64.Bölüm: ŞEYTANi Gülümseme

2 0 0
                                    


Yer: Sınır Kalesi yakınları

(Sınır Kalesi hakkında bilgi için 32.bölüme bakabilirsiniz.)

Beyaz Ateş ve ekibi Sınır Kalesine doğru gidiyorlardı.

Zileyn: Neden Sınır Kalesine gidiyoruz?

Leo: Çünkü adı üstünde Sınır Kalesi Dört imparatorluğun kesişim kalesi.

Zileyn: Yani?

Beyaz Ateş araya girdi.

Beyaz Ateş: Yani şuan ne olacağı çok belli olmayan bir virajdayız. Eğer Sınır Kalesine gidersek olumsuz bir durumda her yere yetişebiliriz. Üstelik Sınır Kalesi bilgi almak için de elverişli bir yer, Tüccar Kraliçe Clavria'nın Maceracılarının iki sığınağından biri. ve en önemlisi... Zorda'nın yaşadığı kaleye yakın.

Sora araya girdi.

Sora: Zorda ile ne işin var? Dünyanın kurtarıcısı hakkında da aslında o kötü biri demiyeceksin değil mi?

Beyaz Ateş güldü.

Beyaz Ateş: Yok yok öyle değil. Beyaz Ateş elementimi daha etkili kullanmak için ona danışmam lazım.

Sora: Zaten çok iyi kullanıyorsun.

Beyaz Ateş: Olay güç değil.... Kontrol.... Beyaz Ateş üzerinde kontrolüm yeterli değil. Bunun için yardımı lazım.

Sora: O zaman pes etsen iyi edersin. O kimseyi eğitmeyeceğini kesin bir dille duyurdu. Eğitim için gelenleri ikinci kere bile dinlemeden direk kovdu.

Beyaz Ateş güldü.

Beyaz Ateş: Onu göreceğiz....

Leo: Bu arada Bozdağ şovuna başlamış.

Beyaz Ateş: Beklediğimden hızlı

Sora gururlu bir şekilde sırıttı.

Sora: Tabii ki öyle... O Kuzeyin İmparatoru.

Beyaz Ateş: Her şey plana uygun ilerliyor. Fakat plan bozucular daha kendilerini göstermediler.

Beyaz Ateş bu kelimeleri söylerken Sınır Kalesi görünmeye başlanmıştı.




Yer: Canavar Eğiticileri Kuzey Ana Üssü

Bozdağ çok hızlı ve ani operasyonlar ile ana üs dışındaki tüm canavar eğitici kuzey üslerini tek gecede yok etmişti. Tek geriye Kuzey Ana üssü kalmıştı. Bozdağ en güçlü adamlarıyla saldırıya başlamıştı.

Bozdağ: Ben Kelvin ile hızla Komutanın olduğu yere gideceğim. Siz burada gebertebildiğiniz kadar gebertin.

Bozdağ ve Kelvin, canavarların ve eğiticilerinin arasından son sürat hızla ilerlediler. Eğiticilerin çoğu bu hızın yarattığı akım karşısından canavarlarının üzerinden düşmüştü. Bu sayede İnciler Canavar eğiticilerine karşı küçük bir süre avantaj sağladı.

Bozdağ ve Kelvin son hızda ilerlerken Bozdağ ilerde iki kişi hisetti.

Bozdağ: Bunlar...

Kelvin: Haklısınız onları bana bırakın. Güçlü olsalar da komutan denilen kişinin o olduğunu sanmıyorum. Büyük ihtimal en has adamları.

Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin