62.Bölüm: Karanlık Elementi

1 1 0
                                    


Fatih, Rent-o ile olan savaşı sonrası bayılmıştı. Nahu ve Kartz onu kaldırıp çadırına götürüp yatırmıştı. Kartz, Nahu'ya baktı. Nahu iç çekti.

Nahu: Ne istiyorsan söyle.

Kartz: Lordum bu durum hakkında daha fazla bilgi istiyecektir. O yüzden bu Karanlık elementi ve şu Rent-o denilen adamın geldiği yer hakkında bilgi edinmek istiyorum. He bir de şu Rent-o'nun cesetinin kalbinden aldığın taş var

Nahu: Bildiğim her şeyi söyleyeceğim fakat ilk Fatih'e anlatmam lazım o uyanınca sana haber veririm. 

Kartz iç çekti.

Kartz: İyi sorun değil. Zaten benim de Lamork'a saygılarımı sunmam lazım. Onun ölümü eminim herkesi üzmüştür. Benim ise burdaki en iyi arkadaşım olmuştu.

Kartz ve Nahu yumruklarını sıktılar.

Kartz: Ben gidiyorum. Bana haber verirsin.

Nahu: Tamamdır.


Sonraki Günün Sabahı

Fatih yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı. Kendine tam olarak geldiğinde çadırındaki yatağında olduğunu fark etti. Yanında ise Nahu bekliyordu. 

Nahu: Uyandın demek. İyi misin?

Fatih biraz kendini zorlayarak doğruldu.

Fatih: Biraz ağrı var ama çok bir şeyim yok. 

Nahu çadırın kapısında bekleyen adamına seslendi.

Nahu: Kartz'ı buraya getirin. Sanırım konuşmamız gereken şeyler var.

Fatih biraz ciddi bir surat ifadesiyle Nahu'ya baktı fakat bir şey demedi. Sabırla Kartz'ın gelmesini bekldi. Bir süre sonra Kartz geldi. 

Kartz: Prens Fatih... Umarım daha iyisinizdir.

Fatih: Teşekkürler Kartz. İyiyim bir sorunum yok.... O zaman Nahu... anlat bakalım bize bu karanlık elementi hakkında bildiklerini.

Nahu iç çekti ve sonra konuşmaya başladı.

Nahu:  Aslında ben de Beyaz Ateş'in bana anlattığı kadar biliyorum. Beyaz Ateş, Barbarlar bölgesinin Güney kısmında bir tapınak keşfetti. Bu tapınak bazı yazıtlar buldu. Bana anlattığına göre bu yazıtlarda çok eski bir dil kullanılsa da Sira ve Sin dilinin karışık ve gelişmemiş bir versiyonuydu. Bazı yazıtlar harabeye dönmüş ve sökülmüş olsa da sökülmemiş olanları yarım yamalakta olsa çevirmeyi başardı. Üç sağlam Yazıt buldu. Bu yazıtlardan ilki en güçlü iki element karanlık ve ışık büyüleri hakkındaydı. Bunlara Günah Büyü deniyor.

Fatih, Nahu'yu durdurdu.

Fatih: Bir dakika bir dakika. Sen bana Günah Büyü hakkında ilk konuştuğunda Beyaz Ateş'in bu bilgileri nerden aldığını bilmediğini söylemiştin. 

Nahu: Aslında hala bilmiyorum. O tapınağa hiç gitmedim. Gerçi bana konumunu söyledi de hiç gitme fırsatım olmadı. 

Kartz: Bence burada daha büyük bir sorun var Prens Fatih. Bu yazıtların Eski bir dil olduğunu söyledin değil mi?

Nahu başıyla onayladı.

Kartz: Bir de bu dilin Sira ve Sin karışımı olduğunu söylemiştin. Yani o eski dil gelişerek şuan ki kullandığımız iki dile evrildi. Evrildi diyorum. Anlıyorsun değil mi?

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin