18.Bölüm: Akara'nın Hazırlığı

20 4 0
                                    


Berinler ile birleşen Bozdağ askerleri yola çıkmaya başlamıştı. Lila, Bozdağ'ın siyah giyinmiş askerlerine baktı ve Berin'e döndü.

Lila: Bu siyah askerler çok güçlü gözüküyor ben bile bir tanesini yenerken zorlanırım gibime geliyor.

Berin: Onlar Siyah İnci Askerler kaba tabir ile inciler derler. İmparator Bozdağ'ın çok ağır koşullarda çalıştırılan en sonda sınava sokulan ve 50 askerden 1 inin geçebildiği antrenmanlardan geçen özel birliğidir. 

Lila: En güçlü silah kullanıcılarının neden Kuzeyden çıktığı anlaşılıyor.

Lila ve Berin kendi aralarında konuşmaya devam ederek yola devam ettiler. 



Yer: Akara Sığınağı

Kukla Akara Sığınağına adım attı. Onun ile birlikte Akara'nın 8 üyesinin  4'ü ordaydı. 

Akara Başkanı: Kukla da geldiğine göre yarımız burada demektir.

Tiger: Evet Başkan ne için buradayız artık sıkıldım. Kukla manyağı geldiğine göre artık konuya geçebilir miyiz? Diğerlerini beklemek istemiyorum.

Kukla kapüşonunu çıkardı. Kapüşonun altında beyaz uzun saçlı ve Beyaz gözlü bir adam vardı saçı beyaz olmasına rağmen genç görünüyordu.

Kukla: Bana Manyak demeye hakkı olduğunu mu sanıyorsun kaplan bozuntusu seni.

Tiger sinirlendi. Tiger kısa turuncu saçlı bir kadındı. 

Tiger: Düzgün konuş benle sen Beyaz kafa.

Gözlüklü  ve uşak görünümlü bir adam kavganın arasına girdi. Başkan Yardımcısı Samuel'di bu.

Samuel: Sessiz olun lütfen diğer 4 üyeyi de hissettim. Birazdan bura da olurlar sessiz olun ve bekleyin.

İkisi de sessiz olup oturdu. Diğer 4 kişide yavaş yavaş gelmeye başladı. 8 kişi de gelmişti.

Başkan: Genel de biz Akaralar çok 8 kişi toplanmayız ama büyük bir iş teklifi aldık. Kukla'yı bilgi alması için göndermiştim. Bilgileri tamamladık. Size bundan bahsetmeye geldim.

Tiger: Kimden peki bu iş teklifi.

Başkan: Maalesef bunu açıklayamam size açıklayamayacağım için de en az payı ben alacağım  bu konuda sıkıntısı olan.

Sinestra isimli Mavi Saçlı bir Akara üyesi güldü ve tiz bir ses ile cevap verdi

Sinestra: Para ve öldüreceğim bir olduğu sürece gerisi önemli değil Hİ Hİ Hİ Hİ

Elinde asa olan siyah saçlı ve Büyük göğüslü ve açık giyinen bir kadın da lafa dahil oldu.

Büyücü Kadın: İlk defa şu sapık herif le aynı fikirdeyim.

Sinestra Büyücü Kadına yavşamaya başladı.

Sinestra: Büyücü Kraliçem lütfen bana böyle davranma. Böyle davranmak yerine bana adını söylemeye ne dersin başkan dahil hiç bir üye bilmiyor. Lütfen bana anlat yemin ediyorum kimseye söylemeyeceğim.

Büyücü Kadın manasını etrafa yaymaya başladı. Sinestra geri çekildi.

Sinestra: Tamam tamam uzaklaştım.

Başkan konuşmaya devam etti

Başkan: Saldırmamız gereken 3 yer ve her yerin farklı görevi var. 1.yer Sıcak Kale görev gözdağı vermek öldürebildiğiniz kadar asker öldürmek ve Sıcak Kale Lord yardımcısı Kartz'ı yakalamak. Bu görevi Tiger ve Kuklaya veriyorum. 

Tiger ve Kukla kafasıyla onayladı. 

Başkan: 2.Göreviniz için yer Kışİncisi, Görev Beyaz Ateş adlı herifi yakalamak bu görevi Sinestra ve Büyücüye veriyorum

Sinestra: O adamın adını eskiden söylenen bir kaç hikayede duymuştum. Ama onlar hikayeydi şu sıralar gerçek olarak duyuyorum. Eğer hikayeler doğruysa bu görev çok tehlikeli olmalı

Büyücü Kadın: Önemli değil çok abartı hep olur o kadar güçlü olacağını sanmıyorum asıl sorun Bozdağ ondan nasıl kaçıracağız

Sinestra: Sıkıntı yok ikimiz hallederiz canım.

Büyücü kadın iğrenmiş şekilde bakarak kafasını çevirdi.

Başkan: Bu görevde aslında Beyaz Ateş'i ölü veya diri olarak söylediler. Ama anlamıyorum ölü istiyorsa zaten Kışİncisi'ne idam için gitti. O zaman neden ölü veya diri dediler bu benim çok canımı sıkıyor o yüzden diri istiyorum. Size güveniyorum.

Sinestra ve Büyücü Kadın başını salladı.

Başkan: En önemli görev de bize kalıyor. Diğer Dördümüz gideceğimiz yer Sira kıtası.

Tüm Akara üyeleri şaşırdı.

Başkan: Görevimiz ise gizli ve kayıp olarak nitelendirilen Dragma Köyünü bulup herkesi öldürmek. 

Başkan itiraz var mı diye bir süre bekledi. Ses gelmedi. 

Başkan: Toplantı bitmiştir.



1 Hafta Sonra

Yer: Kışİncisi

Bozdağ'ın 20 yaşındaki oğlu Fatih dışarda kılıç antrenmanı yapıyor. Diğer Siyah İnci Askerlerinden bir kaç kişi bu antrenmanı izliyor ve kendi aralarında konuşuyorlardı.

Asker 1: 20 yaşında olmasına rağmen çok güçlü.

Asker 2: Tabii ki Bozdağ'ın oğlu daha 15 yaşında İncilere seçildi. Şuanda da Kelvin ve Sora dan sonraki en güçlü inci

Fatih bir anda antrenmanda bocaladı ve nefes nefese kaldı. Askerler şaşırdı. Fatih kendini son anda toparladı ve askerlere seslendi. Ben dinlenmeye çekiliyorum anneme odama gittiğimi bildirin. Askerler onayladı.

Asker 1: Son zamanlarda nedense hep böyle bocalıyor.

Asker 2: İnşallah hastalığı falan yoktur da geçici bir şeydir.

Fatih odasın gitti ve kapısını kapattı ve bir anda dizleri üstüne düşüp kendini bıraktı. Ağzından kan gelmeye başladı. Bir süre sonrada vücudundan siyah bir karanlık çıkmaya başladı. 

Fatih: Bu da ne ?

Fatih öksürmeye başladı ve ardından bayıldı




Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin