Yer: Sıcak Kale Lord Salonu
İmparator Alishan ve ordusu Sıcak Kale'yi Kuklanın askerlerinden temizlemişti. İmparator Alishan Sıcak Kale'nin lord salonundaki tahtta oturuyordu. Kendi yetiştirdiği canavar kaplanı ile konuşuyordu.
Alishan: Berin'İ anlıyorum. Beyaz Ateş yüzünden kayboldu fakat Kartz nerede...?
Alishan, kaplanının başını sevdi.
Alishan: Burada bir sıkıntı var değil mi?
Kaplan ona mırrlayıp elini yaladı.
Alishan: Aferin benim oğluma...
Bir anda salonun yukarısındaki pencereden bir ses geldi. (10.Bölüm de Lila'nın geldiği pencere) Penceredeki Beyaz Ateş'ti.
Beyaz Ateş: Vay bir Dehşet Ölüm Kaplanı Normalde 5. Seviyenin en tepesinde bulunan zaten çok güçlü bir canavardır. Fakat... Senin ki daha da özel hayatımda bu kadar güçlü bir canavar görmedin.
Alishan hemen mızrağına davrandı. Kaplan ise kükremeye başladı. Alishan içinden;
Alishan: O kadar hassas duyuları olan Cesur(Kaplanın ismi) bile onu hissetmedi. Cesur'u boş ver ben bile hissetmedim. Kim lan bu adam?
Alishan: Bir kere soracağım.
Alishan tüm manasını etrafa yaydı.
Alishan: KİMSİN SEN?
Beyaz Ateş içinden;
Beyaz Ateş: Öğrendiğime göre her İmparatorun diğer imparatordan üstün olduğu bir konu varmış. Güney'in İmparatoru için bunun Büyü gücü ve Mana çokluğu olduğu söyleniyordu. Fakat... Bu kadarını beklemiyordum. Bozdağ'dan bile fazla manası var. Beyaz ateşim olmadan Sadece Do ile bu baskıya karşı koymaya çalışsam büyük ihtimal nefes nefese kalırdım.
Beyaz Ateş: Benim adım Beyaz Ate...
Alishan, Beyaz Ateş'in isminin ne olduğunu anlar anlamaz çok hızlı bir saldırı gerçekleştirdi. Beyaz Ateş son anda pencereden zemine doğru atlayarak kurtuldu Beyaz Ateş içinden;
Beyaz Ateş: O neydi öyle? Zar zor kaçtım. Elemental saldırı olduğunu hissettim ama... O kadar hızlıydı ki elementini göremedim bile...
Alishan: --Ar.te.sa-- --Kızgın Kum Oku--
Beyaz Ateş pencereden zemine doğru düşerken Alishan Beyaz Ateş'in havada olmasını fırsat bildi. Manasal Büyü ve Elemental büyüyü birleştirip çok hızlı ve güçlü bir saldırı gerçekleştirdi.
Beyaz Ateş: --Hava Adımları-- (Bir Hareketli Do örneğidir.)
Beyaz Ateş kendisine doğru gelen saldırıdan kurtulmak için sanki havada görünmez bir şeye basmış gibi bir şeyden güç alıp kendini saldırıdan uzaklaştırarak kurtuldu. Alishan içinden;
Alishan: Ne yaptı o öyle... Havadayken aslında Manasal Büyü veya Kendi elementinin gücünü iyi kullanabiliyorsan bir şekilde böyle havada hareket edebilir hatta uçabilirsin. Fakat yaptığı şeyde hiç mana hissetmedim. Ama yine de başka bir şey hissediyorum. Ne O?
Beyaz Ateş sonunda zemine indi. Daha hiç silahına davranmamıştı. O sırada gürültüyü duyan İmparatorluk askerleri imparatorun yanına doğru gelmeye başlamıştı. Beyaz Ateş iki avucunu göğsünde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günah Büyü : Beyaz Ateş'in İntikamı
FantasyBüyü ve Kılıçların konuştuğu bir dünyada 2 Ana kıta vardır. Bunlar Sin ve Sira'dır . Sin , Siraya göre daha gelişmiş bir kıtadır ve Eskiden Sin de yaşayıp sonra Sira'ya kaçmak zorunda olan bir çocuk Beyaz Ateş ismiyle yıllar sonra intikam için geri...