biri Kendi Manası yardımıyla bu elementi kullanıp saldırabilir kendini savunabilir veya manası yettiğince dilediği gibi kullanabilir. Fakat Çok düşük çoğunlukta insanın Elementi Mananın kendisi olabiliyor. Bunun sebebi bilinmiyor. Lakin bu 3 Elemental Büyü çeşidinden en azı Manasal Büyüdür. Peki bu Mana Elemental Büyüsü nedir ? Aslında Mana Elemental Büyüsü 3 çeşit arasından en iyisi hemde kullanması en zordur. Çünkü Bu gücü kullanabilmek için Manasal Büyü Kullanabilmek gerekmektedir. Normal bir insan Manasal Büyü yaptığında 3 heceden oluştuğunu falan anlatmıştık. Fakat Mana Elemental büyücüleri yani Elementi Mana Olanlar İstediği kadar hece kullanabilirler. Peki bu ne işe yarar. Elementale dönüşmüş mana hem içsel mana hareketlerini akıl almaz derecede esnekleştirir. Hem de önceden kullandığı büyüleri depolamaya yarayan sınırsız bir Mana İç küresi oluşturur . Biraz Karışık geldiyse örnek veriyim yine. Ateş Elementali bi insanın yaptığı Ateş Topu büyüsünü düşünün. Manasal büyü ile 121 hecede bu Ateş topu büyüsü oluşturulabilir. Lakin bu oluşturamaz çünkü sadece 3 hece kullanabilir. Lakin Manasal Elemental bir Büyücü bu 121 heceyi kullanabilir. Bir kere kullanıp o büyüyü yaptığında büyü Mana İç Küresine kayıt ettirir ve bir daha 121 heceyi kullanmasına gerek kalmaz ve bundan sonra direk kullanabilir.
3-Boşluk Elemental Büyü
Diğer ikisinden farklı olarak tanımlanmayan anormal bir güçtür. Örneğin Kukla Karakterini verebiliriz Kukla'nın öldürdüğü kişileri kukla gibi kullana bilme gücü Boşluk elementi yeteneğinin bu olmasıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...